I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Idres & Martir - Came 2 Party

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-01-20 18:01

Idres & Martir - Came 2 Party

Tjena de va ett tag sen vi släppte något så här har ni :)

www.minafiler.org

KRITIK TACK!

peace out

..::Idres & Martir::..
..::N.a.m.l.e.s.S CreW::..
It's The Beginning Of New Era

2006-01-20 18:42
Aaaa detta är tuuung, vadå beatet är kasst? Det är braa och skönt. Ordeen flyter fint också. Bra grabbar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-20 18:59
Det här är er bästa låt lätt
Riktigt najs struktur på den.
Skön ref, hook & verser
får 9/10

piiiz boyz
.::: © Adasme™ ® :::.

2006-01-20 19:21
Tack så mycket !

har inte så mycket mer o säga :P

peace out

2006-01-20 19:29
de vad nog en av de sämsta låtarna jag har hört...
min bror som är 10 är bättre
Solit och kallt va de ute idag

2006-01-20 19:45
end: fettt nice :)

2006-01-20 19:57
du är dum i huvet ni suger totalt lär er svenska innan ni försöker rappa
Solit och kallt va de ute idag

2006-01-20 20:03
funkar inte o lyssna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-20 20:03
ur kasst ,adasme tycker det enbart är bra pga nån skum andledning musikaliskt är detta ett totalt misslyckande från mixningen till
orden ni säger till den opassande beaten.

de e klart ni är ju bara barnen 16 år, kör några år till så när ni är 20 kanske ni fått bort pojkrösterna

men upp på dansglolvet ? näee kanske på lil bow wows skol party
Behöver beats !!

2006-01-20 20:07
flowet e okej , men man hör inte rösterna , beatet va nice , men ingen ja skulle pumpa på fest.. fortsätt me shitet !

2006-01-20 21:05
Bigrob743 P21

"adasme tycker det enbart är bra pga nån skum andledning"

Ja du anledningen är att jag tycker dessa grabbar har talang.
De e 14-15 och kan redan räkna i bars, göra grymma refränger, skriva bra texter, göra hooks & flowa grymt.
Detta var första gången Martir mixar och istället för att klaga borde man kritisera på ett sätt så han kan utvecklas.
Tänk på åldersskillnaden...De är grymma enligt mig och inget kommer få mig att ändra på vad jag tycker.
Bättre än 90% av skiten som släpps här på whoa enligt mitt tycke.

pösss

2006-01-20 21:55
Hahaha kul o se va folk tycker

Big rob nej fy, nu tappar man en del respekt för dig. Kränk inte andra ge koonstruktiv kritik istället. Damn ur out off the game

noiZ P16

från vem?
ta patent på skiten o stämd dom då...eller inte

2006-01-20 21:56
Hahaha va sköön du e Adasme

2006-01-20 22:01
Big R o och b du kan gå stoppa fingrarna i arslet din ken ring wannabe de e första gången ja mixar är abra 14 år gammal knullar ändå dig din wannabe när du var f14 kunde du itne ens alfabetet din analfabetiska tönt du e mer än 20 och du klagar på 14-15 åringar shiet mannen du borde skämmas haru någonsin tittat på dig själv i spegeln shiet, mannen du e förvirrad du får rba kritik av de som inte kan ett skit sen troru du e bässt javet inte vad mannen gå o gö vad du brukar göra på vardagarna, stoppa fingrarna i arslet påd ig själv,,, uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh mannen p.s. väx upp och titta noga på ditt shiet lyssna med båda örorna iställe för att lyssna med andras , du e för dum föratt fatta vad ja snackkar om din bajktare o wannabe

2006-01-20 22:09
oj martir fin stavning där

okej adasme eller att dom kommer från samma kvarter kan ju va en andledning åxå,näe ja hata ? dom här småbarnen har knackat på mig ex antal gg o när man får chansen att höra va dom själva går för så blev jag förvånad eftersom jag trodde dom var "tunga" eftersom dom hade så stor mun,men de lät ju verkligen som att chattret aldrig tar slut ungefär som när läraren tog me sig klass på "klassens timme" i 3an

adasme de här bättre än 90 % av whoa ?

come on boi ta inte i.
Behöver beats !!

2006-01-20 22:15
din tönt big rob, din svartskalle wannabe...tung gata...bra stavning mannen de e en tanggänt bord vem bryr sig om hur du skriver kanske ja skriver fel lek itne att du förstår lr kanske du inte gör det vetu ens vad höger och vänster är..hahahaha shiet mannen..som sagt gå gö det du brukar göra din bööööööööööög, du e en sånn där slyna som han i prison break som håller den där snubbens ficka hahahahahah shiet du e e sånn hora, en riktig biiiaaaaatch, manen du e inte ens värd att spotta på du, du ahr för många drömmar, du har fått för mkt luft folk känner inte igen dig för big rob utan för '' a han som hemen dissade sönder''...jävla bööööööööögg

2006-01-20 22:20
martir du är 14 år du kan inte på fullaste allvar tro att jag ska ta åt mig av va du säger ? grabben ja ska inte förstöra din lilla tråd
här fortsätt me erat "shit" så ska vi dansa vidare här på dansgolven haha

att din mamma inte skämms titta hur hennes 14 åriga pojke beteer sig på internet skulle lavetera upp dig gosse om ja såg dig
smiska dig som självaste hans shejke

skynda till br barn o lek o köp idol brädspel nu för nu medföljer även final dvdn!

Behöver beats !!

2006-01-20 22:20
eftersom ni klagar på mitt första på mix på en låt så ska fixa lite hjälp o skicka in det iställe..sen så skiter ja fullständigt vad ni gaggar om för ni har inget o göra på dagarna, utan att gå o lyssna på sånna som big rob, en slyna med utopiska drömmar....shiet måste ut nu annars blir ja som er fan...sånna som inte har några liv, big rob mannen byt drömmar, dina såkallade låtar e keffa mannen lyssna på de... och du som sa att din 10 åriga granne var bättre hämta in han här i frizon om han ens kan stava till något....

2006-01-20 22:21
haha du e rolig du big rob satsa på stand up iställe

2006-01-20 22:22
plyus du tar åt dig ananrs hade du inte skrivit så det svider lr hur folk glömmer itne sanningen, att du är en fingerpullad tönt

2006-01-20 22:25
Big rob sluta klanka på andra hela tiden. Du har ju redan beefat en hel del nu. Chilla mannen.

2006-01-20 22:30
Vi vill ha kritik o inte tjaffs !

2006-01-20 22:55
Alltid lika trivsamt där Big Rob är, haha!

Martir P14 - Martir, som Idres säger ni vill ha konstruktiv kritik, då borde du inte vara så förbannat kaxig, Big Rob gav er riktigt kass kritik men för de behöver man inte gorma om tusen saker, de jag läste var typ "TUNG GATA, BÖG, WANNABE RAPPARE"

Bigrob743 P21 - jag antar att du inte gav den sortens kritik för att du tycker så, du brukar kunna omformulera dig på ett sätt så det blir en kritik som man lär sig av, men när du skrev din kritik skönk respekten i mina ögon som någon tidigare sa! Sen lärste jag att dom klankat ner dej, dom e 14 och 16, du tar inte åt dej vad dom säger? Varför går du tillbaka å klankar på dom da?

Och alla andra som säger att Idres Och Martir är KASSA är ju helt bakom flötet! 14 år och är grym på att rappa, 16 år och är också grym!

Och till er som säger att Big Rob inte kan rappa, vafan är det för nåt? Big Rob är begåvad och har talang, visst gilla han inte men han är inte kass, inte en chans! Jag gillar inte alla hans, jag är inget fan, men tycker det är så sjukt larvigt att påstå att han inte kan flowa eftersom han flowar grymt bra!

Till låten da:

Låten tycker jag är helt okej! MYCKET bättre än dom andra låtarna jag hört med er:P Och för att vara första gången du mixade är det riktigt jävla bra gjort alltså! Ni har grym känsla och tycker låten är najs :P

PEACE OUT!
www.samyprod.com

2006-01-20 23:06
Samy05

Tack så jävla mycket mannen ! kärlek

2006-01-20 23:08
Bra jobbar grabbar ...Skön Låt // Slavko

2006-01-20 23:09
Tack så myket slavko :D MER!!!

2006-01-21 00:40
Innan jag drar o sover ska den här UPP!

2006-01-21 01:14
nja inte min stil bra flow men försök o fixa en skön känsla i låten..hehe

Mix.. va inte den bästa men för första gången så duger väl den...

peace all

2006-01-21 01:17
_Lukke_ P16

tack för kritiken

peace

2006-01-21 12:35
Trött på Big Rob som tror att han är Sveriges Tupac, när han e sj i samma nivå som alla andra, vi alla e fortfarande underground och om du e bättre än de flesta d betyder inte att du kmr upp...lr har ja fel, för det e inte alltid att man har tur..

2006-01-21 12:37
o plus sanningen är att han blev dissad av hemen, hemens sista diss låt om honom var mkt bättre en big robs..

2006-01-21 12:40
lyssna orka med det här kom med riktig, nyttig kritik, vi vill inte ha nån hat kritik, spec. från Big Rob som snackar om kärlek, som rick sa han snackar om kärlek hit o dit och det där med beef, inte undra på varför folk beefar mig dig Rob, nästa gång kom med riktig kritik så ja har nått o tänka på, mixingen ok den kanske inte var värsta men det var första gången och p.s. 14 år gammal mannen, ahr inget mer o säga til dig..

2006-01-21 12:48
Ok grabbar, jag är ingen hatare.
Men alltså som någon sa i tråden här.
Era låtar låtar låter fett sprängda,
Plusar ni på med 10db+ eller ? den ska ligga på 0
Mixningen e inge vidare alls.
Texten e väll si så där (Inge märkvärdigt sagt)
Sen hör man att ni har en stor brytning i erat uttal,
Plugga till orden ni har o säga. Istället för o ställa sig bakom mikrofonen o klicka rec o börja spotta.
That's all i got's to say

Uno

2006-01-21 14:43
UPP!

2006-01-21 15:03
Chroome

Jag plussade aldrig så högt jag mixade i cool edit och la acceplerna på -1 till kanske -2 det olika de var aldrig mer än 0...du snackar om utal, äre inte du som rappar på engelska i frizon, om de e du tfråga dig själv den frågan, tack för kritiken ändå...

2006-01-21 15:09
mixningen lät spräckt som fan, sången haha va inte bra.
beatet va inte så bra.
första grabben hade rättså kass text men flyter helt okej asså.
andra grabben hade inte heller så bra text, flowet var väl helt okej här också, lite skönare röst än första killen.
lek lite mer med flowet, mer inlevelse om de ska va party låt.

och bigrob och martir, ni skämmer bara ut er med erat tjaffs, och big rob, förfan asså du är 21 år, skärp dig!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-01-21 15:11
Hock P-1

någon med lite vett i skallen :)

2006-01-21 15:14
sant hock de e big rob som kmr och snackar skit iställe för att ge riktig kritik...

2006-01-21 16:24
mm...peacen///martir

2006-01-21 17:18
bara kärlek till Lill-Rick

2006-01-22 00:59
kärleeeek

2006-01-22 01:12
Hehe, skön tråd :P
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2006-01-22 03:39
Bra Jobbat grabbar! Kul att ni släpper låten så att folk kan få höra. Men! Ni måste vara beredda på att alla inte tycker samma sak som ni kanske har förväntat er. Så är det bara vissa tycker om det, vissa inte. Ni lägger ut låten för att ni vill höra om ni har utvecklas eller inte och att få veta vad mer man kan utvecklas på. Ta inget personligt när det kommer till kritik för den här roliga Whoa ser jag det som Oz. Hat, Kärlek, uppmärksamhet, rövslickare, beef, Bögar, avundsjuka
Ta till er om vad folk har sagt och lägg ner tid på att förbättra er!
För ni är på rätt väg och jävligt bra när man så pass tänker på eran ålder! Försätt och visa något nytt så folk kan äta sina ord!
/Gimi
Terrorister? Hela landet gömmer sina åsikter som onanister!

2006-01-22 10:30
heheh skön du är gimi, det e sant,,peace

2006-01-22 21:48
har sagt de här några gånger nu men vill fan att folk ska lägga märke till folk som inte är " whoa-folket " UPP!!

2006-01-24 22:46
Tack chakal :D

2006-01-25 13:40
soft låt

2006-01-25 14:28
tack så mycket grabbar :) kul att höra att ni gillar ..

kärlek

2006-01-31 14:54
UPP förfan