Här Enjoy! Mvh//Live Ammo Entertainment" />
I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nico a.k.a Nicotine - 5000 Milez

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-02-25 15:46

Nico a.k.a Nicotine - 5000 Milez

Ännu en liten godbit från arkivet. Inspelad 2003, beatet är producerat av västkustlegenden Battlecat .

Ladda ner den Här

Enjoy!

Mvh//Live Ammo Entertainment

Be on the look out!

2006-02-25 15:49
Länken fungerar inte
vahh? det där vet jag ingenting om

2006-02-25 15:50
Skit!

Nu ska vi se att det funkar. Sorry.

Ladda ner
Be on the look out!

2006-02-25 15:50
Nu funkar den.
Be on the look out!

2006-02-25 16:27
Härlig låt. Det är verkligen inte "whoa" över den här låten, utan bryter en hel del mot allt annat som släpps här. Vilket jag tycker är väldigt bra. Och så måste jag även säga att du hanterar engelskan helt sjukt bra.

Mycket bra!
vahh? det där vet jag ingenting om

2006-02-25 16:55
My boooi Nico med Battlecat? shooo visste inte att du rullar med såna snubbar

fet låt mannen!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013

2006-02-25 17:44
riktigt sköön.. rapen är riktigt grym o engelskan låter underbar.. riktigt bra hanterad.. beatet är underbart. damn riktigt skönt. fet låt.

Upp whoa missa inte detta..

Peace
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out

2006-02-25 18:03
"Shorty come around sayin she wanna meet me, eat me, cuz she seen me hangin out with the Street League"
:)

Laddar fortfarande låten, går lite segt..återkommer med comments...

By the way, Drink Em up kommer bli fet fet,har bjudit in Milkman (Verbal) att lägga en vers... kommer bli dunder..
'Sevon'

/FIDELITY ENT.

2006-02-25 18:42
Riktigt nice Nico... riktigt bra!
Och som jag sagt förut, du är bland d bästa i sverige på engelska, så är d bara... !!! BIG UP!!!!
'Sevon'

/FIDELITY ENT.

2006-02-25 20:37
Tack för respons! Låten har ju några år på nacken men är ju rätt skön, fett laidback westcoast style hehe. Jag håller på att "bjuda ut" delar av mitt låtarkiv och Whoa känns ju som en utmärkt kanal för detta... De flesta låtar är lite äldre men förtjänar att höras, så håll utkik, det kommer mycket gratis material från mig under 2006. Dessutom kommer mitt å Hoovas album "Ord och inga visor", sen är det lite mixtapes på G. I'll keep ya posted!

Jushi : Kul att du gillar låten. Visst skiljer den sig lite från annat här, skönt att du är positiv!

LEGENDEN : Nico been westcoastin for a while ;) .... men du gör fan ännu fetare beats än battle cat...hehe

Uni-H P17 : Tack! Det uppskattas!

Sevon : Ska bli kul att höra DrinkEm up när den e klar. Soft med Milkman/Nico co-lab!!

1!!
Liksom...

2006-02-25 21:22
Zup big boi !, skönt o se att någon is holdin´it down 4 real ! :)
Riktigt skön låt man !, i love yo´old shit (Don´t get me wrong your new shit is bangin´also ) Haha.
Keep it up baby !

O.B.S Beatet är fett wonderful, ska nog somna till denna inatt :D
Haha,

Live Ammo 4 life !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-25 22:29
för alltid niklas mannen, illizit is fam...
sen finns det mer battlecat beats gubbar och gummor...
nico been to the coast and back...

FET LÅT OCH BIG UP!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-02-25 22:36
Big up!

Nice beat och nico kör lika fett som vanligt
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0

2006-02-26 10:18
Den var faktiskt riktigt skön.. brukar inte gilla dem här lite lungnare låtarna men den här fungerande fan så :) props till beatet och Nico som gjorde det fett :P
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2006-02-27 09:01
Thanx ya'll!! Nya feta grejjer på G. Håll utkik.

Bless!
Liksom...