Flyaz - Overloaded
En hyfsat ny låt med gruppen Flyaz... Riktigt tunga grejer om jag får säga det själv.. Laddade dock upp den på Soundclick idag så vet inte om mp3 formatet fungerar som det skall än (10/1-05)... Vers 1.. Wella One.. Vers2. Judge C Vers.3 Wella One, Judge C REF.. Bägge.. BEAT = MrLazy (Free-beat) Check it out.. Kriktik droppas nedanför... Peaaaace
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Allt funkar.. Men det spelar tydligen ingen roll, ingen som kommer lyssna en då.. Om det nu skulle vara så att det finns nån som lyssnar på mer än sina kompisar så checka detta.. Peaaaace
rappen låter bra :) beatet låter med riktigt bra. lyckatill :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Flyaz thank you.. =)
Is there nobody else???
Goin UP!!
Fuck ya suckers...
"It dosent mather how you do it, as long as you do it"
..
1983 Tack.. Men du får gärna skriva vad du tyckte med.. hehe
whoaaaaaaaaaaaa stygga grejer mannen!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
OK... till skillnad mot Narcotic tycker jag att det kan låta helt OK med t.ex. svenskar som kör på engelska... Beatet var svinskönt... bra val, även om det kan kännas en aning långtråkigt i längden med en brist på variation. Ibland känns det också som om ert flyt inte riktigt stämmer överens med beatet. Ni hade kunnat avancera till det lite, för efter ett tag känns det lite tråkigt. Ni har bra engelska, helt OK röster, om något otydliga ibland... ibland även lite enkla rim. Det är bra kvalitet på mixning, inspelning etc. Bra jobb!!! Refrängen tyckte inte jag var nån höjdare, speciellt inte skriket "DIIEEE, DIIEEE!" i slutet :s Ett bra jobb.. hoppas att jag inte låtit allt för negativ, men ni efterlyste kritik? Fridens ps. Ett tips till Narcotic : Lyssna på kS, Skoob och Pluralis här på whoa, samt Rico Wondahman, Glaciuz The ICY om du får tag i nån låt med dem, så får du höra några pissgrymma svenskar som kör på engelska! ds.
Pretty people shit to...
Narcotic P17 Aite då tycker du det.. Just-E P18 Ja det var väl kritik vi efterlyste.. Håller med dig om en del i vad du skriiver.. Den är nu lite bättre mixad oxå, har spelat in den i mitt rum som har klinker golv och så där. så visst låter det okej för att inte vara dämpat någonting.. Vad beträffar mixningen så är det lite mer botten i låten nu.. Tack för att du skrev vad du skrev =) C-mic P61 Tackar mannen.. studio201 P60 Aite, tror du hade tyckt det låter bättre nu när jag mixat lite mer. Kan du utveckla det där lite??? Peaaacce Gubbs... Flyaz thank ya
rappen och beatet är riktigt schysst, men jag får hålla med studio201 att det saknas lite punch i rappen. i övrigt helt ok
---------------------------- http://www.ingaklena.se
subrosa P23 Tyvärr så hade jag inte min 266Xl kompressor igång då.. Det hade kanske kunnat feta till det lite.. Men jag har mixat i ordning den rätt mkt nu faktiskt.. En del kvar dock... Håller ju på med så många andra låtar oxå så den glöms bort stup i kvarten,. Men tack som fan till alla som svarat.. Aldrig någon som visat intresse för låtarna jag lagt upp på Whoa tidigare så hoppas trenden fortsätter... Peaaaace
Ja va fan vi slår till med ett UPP!!
Here we go again
Make one last effort doggz..
det va nice men på nåra ställen ska man jobba mer på engelskan .. men det här kan bli nåt BIG UPPP peace ..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Aite man.. Håller med dig om att det finns lite svenska uttal och sluddrigt på vissa ställen.. Men jag gör allt för att jobba bort det.. hehe.. Same goes for Wella.. Tack för all kritik hittills... MER?? Peaaace
Bounce it UP!!
Tycker rappen var helt okay, men som sagt så borde ni jobba lite på uttalet. Beatet var helt okay också. Keep up the good work!
Narcotic P17 Jag vill inte göra svensk rap... Har gjort det valet för längesen.. Sohn P22 Im feelin u...
Flush it UP
Whats the fuck is crakin today then??
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
sista andetaget innan vattnet fyller lungorna...
,...
....