Digital & Flexibel - Håll käften Kekke
behöver inte säga mer än att kekke kan dra åt helvete! Intro: Kekke själv ! Vers1: Flexibel Vers2: Digital Beat: Eminem - Scary movie så lyssna på låten släng kritik,. allt annat kan ni skita i! http://www.soundclick.com/bands/9/d ..
Klättra i träd och må bra
sorry för fel länkningen
jag förlåter dig
www.magnusrytterstam.se
Flexibel : nja flowmissar, texten var kass faktiskt.. Inge särsklit "knäckande diss" ...SKön röst då. Digital : var dock vassare, bättre flow,bättre text.men inge bra dissar heller.. dock inte lika sköön röst.. Helt okay låt. Får se om jag pallar att svara. och jag skiter i om jag är hatad på whoa .. jag har ett Liv som vissa ANDRA inte har.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Föresten om jag ska dra åt helvete... vilket håll är helvetet så jag vet vart jag ska börja gå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dåliga rimm oxå
kekke,,stanna där du är för detta var ingenting att bli dissad av,,hahaha,,,kekke,ska du svara med en fin lite diss?
får se..ska vänta nåndag iaf.. har ingen röst nu .. så Ruggit förkyld..
hahaha de e nice grabbar....
haha ja skiter i! ja hatar kekke, skiter totalt i rimmen! bryr mig inte om ni tycker låten e skit!
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
Sörlin ja rimma på bajs! för han sa att ja skulle få äta mitt eget!
sörlin jadu bubben.... vad ska man säga...?
rikardmek hur kan du säga de ? efter som du förlora mot oss
förutsägbara rim.. ni har fått bättre inlevelse..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
rikardmeK ..det blir ingen mer rond..över internet iaf.
till och börja med..era dizzar kan ni diskutera någon annanstans.. kekke: saken är ju den att ni vart äöverkörda av ridarmek och co....
tackar o telefon=) kekke: mina rim kanske inte va dom bästa! men ja nämner nästan allt du sagt o så på msn!.. hörde att de blir svar oxå?
Digital: Ska jag vara ärlig så var den första dissen värdelös :/.. Denna var mkt bättre.. men jag hejjar inte på någon i detta dissande diss land.. Men en battle tävling hade varit roligt att se vem av ALLA er som kommer längst..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Första killen:S Skön röst.. Texten var inge bra alls:s flytet var inte bra:/ Riktigt usel text:S Andra rappare, Joo Gillade inte din röst..men flytet var bättre..men inte texten:S Kekke tar detta själv så jag ska inte blanda mig i..
Henka P0 tackar för seriös kritik iaf!..
ajjt rikard! svarar kekke så lägger ja en själv mot honom!
mjodå nog kan jag svara sen.. men ids inte ne till rond mot rikad isf.. svarar mot flexibel ...men då inge mer internetbeefs
rapmaster_kekke P0 Aight! svarar du så lägger ja en till! sen får dom andra avgöra!?
skiter i om du lägger en till eller inte,, skiter i whoa efter det. vad ni säger,vem ni dissar osv.
aja ja sa inte att du skulle bry dig om de! sa bara att om du lägger ett svar så svarar ja på!.
Jag lägger mina rader och dom ligger tighta// det är dig jag tänker på när jag sitter och Bajsar// Faktumet dissen !!:P varför säger ni att ja rimma på bajs?
eller ja mena! varför säger ni att ja e dålig o rimmar på bajs!
nej men dåligt att rima på "najs/bajs" typ ..nööödrimm
skiter i vad du tycker!. e de nödrimm? aha:S
VälartadVovve P17 tackar tackar=)
patetiskt
klart att du tycker de e patetiskt! när svarar du?
varför är de bara kekke som skriver i tråden?. shit om vi e så JÄVLA ruttna? skriv en text o svara ist, för att sitta här o snacka skit!
Detta ser ut som en msn konversation
tattaren P-1 hahaha nej ja vet vi e omogna men vi överlever och har ganska mycket bättre framtid en dig iallfall... annars så tycker jag ba kekke verkar vara allmänt hjärndöd...lite söt faktiskt :D:D:D:D
Ei. Palla lyssna på låten liksom... Kekke och ni är lika kassa allihopa. Muhahaha. Jag skaffar vänner.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
tattaren P-1 haha ja för kekke e såå jävla mogen då?
Detta var bland det dåligaste jag har hört
www.erikbergstrom.se
hm, keff text beatet va grant
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
jag vet att låten e dålig!. :D haha
freddish!:D mja de tycker jag med
fett grym låt! ja skulle vilja höra kekke svara! det enda tråkiga är att man inte hör ett enda ord av vad han säger! han pratar/rappar sämre än en 2 åring!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
usch , den här låten var mkt dålig tycker jag
ja kanel! de e inge ja e nöjd med iaf!