I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Emil Brikha - Jag har en skitstor kuk [MP3]

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2005-09-30 19:18

Emil Brikha - Jag har en skitstor kuk [MP3]

Satt och bläddrade mellan kanalerna och MTV hade nån slags orgie i "kolla vad kändisarna har på sig, köper och gör". Så satt det folk, som på fullt allvar kallade sig experter osv och som satt och pratade om de här kändisarnas liv, hur mycket de la ut på diverse saker osv. Frustrationen rann över nånstans på vägen och då uppkom den här.

Emil Brikha - Jag har en skitstor kuk

Jag har en skitstor kuk. Den är så stor att jag inte kan trycka in den ända in till roten när jag knullar.

Jag har skitmycket pengar. Jag har så mycket pengar att jag gör såna där onödiga saker som gör att man bara kan dra en slutsats… att jag har skitmycket pengar.

Jag är skitstark. Jag är jättesnäll. Jag är otroligt intelligent. Jag är makalöst ödmjuk.

Jag är skittrött på allt jävla kukviftande. Jag har en stor kuk, som inte alltid lyder mig.

Jag är skittrött på att proppas analt upp till svalget fullt med pengar, kuk, fitta, makt och framgång. Du vet, ”framgång”. Du vet, kostym. Du vet, dyra hotell. Du vet snygga bilar. Du vet, blåsta brudar. Du vet, brudar som låter sig köpas för en summa med dubbla nollor.

Vet du att det finns människor som viger sina liv åt andras liv. Personer som Ghandi. Personer som Martin Luther King. Personer som voluntärer som åker runt hela jorden för att rädda människor eller förbättra deras livssituation. Personer som gräver i andras privatliv och pratar om det på tv. Personer som fotograferar andras privata delar och gör dom offentliga. Personer som på fullt jävla allvar tar reda på hur mycket pengar någon har lagt på ett smycke, en resa, ett hotellbesök eller en bil.

Det finns idioter som lägger pengar på onödiga saker. Sen finns det idioter som lägger energi på personer som lägger pengar på onödiga saker. Sen finns det idioter som gör tvprogram om personer som lägger pengar på onödiga saker och detta redovisas i detalj av idioter som lägger energi på personer som lägger pengar på onödiga saker.

Jag har en skitstor kuk. Man mäter toppen av långfingret och ner till handflatan. Kolla, det här är min kuk.

Vem vill göra en dokumentär om den?

http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)