ÖrrE , aD & NicO - Dennis diss
Vi hade inte så mkt att göra ;P dennis dissa oss så vi dissa tillbaka. dehär är bara på skojj men ändå vill höra va ni tkr haha ;P peace vers 1 : ÖrrE vers 2 : aD vers 3 : NicO beat: nått freebeat www.soundclick.com
hohohihihahahehe
ela ! har redan hört men! Örre, lätt det bästa jag hört från dig, fått till flowet najs, raderna passar ganska bra till beatet, kunde ha varit lite kortare känns det som. Vissa rader var najs, lite simpla rim här och där. Men dom funkar ändå. Avslutningen gillade jag inte, kändes som att det skulle komma en eller två rader till. men lätt det bästa du gjort. aD, har inte utvecklats så jättemycket sen det senaste jag hörde med dig, men det hörs ändå lite. Kanske för att du inte håller på och rappar så mkt. Rappar du nåt nuförtiden ens? Jaja, har inte hört han så jag har ingen aning vem som vann. Nico, DAMN! Lätt en av de bästa sakerna jag hört med dig. lägger det riktigt tight. Du rappar snabbare i den här låten i nån annan jag hört tror jag. gillar det mycket! keep up the work G! peace/shibbey
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Tack för en sån underbar kritik Lufi ;P Ego tack du också mannen ;) peace
hohohihihahahehe
så mycket kritik kanske det inte var men ändå ;)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
haha joo de va mkt ;)
hohohihihahahehe
Producent
2005-08-08 04:26
skönt beat.. nico var skön
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Thanks Cliche ;P
hohohihihahahehe
Slölle du är mannen ;)
hohohihihahahehe
Tacktack för kritiken lufi ! jo de är sant jag gillar inte heller avslutningen men den fick duga orkade inte vara så seriös !
haha, nico måste säga att du har blivit riktigt bra på att rappa :) Bra låt också.. har juh inte hört hans så ja vet inte vem som käka vem ;D Peace
nico bääst bääst puss kram ad nej du örre det var det bästa jag hört.. jaja
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Rojjben Joiz tack mannen ;) Kg aa klart jag kan bättre mannen haha ;) tack så mkt Mafakkas :D:D
hohohihihahahehe
Örre Schysst delivery fast din vers präglas av nödrimm som ligger offbeat, öva in texten mer innan recc och skriv om raderna du inte kan få på plats. Ad Samma kritik som ovan. Nico Bra jobbat mahn ; )
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainmaker Yeah thanks daaawgh;)
hohohihihahahehe
Haha bara jag som fick skitkritik :) Nä låtar som jag medverkar i är väldigt utrotningshotade
Yeah asså
yeah fan nico börjat dubbelrimma! nice mannen nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hihi tack kekke ;);)
hohohihihahahehe
dejvs , va fan är Hump hump ?!?!? ;D
hohohihihahahehe
Omg en som ger mig bra kritik , thx :)
Yeah asså
GRATTIS ;););) Snälla folket Skriv skriv komentera ffs
hohohihihahahehe
Lätt det bästa från alla...Speciellt överraskad av örre..
Örre - Rätt bra, flowet är fint. Dock ganska simpel text , kunde slipats lite mer på den aD - Helt ok, flowet funkar väl...samma sak här , simpel text Nico - Samma som örre bra flow men rätt kass text Tänk på att texten är det viktigaste i en bra disslåt ! men kör på, peace
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
örre de tar sig... grym röst!
länken funkar it för mig ;(
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
thx michael det värmer =) och tack till alla andra som ger kretik !
vafan funkar den inte för dig Jocke ? :S
hohohihihahahehe
Nu funka den :) den var vell ok :) bästa man hört me örre :D 1 år sen e fortfarande din bästa nico ;)
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
wiie
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
lillajocke Tack så mkt ;P jasså de tkr du ? Tack så mkt mannen :D kewd ok?! flexibel hihi
hohohihihahahehe
Ice och Tax har skönnaste låten till detta beat!
Highfive anyone, anyone?
Varför är det så att alla Svenska rapare under 16 överdriver så besynnerligt mycket när det kommer till attityd? Det får er att låta som tjejer tycker jag. Ta inte illa upp, inge illa menat.
..
Japp, tungt fan
JAG ÄR 1337, vänta fan! Det här var ju inte CS :S
tack allihopa jätte mkt ;P PEACe
hohohihihahahehe
Örre har blivit jävligt mkt bättre! AD har jag inte hört nått av förr! Nico jag håller med dom andra 1 år sen är fortfarande bättre, men du blir också mkt bättre! KEEP IT UP! :D Peace
Inspelning 2 is the shiat
¨ Tack så mkt :D:D:D
hohohihihahahehe