Éxitus - Frida
Titeln säger väl en del ville ge min tjej ett slags bevis för hur mycket hon betyder för mig, och gjorde den här låten till henne när hon fyllde år. dessvärre gjorde hon slut innan jag hann ge den till henne. lika bra att slänga upp den här Frida
Éxitus
"ville ge min tjej ett slags bevis för hur mycket hon betyder för mig, och gjorde den här låten till henne när hon fyllde år. dessvärre gjorde hon slut innan jag hann ge den till henne." Haha sorgligt
jo kan man säga, men hon fick den kort därefter å lyssnar på den jämt. vilken bitch va? men det kanske löser sig, har fan inte vågat lyssna på den sen det hände hehe
Éxitus
det här var fan bra! jag gillar det. ett av det bästa jag hört från dig, helt klart! ses snart :)
Sopsäck Serenad
ey tack fan. håller med dig på den fronten, synd bara att den inte han ge den effekt jag ville att den skulle ge. peace nigguh!
Éxitus
tja X.. young här... tjoll nice låt lean
UNG
bra låt, jag gillade den
"gotcha back like a chriopract"
-kepa- P15 en jävla bitch jag står för beatproduktionen.. kul att folk diggar, upp
Éxitus
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
inga fler intresserade över att droppa kommentarer?
Éxitus
mja. vet inte riktigt .. får lyssna mer på den :) kanske droppar en till kommentar sedan..
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Systemfel P17 haha vad menar du? i låten? varför det?
Éxitus
Förkyld när du spelade in? 'En sak i taget' rösten och du hade knullat alla speakers!
soundcloud.com/brormusk/sets
Schri P1 nej jag var dock förskyld när jag spelade in "en sak i taget"
Éxitus
isåfall borde du bli förkyld lite oftar........och......spränga speakers ;)
soundcloud.com/brormusk/sets
bra wille fan. Som sagt bland det bästa av dig. Skön låt !
WWW.ISMEN.NU
bästa du gjort man, fett beat! nice ish!
Ah beatet är tungt.. jag tror fan att jag tycker det här är bland det bäst du gjort..förutom det du la på en as gammal BK låt. hahha! nej men som jag brukar säga snackar man om saker som kommer direkt från hjärtat kan det fan inte bli dåligt. eller jo.. men ååh alla fattar! big ups wille! ses snart. peace
www.femtastic.se
tack alla. tjenare_grabbar. jasså? tyckte beatet var svårt att få bra flow på men jag tycker jag lyckades utöver det. well well
Éxitus
Moderator
2005-09-08 10:19
exitus du gjorde detta fint men blev besviken på mixningen och att beatet va så högt men annars va det fint å bra ..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
TheRealMagic tack men beatet är fan inte för högt, sluta! sörlin, äh trummorna är respekt, har spelat in dom från med mitt egna trumset förutom kaggen!. kul att du digga iaf.
Éxitus
Låter nice, grym beat och bra text. /Michael, han som inte är på riktigt ;]
Va fan, hon måste väl fått dåligt samvette när du get henne låten eller :D? NAjs låt !
Highfive anyone, anyone?
jag vet inte riktigt, hon mår dåligt över det iaf. men det kvittar nästan. det kommer en uppföljare till den här iaf. snart klar, fast jag vet inte om jag kommer lägga upp den
Éxitus
jobbig snare, men helt okej låt
http://www.myspace.com/akinonline
Graffare
2005-09-10 00:37
Emelpee P19 haha vad äru bög på riktigt? nä jag skoja, alla diggar väl olika, jag är nöjd över mitt "rapsätt" iaf huh
Éxitus
denna e ruggigt najs,, ! shiet brudar... Upp!
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
cheka in andra istället
Éxitus
whoa P18 var ligger den ?
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022