Checho ft. Judge C - Session 1
YOOOOO, hehe.. En ny "låt" som jag och min gode vän Checho kickat ihop... Men för att vara helt ärlig så är det Chechos som jag skrev ett par bars till bara.. Jag tycker han gör ett underbart jobb på sin del, är inte så nöjd med min egna insats.. Men fuck it, lyssna och avgör själva... FRED... www.soundclick.com/judgecmusic.htm
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Tackar mannen.. Checho är 16 om jag inte minns fel..
Jävligt bra kritik förrsten.. Glömde tacka för det..
Moderator
2005-04-28 23:14
Judge blir bara bättre o bättre för varje jävla låt han gör alltså ! soft som fan man !
Thx BIG TIME!!!
Dam homie, in hip hop you are tha man homie hahaha big up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahah, roligt att höra mannen =)=)
^^
UNDERBART ATT HÖRA LITE OSVENSK RAPP! Grymm engelska, skönt flow! Keep up the good work! Holla!
www.CitizensOnline.tk
hehe, thx dude..
Haha... whut up homie? Måste ju ge lite comments till my dawg, hehe Checo var riktigt skön, fast han låter lite, lite förkyld? Annars skön engelska, hyggligt behaglig röst att lyssna på, kanske inget speciellt utmärkande med flowet eller rimmen, men det är helt cleant. Judge... du lägger en softare variant än vad jag tidigare hört, trevligt och mysigt att lyssna på, men som du sa, det hörs kanske lite att du bara kickat upp några bars lite snabbt, men det var trots allt skönt. Du låter lite lägre och annorlunda mixad också? Förresten, är fade-outen lite knas, eller e det bara jag? Riktigt soft session, jag hade velat höra denna som en hel låt, kanske med lite mer variation i beatet, som förvisso var skönt, men aningen enformigt. Big up!
Pretty people shit to...
Just E... Sup homie?? Checho låter kanske lite förkyld när han kör nu när du säger det, men visst är det en del av charmen??, hehe.. Jag personilgen tycker jävligt mycket om vad han gör, han är 16, enligt mig så kommer han gå långt om han fortsätter så här.. Men som sagt min åsikt.. Ahh jag kan nog hålla med om att detta är mer soft än vad du hört av mig innan, its more comin up!! Kul att du diggar det även om du håller med på lite nödrimm och snabb skrivet.. hehe.. Kul att du gillar det mannen.. Ahh fadeouten är fuck up, men Checho skickade den så och så fiuck jag lust att kicka resten av beaten bara.. hehe.. Men man kanske skulle satsa på en bättre mix och tänka rader på denna session endå.. Göra en hel låt kanske inte hade varit helt fel, fan va lustig jag e.. SÅÅÅÅ min novel är slut.. Päjjz man...
Fan va tankad du är Jadge... haha... hur många öl har du sänkt nu då? Hahaha... Jo, jag tycker faktiskt att en "hel-låts-version" av denna session är att satsa på, den var laid-back och skön :-D Har beställt en låda vodka nu... så man klarar sig ett tag :-D Fridens!!!
Pretty people shit to...
Förresten, märkte du vilken mystisk vändning B_Toast har tagit? Hmmm... det var fan ganska roligt! :-D Fred
Pretty people shit to...
ÖL?? hehe nä du jag har bättre grejer mannnen *puff, puff* :P:P Men visst e jag ödmjuk och snäll =) Får fan kicka en fullversion på skiten.. Hade vart ball.. En LÅDA vodka säger du, vart var det du bodde BROSAN?? :P Simma lugnt.. Päjzz Judgen..
Hahahahah, ahh han e rolig den fommen.. Stolle NR1.. :P:P
Representin' thangs down in K-Town (Kristianstad, hahaha) *metropolen* yäää...
Pretty people shit to...
Sedärja.. Fan men med en låda vodka kan man för fan få liv på alla ställen.. hehe Sen om folk runt omkring uppskattar det är väl ett mindre problem.. Nä nu får vi sluta fucka tråden homie.. hahahahah Peaace man..
Hahaha... precis... fast det var inte bara vodka om jag ska vara riktigt ärlig... hälften rom, hälften vodka... lite klass får det fan vara :P Nåja... upp med denna, den e skön,
Pretty people shit to...
Ahh håller med änna..
Bounche
Kom igen nu då!!!! Det är väl bara å lyssna, och sen skriva några rader? Det är väl inte så tifs- eller energikrävande, va???
Pretty people shit to...
tid s- skulle det ju va ju
Pretty people shit to...
Yeah doggie, im with ya.. hehe
yeah detta va nice alltså.. tycker båda lägger det nice men skulle vilja ha lite mer tryck från checho men han la d nice.. inge spec flow men d flyter på ok.. judge tycker ja lägger d riktigt fett även fast det kanske bara är snabbskrivna rader men din rap är fet o ja håller med om att d låter lite tupac stil alltså.. du utvecklas nice main :) digga detta.. UPP^^
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Strike_Back Well thank you Strike.. =) Uni-H P16 Nice as the nicest thing.. Kul att någon ger lite mer kritik än BRA.. Visserligen är det roligt att höra bägge modellerna av kommentarer men snäppet roligare att få veta vad folk tycker.. Så nice att du skrev ett par rader, men framförallt att du diggade det.. :):)
hehe yeah d e nice mannen :P klart man skriver några rader ;) Peace
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out