Judge C ft. Anakin - Mistakes
Beat : Free Beat av spaz_norrsken P23 (här påWhoa).. Jag antar att dom flesta redan hört detta beatet, och att några kickat på det innan.. Vet att Fredric med kompisar kickade på det... Ref.. Judge C Vers1.. Judge C Vers2. Judge C Vers3.. Anakin Vet inte om jag behöver säga så mycket mer än detta, det är en låt som betyder väldigt mycket för mig.. Förstår ni engelska så hajjar ni varför.. Props till beatet.. Länk... Mistakes
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
lika tung som vanlgt är du nästan tårar i ögonen:P den andra snubben va nice som fan oxå. finns ingen dålig kritik o ge... kolla in min nya ''Gud Svara'' o droppa nån ärlig komentar peace n' love....
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
hehe samma sampling som Niprone hade i sin låt.... låten va helt ok men du måste träna lite mer på ditt uttalande men det kommer.... Gillar inte när du sjunger lite där också låter falskt... Keep it up bro!!!! Peace/holla!
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
Tack för kritiken hittills.. Värmer att folk är ärliga.. (You better be)
Riktigt bra jobbat! Denna gillar jag...
Producent/Songwriter www.myspace.com/pitchtunes
Du är grym! sofft beat..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
maxmixmaster P21 Kul att du tog dig tid att lyssna, ännu roligare att du gillar det.. =) tELLO- P21 Tackar och bockar... Peaaace /Judgen
Moderator
2005-07-25 12:07
Judge denna låten var riktigt soft du lägger de soft och cleant genom hela låten samma me anakin han gör ett riktigt bra jobb .. skönt beat o allt flöt på BIG UP ! 8/10 Peace !
Tack så mycket pågar!!! Nån mer som inte är på min kontaktlista kanske??? :P:P Peaaace
Yooo, tack så mycket för kritiken keep it up
Rock the beat Ent
Damn straight little homie
^^ Fan sov inte gubbs
Det första som slår mig är tvyärr att "Hey, jag känner igen den pianoslingan, det är ju från Niprone's låt"! Fast vidare in i låten är beatet arrangerat helt annorlunda, så det blir inte lika tydligt, vilket är bra! Judge, lika tung som vanligt :-D Du har ett skönt flyt här... riktigt härlig röst (som alltid), trodde först inte riktigt att den skulle passa till denna låten, men så fel jag hade... positiv överraskning!!! Möjligen är din engelska inte riktigt felfri... inte för att den behöver vara det heller, men på sina ställen var det kanske lite väl tydligt, då du t.ex. säger "up" där det blivit mer som "app", om du förstår hur jag menar. Annars är du väldigt stabil och ger låten en skön känsla! Känslan pajas dock lite då du på dina ställen håller ut på ordet så att du får en sångliknande ton... dessvärre hålls inte tonen riktigt, och det blev lite falskt :-S Petitesser iofs, men jag är bara ärlig :-D Refrängen är TUNG (förutom "up") Anakins släpiga, lite ljusare röst ger skön omväxling till Judge's tyngre röst, och du lägger en schysst vers, kanske inte med samma pondus eller inlevelse som Judge, men ett hyffsat jobb iaf! Du känns lite äckligt mixad också... vet inte riktigt hur ni mixat, men låter som nått ligger lite off, fast ändå inte, svårt att förklara... Låten är riktigt skön, bra tyngd i den, den slutar kanske lite tvärt... en fade-out hade kanse varit mitt val, nåja. Skön låt, som sagt, Judge, du utvecklas som fan, hela tiden! Det är kul att höra, det enda jag vill pressa dig lite med är engelskan... inget illa menat nu bara... Big up, bro'!
Pretty people shit to...
E!! Nice kritik mannen, jo håller med om allt du säger.. Speciellt om sången (hahahahah) och Eng.. Mixningen på Anakins tycker jag låter helt okej, kanske lite mkt Reverb på nåt sätt.. Vet inte ska kolla mer på det mannen.. Ska göra allt jag kan för att utvecklas och just sån här kritik gör ju så jag kan ta nästa steg.. Uppskattas. .. Varför skulle jag ta illa upp homie???? Kul att du gillar den, förutom alla "App" :P:P .... Peaaace Homie!!!
UP AND BOUNCHE...!!! Nån mer????
anakin va soft som vanligt... helt svag för din röst asså :D judge c va oxå soft... beatet e överfett.. mixningen va jobbig... pöss
http://www.myspace.com/akinonline
Akin_O-Y P18 Vad exakt e fel på mixningen mannen???
Ett par till gubbar!!! Give it up..
fett låt jag svär på allt breeeee!!!!!!!
Rock the beat Ent
Synd om oss nu Anakin du...
Jag har mest inlägg i tråden.. Im hot.
jag ska vinna bitch
Rock the beat Ent
Kom igen! Upp med den här! Ska det vara så svårt att lysna på låten och lägga en kommentar? För det tycker jag fan dessa gubber e värda! Not nuff said!
Pretty people shit to...
NOOO WAY Anakin!! muhaahah E, damn right homie.. pop this shit up!!
Bounch!!!
Du var vi här och uppade lite igen då.. SKRIV lite skit nu gubbs..
Jo men visst..
Sedärja..
Jagf tycker den va skkön som attans!" Sparas i min playlist ;D
Tackar.. =)=) Hollar när jag droppar nytt då homie..
Soulfood1 P18 Tack och okej, hehe.. Eightball_no1 P14 Inte en aning, vet att det är en känd sådan.. Niprone kör samma sampling i nån låt oxå..
Judge har feet röst.. du lägger d med fet delivery och skön text o flyter helt ok genom hela låten.. fast sången :P haha.. anakin har oxo riktigt feeet röst.. lägger det riktigt nice han oxo.. hans röst passar som faen te beatet.. flyter nice genom versen.. lite för mkt reverb på han dock annars nice.. bra jobb gubbs ;)
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Soulfood1 P18 hahaha fattit regn igår!!!
Rock the beat Ent
Uni-H P16 Vadå, jag gick ju för fan vidare i Idol ju.. hahaha yeahj yeahjj,... Nä jag vet, det är inte så vackert, men va kul att spela in, *puff, puff* Tack för tiden man.. Peaaace
Yeah!