I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Igbarn - Fjortis.

Vår Hiphop - Audio & Video

2005-11-28 01:56

Igbarn - Fjortis.

Tack till wordrec för det underbara beatet.

1'a versen - Matte
2'a versen - wIKKE^

Ni får ursäkta att visst i refr. är baxxat.. men njut ist. (jag vart tvungen å ta det för min musiklärare tvingade mej för jag sa den texten .. Annars fick vi inte gör alåten)

s33.yousendit.com

pZ

2005-11-28 01:57

2005-11-28 03:04
Hmm, sant... dissande passar kanske inte till det där beatet. Sen just det där lokala ämnesvalet: det är få lyssnare som kommer att kunna relatera till låten. :)

Utöver det så moraliserar ni också, dvs. att ni försöker tala om för dessa människor vad som är "rätt" och "fel". Det går bort i min värld, men å andra sidan: man ska alltid göra låtar man känner för och jag skulle ju tala mot mig själv om jag sa att det var "fel" att göra såna låtar. ;) Det är upp till er att leta er fram och finna er sanning.

Just denna låt kanske är dålig text- och flytmässigt... om man jämför med existerande "normer". Men jag har iaf hört Vikkee på låtar förut och utifrån din personliga synpunkt, dvs. vad du gjort tidigare och så, så har du utvecklats asså. Den andra snubben vet jag inte så mycket om. :)

Men fortsätt framåt bara! Finns inge mer å göra.

Piieez

Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar.
(www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)

2005-11-28 15:55
Tack, för kritiken.

Det är ju trotts allt första riktiga låten vi gör.

Och jag kan försvara mej lite mina flowmissar är för att jag kör hela min text rakt igenom.. Vi vet att beatet är åt helvete fel..
men vi älskade beatet så vi va tvungen å ta det ;P hehe.

Men vi försöker att bli bättre, vi får hoppas att det är som Nestor säger att det går framåt!

2005-11-28 17:11
För er som inte vet tycker jag att ni ska vara jätte uppmärksamma på att refr. är baitad.. Pga av annars ingen låt..

Ber 1000 ggr om ursäkt till CyniCaL , han ska ha all creds för det.

2007-10-14 21:01
skulle vilja ha de beatet?  vet ngn var man får tag på de? pppeeeeyyääzzzz  

ps: låten va bra somm ffaaeeeen ;D

2007-10-14 22:47
kan inte tanka ?
dj'ust beat it