ok här kommer den Det är kallt men jag orkar inte gråta mer Sista bilden av dig var en kista som åkte ner ner i jorden jag minns de fina orden som prästen sa .vid din grav. täckt av ett blomhav Dagarna går men det blir alldrig samma dag som dagen då du drog och tog ett sista andetag Du vandrar nu mot andra sidan ,letar efter svar ja kommer alldrig glömma dig så länge ja finns kvar //ber för dig undrandes vart du är o vad du gör tänker på dig i bönen som jag undrar om du hör// tittar upp mot ljuset men blicken faller ner bläcken genom pennan skriver tankarna jag ger Sitter vid din gravsten,vad skall nu komma ske livet det går vidare jag ser saker som du inte ser En homie rest in peace now hoppas du förstår att du kommer alltid finnas med oss vart vi än går ref Allt gick fel yo min vänn han försvann Allt ditt fel då min tro den ej brann När skall du le åt mig säga att du förstår när du väl tar min vän,sen du bara går tänder ett ljus och lågan den ska brinna för minnet ut av er det kommer alldrig att försvinna ni lämna denna jorden men valde ej att gå ett liv utan jonas kim o fredde kan ej förstå vill visa er respekten med hjälp av denna texten så låt mig ge och hör mig (be.....) dagen blir till natt och natten blir till dag månens strålar mot er grav speglar mot gudars lag tankarna dem spider sig och kommer vi ses igen frågorna är många jag saknar dig min vänn tiden den går vidare det är svårt här utan er jag gråter mina tårar när ingen annan ser
Fsyfdldfø'