I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fonky Fresh - Man mot råtta.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2005-05-27 18:56

Fonky Fresh - Man mot råtta.mp3

Låten heter Man mot råtta (kolla på mig när jag talar) och den går ut till Break2005, lite småbeefs mellan honom och Boris fick han till att dissa mig, varför förstår jag inte eftersom jag egentligen inte har någonting med Boris att göra förutom att det är en polare till mig som nyss börjat rappa, och han har dissat Break som sagt.

Så igår blev jag väckt av min lillasyster som bad mig komma och lyssna på Break's s.k diss till mig, skrattade röven åt mig när jag hörde hur han förvrängde rösten och försökte leka rappare när han egentligen är hårdrockare och har lirat el-gitarr sen han var 5 år eller någonting. stackare, så det var då jag gjorde denna lilla låt, vassegoda :D

Man mot råtta!
högerklicka och spara mål som...

ALLTING i låten är sanning, inget är påhittat...

Intro: Boris The Man och Fonky Fresh

Vers1: Fonky Fresh
Reff: Fonky & Boris
Vers2: Fonky & Boris
Outro: Fonky Fresh

Beat: Nån instrumental
Mixning&Mastring: Fonky Fresh

Man mot råtta!
högerklicka och spara mål som...


ps. vill avsluta med ett gulligt inlägg som skrevs till Break från mitt ex Sara idag på lunarstorm.se som bevisar att mina öppningsrader i dissen verkligen stämmer. tack för mig!

Idag, kl 11:15
_Tuttsan F14 från Trollhättan i Västra Götaland
hoho , varför är du inte i skolan gosse`eftersom du har blivit hiphopare kan väl jag behålla din metallica t-shirt jag har hemma ? Hade.

Mr. P