Fonky Fresh - Låt tiden gå snabbt
Asså, min flickvän har varit här i två veckor. vi har varit asså helt på varandra i två veckor och nu har hon åkt hem (igår) och vi får inte ses på 3 veckor, saknar henne redan. vet inte vad jag ska göra. älskar henne så jävla mycket så det finns inte. men iaf så jag gjorde en låt till henne :) Låt tiden gå snabbt högerklicka och spara mål som... Allt är gjort av mig, beat, rap, text, mixning&mastring! så lite kritik skulle sitta fint, detta är inget jag har lagt ner massa tid på utan en snabb sak som skulle kunna BLI nånting bättre om jag la ner tid på det, funderar på att fixa beaten längre, reff slinga och slänga ihop en fin låt till henne men detta får duga för tillfället, så kritisera :) Peace! Låt tiden gå snabbt högerklicka och spara mål som...
Mr. P
ett upp innan man taggar, peace. fick höra att trummorna låg lite off beat, det är för jag har samplat HELA piano slingan som är inspelad för hand, därför ändrar den takt av sig själv, så BMP på slingan håller inte samma takt hela vägen om man säger så, märkte det nyss. förövrigt mitt 6-7 sjunde beat, så kommentera gärna beatet också :) Peace
Mr. P
Helt perfekt flow har du fått nu Freshan.. mkt fin text och rapp.. bland bästa låtarna ja hört av dig iafl... beatet var sköönt som fan också.. Big up 2 you mannen !!
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
okay, börjar med texten . Den var faktiskt grymt Fin,men inge Spec svåra rim,men det är ju verkligen Inte Viktigaste i en sån här låt. Rappen tror jag du kan bättre,men du la det Rätt tight ! beaten, var helt okay Faktisikt. tycker dock accapelan låg en anning lågt ?. peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker att det är en av dom skönaste låtarna du har gjort !! MKT fett Fresh ! synd att den var så kort bara ! aja PZ
jao.. gillade detta.. din röst passar bra till sådanna låtar tycker ja.. helt okej beat.. lite låg accapella bara tror ja? :P jao jao... nice text för övrigt
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
tack alla, det värmer som fan, som sagt. en kort och snabb grejj bara. la nog ner en 15 min på allting faktiskt. funderar på att göra om beatet som sagt och kicka en hel låt, eller vad säger ni :)? tack ännu en gång. Peace och upp.
Mr. P
Beatet va tungt. Flowet var bra texten var aight Asså ska du skriva en kärlekslåt till varje ny tjej du har så kommer du få göra massa låtar.. let it go dawgie..
Den är fonky! ;) Soy-Soy. haha word :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den e chiLL looo...:D aboooo
A.C.A.B
Den var jätte bra.. men lite kort.. :/ hade varit bättre om den var längre.. men den var Ókej..
Fonky Pimps har inte flickvänner, o pimps gör inte kärlekslåtar.
Mycket skön låt! Pz
http://www.myspace.com/quizze
Moderator
2005-01-12 09:58
Jävligt grym låt som alltid tight ;) VOF !
tack så mycket allihopa :) hehe, det värmer jävligt mycket asså. VOF TILL MINA HUNDAR! Ice och Talish! Sunrise Det är 7 månader sen jag träffade Sara sist gång, det är 7-8 månader sen vi gjorde slut. så snacka inte. upp :)
Mr. P
asså, håll dig till en brud jävla skabb ;) haha.. jävla lovenisse du gör ju bara massa lovelåtar, måste jag komma till lysekil o banka lite vett i dig hombre :D.. det ska va gangstah fullt ut! :P ska lyssna på låten nån annan dag :P
Fucks your life up crew Tjabo!
who the fuck kallar du Dennis. shiet. Holtzan nigguh.. haha. fo shizzle... ärligt brorsan, kom ner snart då så får vi kicka lite sjiit :D
Mr. P
hehehe.. när jag orkar ;)
Fucks your life up crew Tjabo!
Det är bra fonky. Gillas. Men vad har hänt med killen som va hård som fan me tighta rim som fan och han skröt med riktigt känsla? Den killen saknar jag lite faktiskt. Säger inte att detta är sämmre men inte den hiphopen jag gillar så mycket. VVill gärna höra nån skön skrytlåt igen =)
hahhahhhahahah ströda jäävlar :D ni är sköna hundar. pöss på er. upp.
Mr. P
Fonky-Fresh P17 haha hoppas du kommer med nån skön skrytlåt snart? :P
Jaråååå. det kommer feta låtar :)
Mr. P
tjejer vill ha pengar, inga jävla smörlåtar! näe jag skojade, ska checka kanske sen när jag kommer hem
Éxitus
hahaha. galning! peace
Mr. P
_selim tack grabben, det känns gött :D äre sant? hehe. Peace
Mr. P
Sjukt bra låt som vanligt Fonky:) Mycket vacker text oxå! Keep it up man
http://www.lospalindromas.com
najs med nåt som inte är skrytrap från fresh! att höra att han passar med finlir (tummen upp) najs shiit .. skulle vara kul att se Elins min när hon hör/hörde denna! .. frid!
Tackar J-P. kul att du lyssnar :D hehe. Tap, hehe, den lär vara glad iaf :) får man väl hoppas.. kul att du diggar :D andra. tack så mycket :D
Mr. P
Nice Maiiiiiinnn;) Klagar inte på nått:D men Skulle vilja Höra hela Låten:P
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
Jodå.. beatet är bra. likaså texten och rappen.. fins inget mer å säga typ :)
www.Myspace.com/Danilbeats
Nice som fan ! skönt beat fett flow grym text UPP
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
fett nice!:), gillades!^^
Snart så faller allting på plats du vet!
ljudkvalitén var ganska kasss. men låten dög.
Lyricist
2005-11-02 09:58
Fonky Fresh är juh faen lika kass som jag ? men ändå proppsar alla honom why ?
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Zadik P17 vadå? alla proppsar väll dig också? :)
Lyricist
2005-11-02 11:38
jo sant ;)
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
@Zadik: För att man tycker att han är bra. Vore det en omöjlighet? @F-fresh: Så jävla najs! Trodde aldrig du skulle droppa en till :-) Freshan behöver inga komplicerade rimm för att det ska låta gudomligt ;) /trogen.
aasså..denna låt gjorde han i januari?
Skön låt.. :) hade gärna kunnat vara lite längre.
den var bra, beatet var väl så där men men
yes ahaya
fin låt men allvarligt, komigen gör lite mer tunga låtar sluta med smöret =) pz
www.djpolar.se
Beatet är gjort i FL, vad snackaru om Ejay, shit... och still, låten är ett år gammalt, varför sitta här och kommentera nåt sånt?
Mr. P
din förra va bra.. detta ve hemskt.. klyshigt.. played.. känns som du bara tagit fraser från andra låtar... lägg ner dej mer på texten föreslår ja.. för du kan ju flyta o så
när ska folk kolla datum på trådarna.... 05-01-11 18:10
Mr. P
nice låt fonkey=) peace
http://www.myspace.com/p2da1
Tjena gryma låtar du gör bree. du vad heter de instrumentalet du har när du knäcker dabbe i wm 2005 (rond1)
Birdman Redmonkey
FONKY Du Äger Maan det vet du =)
Kick loses to punch, punch loses to knee, knee loses to elbow, elbow loses to kick
MANNEN detta var soft.. skit fet text, och röst fortsätt så"!!!!! PEACE!
eum...det e bra att ni langar kommentarer men det va snart 2 år sen ;)
http://www.herrbitter.blogg.se/