det lät sådär
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt sjukt bra! sveriges bästa på svenska, ingen tvekan om saken
mycket bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beatet är skönt som fan asså... Rappen e helt nice, Men de låter lite som en "känd" rappare.. Jag kan inte sätta fingret på just vem bara.
jaqe e galet tung, fast detta e långt ifrån hans bästa låt :)
sjukt fett, är jaqe inte den där killen som var med i nått tv-program förut där ungdomar spelade in musik.Han är svart typ? Låter lite som vanyek tycker jag, rösten är lite som idoleddie faktiskt :P..Men det är tight alltså!
Beatet var också väldigt fett!
övewrfet jhejaj
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
NaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaJs!
Tre lektions horor
Ganska najs:P grymt bra beat iaf. ------------------------------------- Jag är inte indian utan indie!
Good Times Studio*
jag och jaqe har gjort beatet tillsammans.
Mer Montana!
fett beat rösten sitter fint, men säger som soy-soy känner igen rösten :PpPpPP
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Bergan e tung :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
d e ju inte så att han har bajtat en röst
Mer Montana!
ni ska höra mer grejjer me dem här snubbarna! BOOOOW! båda är elit!
dem har gjort de tillsammans Berglund och Jaqe
jaqe o bergan upp i mixen!
fetaste låten jaqe e tung pz out
tungt som vanligt jaqe big up i mixen :D
Möter du ont märk det med ont! Ge aldrig dina fiender frid. Bättre en uppriktig fiende än en falsk vän.
jag fattar inte när de väl läggs upp bra musik på whoa sover folk på de sen när de sämsta jävla skitet släpps så får dom typ 200 inlägg
den här låten är väldigt, väldigt bra. Beatet är underbart. rappen likaså.
Svammel, nu i din mormors walkman
Fy hurveln vilket nice beat!!
du är en duktig påg jacke =)
Tre lektions horor
detta var bra. inte MYCKET bra, men jävligt bra iaf. =)
yeah...nice som vanligt,berglunds beats-överfeta,jaqe-övergrymm...PZ BOYZ!
fan va alla ska sova på jaqe!!....han e svensk hiphops framtid!!...
skitfett .. nuttin but love
shiit det där beatet kan man inte säga mer om än att den som gjort det är en av dom bättre hära ialf :) rappppen var jävligt het
..!.._{-,..,-}_..!..
Cool! Var det inte du som släppte mixtape med Vigge och dom?
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
ophone... blanda inte jaqe me cr mannen dom har gjort ett par låtar, inget mixtape
oj oj oj, upp i mixen är grejjer! :)
Regget Om du inte tycker jaqe e fet, vad tycker du e bra svensk rap då?
haha varför detta hat mot CR?
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Coast Records ? Jag tycker dom e softa..
sluta snacka om dom i denna tråden
Mer Montana!
Regget om jag säger såhär då vilka rappare i sverige tycker du e bra då?
tycker man inte detta är bra så är man efterbliven. att mahn inte diggar det är en helt annan sak, men bra är det, absolut. bäst i sverige
uppppp
..!.._{-,..,-}_..!..
Regget men lönt att ens komentera en svensk låt om du inte lyssnar på svensk rap då kan du ju inte säga de e sådär o att han inte e en av sveriges bästa när han e de kanske inte e din stil, men du måste medge att han har skillz
håller med figge =)
Tre lektions horor
E jaqe han dära mörkhyade personen som va med i tv för typ 4 år sen rappar svenska? mycke fet låt, har inte hört nån dålig låt me han piiiiz
...::: N.a.m.e.l.e.s.S. CreW :::...
fan va fett att de e han, han e som en kändis i vår stad=P
...::: N.a.m.e.l.e.s.S. CreW :::...