Gött Mos-Gött Mos Anthem (Superlativ, Mfs, mfl.)
Då har gubbarna i GBG flexat the muthefuckin shit-ass "fyllesession" en kväll som denna, mitt röda vin börjar sina som vattnet i Sinais öken. Det är gött drag i gänget och ni får vara med, jag vet inte om det är nåt vettigt mixat, ni får ta det som det är. Med på låten: Mfs (Jättebäst), Superlativ (Super Alltid), Parodi (Han som vi), Dissident (Jojje) & Fredda (Lätt man) Sessionen: Gött Mos - Gött Mos Anthem
IKON THE FUCKING HOLOGRAM! lots of love for Cleeas "Raggi"
spännande tider :)
facebook.com/idiomatisk - fan page
Det här är så jävla bra att jag blir helt förundrad! Sjukt tungt beat oxå. Vem har proddat? Gött mos helt enkelt...
haha gött att mickmästarn e estrad-namn till låten när han typ lägger de sämst. gött mos, va mer kan man säga?
bite? fatta att jag inte hört hiphop nånsin?! hur kan jag baita?! men nä... va kommer den ifrån?
jag diggar alltid såna här djupa texter som lämnar än som ett frågetecken! haha kul att höra jojje! big up!
hehe den var najs, alla var ganska bra tycker jag
yes ahaya
haha...jojje, sluta hata på en player ne men jag är faktiskt sämst. bara för jag spela in sist och därför hade druckit mest innan mm, just därför!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Haha, riktigt roligt! hehe ! :D puss! mfs vad väl bäst?
soundcloud.com/brormusk/sets
första grabben va inte så superskön! parodi la de skönt som vanligt! mfs la de skönast! mickmästarn näst skönasr på låten!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
GURRÖÖÖET ! hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan passa gröten!
det var soft. men jag har hört bättre med er
Hahaha Mfs var riktigt fet tycker jag!! Grym text skrattade sönder mig i öppnings raderna Även Superlativ var bra, men alla hade rolig text fick mig ett skratt av alla!! Första jag hört med jojje tror jag helt Ok lite otydlig bara, Parodi var skööön som vanligt, Nice shiet Gött mos!
2 PJÄSER
damn... folk tycker ja va sämst
Den var helt okej =) Inget ja skulle ha på playlisten men en helt okej låt :P Keep it up!
www.samyprod.com
tackar alla jojje, det blir så när man inte är som oss o droppar låtar varje helg. skärpning! haha
jag känner folk, som känner folk, som bränner holk. Måste erkänna att den var bra.
jojje, droppa lite låtar det de låter som du har damp, sen skaffar du några groupies och roliga rader, då får du snälla komentarer;D
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
haha, fett! hörde aldrig fredrik dock??
www.myspace.com/victorhollender
vie_wobler P16 de e fredrik som lägger "o weeeeeee" i mitten av min vers:-p
haha yeah, ett starkt bidrag till låten fan... han e lätt bäst
"en gång var jag full och trodde jag hade horer men sen när jag blivit nykter så var det bara love" var ganska skojigt, skojjarN^
yes ahaya
njaa det var ju inte särskilt roligt för mfs kan jag säga!
håller med nån där uppe! freddan bäst på låten!
Jojje va feting... lät bra faktiskt... blandning mellan parodi och mfs =D Parodi va rätt nice här på, lite bättre än vanligt. Mfs samma stil som vanligt det är tris SOM FAN. låter alltid precis likadant. Love roliga rader men ligger inte så fint på beatet visa stunder & för stressig rap.
Volym Entertainment <br>
Skivsamlare
2005-11-27 19:45
men din snikne fan... oss andra då?
fan va INOK suger på att kommentera...fyyyfan
Skivsamlare
2005-11-27 19:58
hahahaa. men jag orkar inte nu, jag håller på och gör zoo-shots:D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
jag ser att det snackas mycket om mitt "oooo wieeeee" i tråden, till alla er inbitna fans... Fredda kommer droppa fler OOOOO WIEEEEEEEEE!!!!!!!!!
IKON THE FUCKING HOLOGRAM! lots of love for Cleeas "Raggi"
haha sant mickmästarn =>
yes ahaya
Fredda ÄR bäst på låten. oh weeee
jag ghost-writade faktiskt fredriks ooo wieee ahaha jojje låter som en tidig aggro
Ganska trevlig session =), som alltid är jag inte helt såld på fyllesessions. Men denna innehöll en hel del skojiga rader och den är roligt upplagd. Bra!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tråkigt att jojje ska ta åt sig äran för freddans ooh weee, riktigt dålig stil!! suck asså!
eeeeey
mjoo, fast jag vet inte äns vad den/det är >_<
yes ahaya
ca 2 km från mitt lantställe dessutom... varför finns de inga bra värmlandsrappare längre?
Är inte detta beatet taget från nån amerikansk rappare? känner igen det..
Hes, i alla trådar jag sett har du snackat som att man inte kan kicka på instrumentaler, och bara allmänt klagat över beats käft nu. ja, det är en afu-ra instrumental om jag minns rätt
Menige-E okej, där ser man ;)
yes ahaya
Inok: Vad är det du säger egentligen...hahahhah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.