Rain - Min Kärlek.mp3 | Rain - Undergångens timme
Rain - Min Kärlek kommer världen att Minnas.mp3 Beat : Sjätte Sinnet freebeat Text : Andree Eriksson Rap : Rainmaker mixning : Rainmaker Övrigt : Jag vet att jag inte är världens största sångbegåvning ;] Rain - Undergångens Timme (session).mp3 Beat : Shadowville - Beef Text : Andree Eriksson Rap : Rainmaker Mixning : Rainmaker Övrigt : Snabbgöra Länken: Klickedy Klicka Konstruktiv välkomnas. Vill höra många åsikter. Ett plus i kanten är om ni kan säga hur jag ska rätta till det ni anser att jag gjort fel istället för att bara säga: "Dåligt". Tack på Förhand / Rainmaker
facebook.com/idiomatisk - fan page
Tack Public :]
Min Kärlek kommer världen att Minnas var betydligt bättre än Undergångens timme! Du har redan utvecklats flow mässigt sen den låten du gjorde med michael förra veckan! Keep it up!
http://www.lospalindromas.com
xiNek Tack :D känns bra att veta att de är på väg åt rätt håll :)
Yähäuw :)
http://www.lospalindromas.com
Tack SpråkFel :] Mjo, det ligger chorus över hela refrängen för jag tycker inte om min röst då jag sjunger.
tycker din delivery var mycket bättre än i vissa andra låtar, flytet har också klart förbättrats, den diggas och sparas. ps. jag vet inte vad chorus är så jag kan it kommentera refrängen:D
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
du var inte lika hackig som förut nu, helt okej faktiskt. men det var kassa effekter på din röst lite då och då :P, passar inte alls in enligt mig. annars var det bra du är pågång nu rainyy ;)
Thanx yah'all :D
Played out beat på kärlekslåten. Smörig text ;) + Söta ord. Yeah, men alltså. Flowet bör du träna på. Den andra funkar inte för mig
retardless okok a3o Har du inget vettigt att säga så kan du hålla dig borta från mina trådar, ok? Din åsikt är lika tillförhande som en infekterad blindtarm, so.. beat it. Michael Jo det blev juh så, hittade inget bättre så. "Kassa rappare får bara kicka på freebeats " som en vis man sa en gång. Försökte få bättre flow i denna än mina tidigare med att ha xxxxXxxxxX xxxxXxxxxX som rimmschema..
du har mixxat skit dåligt låter skit,, måste mixxa bättre det lät illa mixxningen=) rappen fortfarande hakkigt flow,,men lite bättre än sisst texten gulligull men den funka bra=) fortsätt spela in o allt så ska de bli bra:D fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
sant. är inte nå bra på att mixxa :P
bra faktiskt ! du utveklas hela tiden!..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
E faktiskt lite chockad, till det positiva ! :) Du har inte alls lika hackigt flow som förra låten, bra bra! som vissa säger lite knasig mixxning, men nu börjar d märkas mer att du går framåt! :) bra bra! peace!
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
kekke och Jocke Tack :D känns bra att höra :) * Note to self: Lär dig mixxa till nästa gång
Riktigt kärlek i texten, blir helt rörd. ;) Synd att reffen inte satt riktigt rätt, annars tyckte jag att det ha varit riktigt bra. Det börjar klarna, snart sitter det! :D p-p-p-p-p-peeeeeeeeeeeeeeeeys daaaawg! =)
Marrow Tack Tack ; ) Ah jag är medveten om att jag inte kan sjunga, men man gör vad man kan.
Hatade productionen på låten men rappen var fan skön.. Du har utvecklats grymt mycket på den biten! Keep it up förfan!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
På kärlekens timme alltså.. Inte lyssnat på den andra.
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Thanx :D
den där låten som heter min kärle.... säger ja så här... vad har du gjort med refrängen??? den är så jävla sjuk!! byt reff så kan det gå..
Jag vet :P
Jag kan sjunga den åt dig ;) Jag kan den som smoort!
last upp!
dåligt ljud tycker jag :S Annars riktigt bra!!
..!.._{-,..,-}_..!..
Mattan Jo mixningen blev galen. Men tack :D
Jag är Andree Eriksson.
låtarn var helt okey faktiskt.. Men mixningen kunde ha blivit bättre :)
Rainmaker! :x rikdig skönt får jag säga :)) den "kärlek låten" var rikdig skönt får jag säga.. diggar beatet och din röst :) Braa gjort! fast lite konsitg mixningen...
Eriksson1337 ftw!