haha skön som fan määähn men läspa inte! peace
fantastiskt
haha lite kul med liten beef mellan bodensarna :D Kul Å höra Dison på Svenska! Men du visa du kan köra svenska .. Jorå bra diss text faktiskt! du flowa bra,skön röst ,Låter helt okay! men du är mycket roligare å höra på på engelska :D Peaace ; D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jkstR Jo det är On2 , från gammla Nr-One
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ophone smiskar dig : )
www.myspace.com/kdlwilen
Den var fet Dison.. om man kan kalla det beef så är du bättre
ingen höjdare kanske, gillar dock dison i vanliga fall..soft röst
this goes out to my little princess
nej, den här låten va inte så het!, gillade ophones text mer! så äre,
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
jag nämnde honom i 20 sekunder bara :) Men jag har skrivit klart texten.. ska bara vänta på beatet..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
den här är faktiskt riktigt dödande.. det dödande den där snubben iaf!
Bra jobbat man, jävligt bra. Svenskan låter ju bra!
soft... ophone kommer dissa sig själv ifall han svarar bara... av d han presterade i lil johns diss iaf.. verkar inte kunna dissa..
"Bättre än ophone.. Inte bättre än tex. Seron & Leo.." haha..Skönt att man jämför på detta vis..
nice, skön text som fan.. peace
Andra Akten |
[email protected] | www.myspace.com/certezamusic |
Detta kickade johns ass men de var ingen höjdare Dice... men mer behövs inte egentligen
blev väldigt besviken.. fan trodde du var bättre.. aja
Fan va cool röst du har på svenska..Detta åt han.. bra jobbat! Peace
Kul att folk skriver att Dison tog detta innan jag gjort någon låt :)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Hehe vad tuff du är Matte =)
Fyfan vad skön röst du har :) grym diss :)
sandra <3 jag har slagkraft hårdare än stenskott i motvind
haha Dison aegde Ophone så mycket att Ophone tog bort sin tråd... Niceness!!! :D
rino vadå tog bort sin tråd?
Din tråd försvann från forumet när jag uppdaterade så jag antog då förståss att du tagit bort den av nån anledning.. men sen såg jag att jag hade fel.. :)
inte lätt när det är svårt
dison tar detta
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Får inte tag på min proddare.. Så antingen svarar han mig senare ikväll eller så får jag ta ett annat beat bara.. Så jag får mitt sagt..
skulle jag va din proddare skulle du inte få tag i mig heller
shin who?
hahaha
ShinTheBeatsmith P20 WORD!!! :D
vadå, är detta ett battle? isf kommer ophone äte dej..
fuck all you haters!
Vill bara medela att jag har fått beatet nu.. Så svaret kommer upp imorgon.. pöss
Raze-Jam uttalar sig, whoas mest utskrattade rappare. Höhö, är du tillbaka? JAG KRÄKS!
Shit.. Najs fan.. jävligt bra beat assåå... uuuh! fett!
www.Myspace.com/Danilbeats
hahaha.. rolig kille det dära..
Raze-Jam : jag ber, tyst :). borlänge rappare haha shuuz ;D kärlek raze ;D peace
www.sipan.st
haha nice rille. #1 you
a real poet hiphop junky <(^^.)>
den här tråden är död... kan nån admin ta bort den??? ???