I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

C-cret - 2 låtar

Vår Hiphop - Audio & Video

2005-07-06 15:37

C-cret - 2 låtar

C-cret ft. Chooti - Who could emagine (proddat av Alpis)

C-cret - Pump it up (proddat av Chooti)

Inspelat i skiiter i studios.

släng gärna ett par ord om vad som tycks!

piz!

Best kept c-cret//

2005-07-06 15:51
fett fettt....

skiiter i styleish

låter anorlunda & fett.... för att vara gjort i sverige.
När du läser mycket o vet mycket, det är då du inser hur lite du vet. <br> www.myspace.com/R-TIN

2005-07-06 16:04
2pac - lil homies sampling lr hur
You suckers better find ur mind, i got mine!

2005-07-06 16:05
fast den e santanas igentilgen...haha sorry för att ajg avslöjar er :p

2005-07-06 21:46
blucca blucca; bara till o rocka på man!!

2005-07-06 23:01
Har faktiskt längtat att höra mer från dej...har bara hört ett par gamla låtar från dej genom en kompis från Linköping...
diggade de fullt ut...
helt annorlunda stil mot andra svenska artister som gör de roligare att lyssna på...
Dina texter e grymma...hoppas att du släpper oftare nu så man får höra dej mer för ja tror de kan gå långt me din muzik...
Iaf diggades grymt!!
Peace Out!!
• Tacka & Ta Den •

2005-07-07 00:08
ttttungt mannen du vet va jag menar

2005-07-07 01:49
SmiranI

vet dock inte vad du menar när du sejjer 2pac sample..
men jag kan sejja att du e ute o cyklar...hehe...

c-cret...du vet redan vad jag tycker... :)

kärlek rakt av
bacc on tracc

2005-07-07 13:44
Skoob: 1 baby!

Denny_Lee: tack som fan..sånt värmer verkligen..d e sånna som dig som får en o kämpa till ännu en högre nivå..ba kärlek till dig azzå..ja har ingen tillgång till studio i närheten men under sommaren så ska ja spela in nåra låtar till...så im doin my best o ni kommer få höra mer snart hoppas ja..men tack fett mkt för stödet.

Alpis: Tack för allt bror varje gång du langar mig ett beat så lovar ja dig att sätta d ännu tajtare för att du ska bli more than happie o höra en skön rappare spit some nice shit på ditt material. tack main!

Chooti: dawg thanx 4 everything ba kärlek till dig bror..allti tacksam för ditt stöd bror o allt du hjälper mig me. du vet redan va ja tycker om dig bror i dont have to say nothin more.
1 baby!
Best kept c-cret//

2005-07-07 14:54
de här va tuuungt
kommer stå på repeat ett tag nu

2005-07-07 16:18
chooti_ P19... jag har det bevisat du kan få en hemsida där det står att 2pac - lil homies (äldre versionen) sampla den från santana lr så kan jag ladda ner låten till dig...jag har hållt på me samplingar innan du ens visste va det va

2005-07-07 17:02
SmiranI

finns de absolut någon anledning för dej att bli otrevlig ? :)
well...jag skulle gärna vilja höra den låten med 2pac... :)
du får gärna fixa den åt mej
bacc on tracc

2005-07-07 17:45
aiit...synd fan..
ja trodde de fanns mycke studior i Motala..
Men du förtjänar all props även mycke mer fan..Låtarna hamnade direkt i mp3 ;)
hahaha ajuste träffa nåra skojjare som sa dom kände dej o fråga om ja kände dej...nåra araber som hette Adolf o Andreas från Motala som e typ 15 lr nått sånt...hehe nåra bekanta till dej??
• Tacka & Ta Den •

2005-07-07 23:08
J: tack tack broshan..hehe keep it gangstah vet ja inte om d direkt e..hehe men men ba kärlek bror skönt o höra att du digga.

denny: nej tyvärr finns inte så många alls..tack så mkt main verkligen thanx..shiit sooft o höra att du la den där på...hehehe d e nåra smågrabbar härifrån som diggar d ja gör.

shiiit people uppppppppp me skiteeen ree!! vart e ni..ser ett nytt namn o så tror dom d e kasst skiiit shiit..uppa skiten!!!!!!
Best kept c-cret//

2005-07-08 00:18
aha oki fan synd då =(
Jupp !!
De e bara synd att folk inte kollar hit i tråden o tar sin tid att lyssna.
hehe aa oki dom e cok roliga...har aldri hört nåra som har snackat så mycke skit om varandra o varandras familjer hela tiden...men hehe ska inte tjata om dom i tråden i så fall tar ja de i gästboken =P
Men stor kärlek över dom här låtarna...
Keep On Struggle !!
• Tacka & Ta Den •

2005-07-08 01:15
Broshaaaan du vet du äger ja ska tatuera ditt namn på vänstra skinkan ja svär pump it up girls
Kan du inte komma som en storm överaska mig som en bomb

2005-07-08 14:27
Denny: hehe

Kemal: heeheh.

uppppppppppp!!!!
Best kept c-cret//

2005-07-09 00:24
KS: hehe tack bror för den sköna responsen ba kärlek for your mind dawg..c ya in tha summer.
Best kept c-cret//

2005-07-09 15:49
deet är bra hanna. riktigt bra

gillar iofs lite mer den inlevelsen som du kör på 1 day, men det är väl en smaksak. DET HÄR ÄR FÖR KLUBBEN! ba kärlek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-09 20:14
Very nice. =) Håller med om en sak som någon annan i tråden sa...att du lå ter som cypress hill...men jag tycker att du låter som CH i kobination med någon från houston atlanta hehe.. men hot no doubt. =)

Keep it up!
Chicks with Dicks don't belong In The Mix...

2005-07-10 15:12
Tight shit detta bre..

Chooti : Fett länge sen man hörde dig kicka engelska...
Man ha saknat det..:)

C-cret : Du e tight..Ja hade inte hört nått me dig förr..Men detta va tungt keep it comin' son..
Vi kanske kan collaba nått nångång..
Jalla

Hollah at me

ONE

//

C H
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-10 20:12
Chroome: thanx main..verkligen d värmde..aa självklart..d enda problemet ja har e att ja har ingen studio i närheten av mig så ja får åka till chooti min polare för att spela in nått o d e typ 2 hours away somethin like that..but i will keep it comin.
men mer än gärna på en collab kid why not!

1!
Best kept c-cret//

2005-07-11 23:33
ey C det är bara att ringa alcho. han har en bra studio i mjölby. håller på att spela in saker där nu

2005-07-12 00:19
erik: aha oki no problem..ja e i skara nu hos syrran men ill do that as soon as im back in town.
Best kept c-cret//

2005-07-14 18:07
Word Word!
Du vet va jag tycker Hanna!
Håller med Erik, This IS for the club!
fan hör av dig mään!
piiiz

2005-07-14 18:08
sorry...diggar chooti på reffen på who could imagine...fett fett...
piizz

2005-07-15 18:15
matthew: thanx dawg..skönt o höra att du digga.

T-roc: hehe one love dawg..skönt att du kände av den..thanx main skönt o höra att du digga..galet brosh...d klart vi gör..hehe i'll bring a cd with me no problem.

One!!!
Best kept c-cret//

2005-07-16 23:52
Who Could Imagine (Feat. Chooti)

Pump It Up

Tiden hade gått ut så la upp de på nytt !

Kom igen folk, tveka inte på att lyssna och droppa en komentar.
• Tacka & Ta Den •

2005-07-17 14:44
Denny: tack så mkt faan ba kärlek. kom på d oxå fan..så tack main.
Best kept c-cret//

2005-07-17 14:59
lugna ner dig med uppandet
mama said knock you out

2005-07-17 15:18
oki d va inte liksom ja som skrev dom två sista förståru, o inte ja som uppa tråden igen me nya länkar..så liksom som alla andra gör ville ja ba visa min tacksamhet för den sköna kritiken..så vill du ta bort tråden go ahead.

Best kept c-cret//

2005-07-17 18:13
C-cret: No Porblem ;)
• Tacka & Ta Den •