Flinta - Jesus Tystnad
Godkväll gott folk! Hemsidan är uppe igen - Www.Flinta.Tk och den är värd att besöka för den som diggar, har ett flertal låtar på G så var hemsidan trogen :) I vilket fall som helst så droppar jag min nya låt här. Jesus Tystnad Beat, text och rap är av mig själv, med mig själv och mixningen står Makshoo för, Malmis har även varit med på ett hörn och mastrar det hela. Kasta en kommentar och ALLO! Det kommer mer :) / Flinta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det låter helt bra. jag tycker du gör bra grejer men det är aldrig nåt som jag sitter och runkar åt. Denna var också en sån, hög standard men rätt "normal" - inget som sticker ut. Beatet är dåligt mixad, låter för dovt och rappen är lite för låg. Jag gillade texten, props för den! Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shoz.. jag tycker som quynh.. det låter riktigt bra men tycker d e nåt som saknas men tycker beatet e riktigt smart gjort o tycker du ska mixa alla dina beats som du visa mig u know.. o texten e ju genialisk.. riktigt snygg.. rapen e bra allt e bra men d e nåt litet som saknas.. Propps för en soft låt.. Kärlek
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
glömde ju.. Propps o grattis till mixarn :)
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Producent
2005-11-16 07:48
vadå för dovt :) det är meningen, man kanske behöver ganska mognad smak för att förstå det! :) big ups to flinta! det är en riktigt tung låt
BLEZZ BEATS Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på
COULISSE
big up..flintish..skön lått broo
bara feta låtar!
tack allihoppa. "rappen skulle varit högre, det låter för dovt, beatet är dåligt mixat"? Det känns som att det finns ett osynlig lika-med-tecken mellan såna kommentarer och kritik nu för tiden på whoa, varför? Varför kan ingen sluta bry sig om hur bra beatsen är mixade, hur bra mastrat det är ok såna saker och istället lyssna på det som sägs, jag förstår er oxå för det måste finnas en gräns på när det inte längre håller kvalitet men det tycker jag faktiskt att ljudet på min låt gör? Jag menar absolut inte att försvara mig eller någonting sånt, bara påpeka att jag tycker att det är trist att utvecklingen har blivit så koncentrerad på just ljudtekniken och inte själva rappen. I vilket fall som helst så är inte beatet mixat, det kommer direkt från min 16-bitars sampler och låter det dovt? Då låter det dovt, sluta upp med perfektionist-fasonerna och börja operera på mer enkla sätt :) Tack för mig
By the way, är det någon som känner för att fortsätta diskutera detta med mig så gör jag jätte gärna det, men skriv då till mig privat istället. tråden är till för kritik
Flinta, så synpunkter på mixen är inte kritik? Jag tycker du borde uppskatta det istället för att snacka om perfektionism osv - sen om du håller med är en annan sak. Som sagt, om man tycker att något kan bli bättre, varför hålla inne med det?
Quynh P16 Men det är fortfarande synd att kritiken ofast är riktad mot ljudkvaliten och inte själva rappen i sig. Och självklart ska du inte hålla inne med någontign som du tycker kan bli bättre, men det är fortfarande synd att många väljer att kalla en låt för dålig pågrund av att beatet inte är super-duper mixat med dator och att slutproduktionen inte låter high-tech. Det är min åsikt, men det spelar inte så stor roll. Vi lämnar detta nu, tack till er som skriver, jag uppskattar verkligen era kommenterar :) Fler?
Beatet är i en klass för sig själv, riktigt grymt. Rösten, flowet och lyriken är lika grym som alltid passar mycke bra till just denna beat. håll dig till sånna typer av beat... överlag så va låten riktigt nice rakt igenom ... mixtringen kanske inte va den bästa men vem är jag som ska komma och klaga, det är en smaksak. försätt brorsan med det du gör , du går i rätt väg av alla vägar. peace and love // City Up On This Shh...
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
shuuuuuuss beaten va sådär rappen å texten va nice ;) diggish dina texter mannen... peaceeee
ja säger så här...flinta e en människa som inte går o förklara fuckin 16 bast o levererar hiphop på ett sätt som många där ute inte kan göra nu förtiden...producerar beats som e sjukt tunga o skriver texter som väcker känslor djupt in i hjärtat. han flowar på ett sätt som verkligen får en o lyssna till noga o tänka till. Flinta e ett perfekt exempel på fet hiphop. Något ja skulle va fett stolt över om min lillebror lyssnade på. Flinta du har lyckats min vän..fuck kändisskap o allt detta du har lyckats me att leverera ditt shit perfekt. denna track right here är tung som fan...text mässit: djup, bra skriven. beat: paaaaarreeehh va kan man säga!! im fuckin lovin it!! flow: only one thing 2 say talang vid liv!!!!
Best kept c-cret//
Hej Daniel! Börjar med att säga att jag ser fram emot att vara din "BASEMENT-HOMIE ;D" TEXTEN Detta är nog den bästa texten jag hört me dig. (punkt, är stolt för att jag satte punkten efter meningen, behöver inte skrivas mer) RÖST Din röst var fan grym i denna, lite hes o "krispig" (haha?) BEAT Diggar beatet väldigt hårt, men refrängen tycker jag blir lite röjjig, det kommer du ihåg att jag sa när vi satt hemma hos Maks. Men samplingen är gudomlig, och den är tajjt som fan. FLOWET Kan det bli bättre? Det är nog det ja gillar mest i denna, men texten är ju så bra skriven också. Jag tycker om addlipsen och när du sjunger med i reffen. Och man åker splittnya vallade skidor genom din vals. //Cabezaroja
Tack allihoppa. Speciellt till C-cret, fina ord, tack! Gonzalez din rymdpojke haha...yrra inte i min tråd din mater kaki haha... jepp jepp jepp...fler?
Shu Flinta =) Diggar ditt flow, din text och jaa typ hela dig haha :P..nae men jag tycker du är jävligt duktigt, slående texter o delivery. Fred & Kärlek
mycket bra text rappen är as tight tycker det inte fattas något du rä grym som fan den blir bara bättre för varje gång man lystnar. lyckatill ruggigt bra beatet äger bra mixat :) //hannes
Uni-H - Nej, den här har inte jag mixat men tack ändå :D Danne - Jag skrev vad jag tyckte på din hemsida. Men en sak, varför tog du inte den jag mixade? :|
myspace.com/kushforeal
Märks att du jobbar med texten som vanligt, bra. Nice beat, Tycker dock rappen kan bli bättre inget som fastnar i min hjärna.. Låter lite hes.. Men det var bra och kommer ligga kvar på min hårdisk.. Tummen upp!
www.soundcloud.com/hybrismusik
Tack allihoppa, det verkar som om dom flesta diggar eller så är det bara ni som orkar skriva hehe :) Deno, nej vi får inte låsa in Gonzareli på psykhem, han ska komma till mig snart med skitbra vinylskivor så försök inte haha! Aaa vi tar det på fredag, tjing! Maks, det är din version haha, fast Malmis mastring. tack Fakktup, joo kanske va lite hes men jag tycker det låter skönt faktiskt... Kom igen nu, upp!
Vadå? Det låter inte så som när du fick den haha, det låter med kompressor och konstigt haha.
myspace.com/kushforeal
Bästa jag hört av dig Flinta! är beatet proddat av dig med? eget skiner! keep up the good work....sätter helt klar ett VG på detta
nice flinta.. schyst flow/beat/text osv. en bland dom bästa av dig. pz
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Tack allesammans :) Matthew, yes det är jag som har proddat beatet :) Fler med kommentarer på hjärtat?
j-o-n-t-e: Hahaha :D Nu vet jag att det var din mastring som ja haha :D Lob u 2
myspace.com/kushforeal
ah detta var eget,, ruggit skönt äre det! texten e guld flowet så passande till beatet ouff va bra detta är! två tummar upp ! UPP ! fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Thanks skruvsöker =) tråden behöver ju inte dö tycker jag...så...UPP!
HAHAHA DENO! =D du skulle ju inte säga någe ;D och ja, jag är sexuellt frustrerad, men iaf alltid tillång till min Alladin!!! =D puss ;D
roedskalle: det heter alaadin inte alladin :D haha Upp nu för fan! För hiphopens skull!
myspace.com/kushforeal
FLINTA DIN IDIOT Du kikkar en hiphop som får mina öron att lyssna upp till
100% :D
Cokkkkkkkkkk
Fet mannen....Och hampoera du får inte skriva i den här tråden du äcklar miig...Men annars ditt flow knullar sönder allt...Men jah saknar din röst tillsamans meed Makshoo o Angelica..du borde kikka en till...Beaten va gran...Gillade ljuden i den..texten e lika fet o handlingsfull som alla din andra..bra brushan...Väntar på mera...Diggar när du kikkar på dina egna beatz för det e inte kul att du ska lägga bra texter på beatz som halva whoa har kikkat på...Men fortsätt i samma stil o spår mannen... ta hand om deeej...
Peace ( sorry att jah inte kom när du uppträde senast i hageby-hus skulle ha kommit meed jeppe...peace brushan ) MaTzIiO LOOOOOOO www.NaknoEmoProductionsD2L.Tk
bra låt ;P orkar inte ge kritik.. flinta du spottar ditt lika bra som vanligt, denna va bättre än lite gammalt, men du blir bättre o bättre som sagt.. piz
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Upp!! ^^
Den här låten är riktigt bra, lyssnar på den fortfarane, fast att det var ett tag sen jag fick den. Gillar dina texter något extremt, dom springer in i hjärtat och man förstår att du skriver detta med känsla. Somsagt, Daniel, du förvånar mig knappt längre, du blir bara bättre och bättre! Lycka till på spelningen på fredag! :) / Jossan
Josephine....JKT...Norrköping Braaaakkaaaaooooow!!!