I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

NuskillZ - the Anthem

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2005-11-04 02:48

NuskillZ - the Anthem

Jaha nu e vår första låt inspelad vet inte vad ni tycker men ge oss gärna kretik .. hadde vatt schysst!.


länk till vår låten :http://www.soundclick.com/bands/pagemus ic.cfm?bandID=413811

jaja ha det fett nice

En stad är som en fitta, väntar på att bli total knullad av hiphop musik!

2005-11-04 03:19
Some people tell me that I need help
Some people can fuck off and go to hell

2005-11-04 03:19
Some people tell me that I need help
Some people can fuck off and go to hell

2005-11-04 03:20
funkar inte :S:S:S kan inte lyssna de blir bara error peace
Some people tell me that I need help
Some people can fuck off and go to hell

2005-11-04 08:39
url link=http://www.soundclick.com/bands/pag emus ic.cfm?bandID=413811
En stad är som en fitta, väntar på att bli total knullad av hiphop musik!

2005-11-04 08:40
det e nått som blir fattar inte vad jag gör som e fel!
En stad är som en fitta, väntar på att bli total knullad av hiphop musik!

2005-11-04 08:42
Nu e det fixat ;)
NuskillZ - the anthem
En stad är som en fitta, väntar på att bli total knullad av hiphop musik!