dejvz - En liten pojke...
Vet inte varför, men jag fick lust att lägga upp denna, den é rätt gammal.. Beatet vet jag inte vem som gjort, men skönt som tusan är det iaf! Props till skaparen Hmm, ge kritik o bajs om ni vill tihitihitihitihitihi puss En ensam liten pojke sitter hemma och tänker- han har ingen att vara med och själen den värker- från såren han fått - när åren har gått- han har blivit retad utan att egentligen gjort nåt!- Han ställer sig frågan: Varför just jag?- I hans tankar finns bara tomhet och hat kvar- han vill utplåna de, de som gjort dethär- Men han vet inte hur han ska klara av dethär- hans själ är märkt av ovetande små pojkar- han har blivit ofredad av så många- som inte vet vad de orsakar- små pojkar som han blir ofta mordgalna- eller psykiskt sjuka, men han blev ingetdera- hans enda tanke var: Jag orkar inte mera- han tänker lite till, på hur det var i skolan- alla måste tänka efter så mobbing inte frodas- De tänker inte efter när dem delar ut skällsord- bägaren rann över och pojken begick självmord-
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
|