Mr cool - Remix Auf MC Helljus & MC Fartkontroll
Vi gjorde en låt för ganska länge sen o tänkte om ni whoare ville lyssna .... Lo-fi Hi-fi Download Kritkik en remix av snook - mr cool
Moget
hahahahaha fan va bäst
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
hehehe humor humor
mama said knock you out
Är ni norrlänningar?
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
Hahahahahahaha!! Helt fet va den!
klar vi är vi är från norrlands...... :D
Moget
Hahahahahahahaha, fan va bra!! Har inte skrattat så här mycket sen Fjärde Världen släppte sin senaste!!
Homothugs <br>
HAHAHAHAHAHA kuk som en falukorv
tja
Redaktionschef
2004-12-05 13:48
haha den var fan rolig alltså, jag trodde jag var trött nyss men nu är jag pigg som fan :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Hemlig: Var ifrån Norrlandet? ;D
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
Koncept P18 förstog inte riktigt vad du sa men men Sparvass P17 typ ett ställe som heter skellefteå Vanskapt_ P14 bara så du vet har man inte inläggs räknare på whoa så det ger ingeting att du skriver shit på tråden du får inte mer "status"
Moget
hehehe.. underbar.. gillar dialekten. ibland så vill jag också vara norrlänning.. ;D mr stooor
funkar ej :(
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
tanken var cool och texten var rolig å bra, men rappen var inte den bästa... helt klart bra iaf och ett gott skratt fick man ju!peez!
- yes
hahahahaha! UPP!
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Mitt Rop På Hängslen vet fet med!
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Anti P-1 : klart den var :) Westberg P17 : allting behöver inte vara perfekt :) vem orkar lägga ner tid på en parodi aav mr cool ?:) roselldinio : hah vill du oxo bli en hiphop bonde ? ;)
Moget
Skivsamlare
2004-12-06 12:20
haha, denna är ju fan gammal?:) jag har haft den ett bra tag iaf!:P haha, riktigt känd här i norrland!:D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Hemlig Skicka meddelande Gästbok Daterat 04-12-04 19:24 Mr cool - Remix Auf MC Helljus & MC Fartkontroll Vi gjorde en låt för ganska länge sen o tänkte om ni whoare ville lyssna .... som jag skrev INOK P15
Moget
rooolig låt :D
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Skivsamlare
2004-12-06 12:36
Klart man vill vara hiphop bonde.. ;D den ligger i mp3 spelaren nu.. ;D
Latin P17 nej inte crapin MC`s hahah men dom bor ialf i samma stad och jag känner dom ;) dom var en generation tidigare än oss ... :) kul att ni gillar hahhaha
Moget
heh ett gott skratt ggr 2 :)
http://www.myspace.com/souldbeats
HAHAHAHHAHAAHA,.- grym!
Är det så?
BigChrist P0 Skellefteå
Moget
Zorgonic P-1 18 both of us
Moget
omni runkar bulle har du mött din överman.. ahahahah
då bor ni inte långt ifrån mig Hemlig ,,, piteå hära!
Är det så?
yeeeeeeeeh :) PDOL !
Moget
i duschrummet var han populär HAHA :D
Phibes
kung :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha =D ;) Zorgonic P-1 : vart i skeå? uhm det är inte så stor a-torp
Moget
Haha. du lever i din egen värld Hemlig I vulkanernas värld :P
You can't fool all the people all of the time. But if you fool the right ones, then the rest will fall behind.
hahaha skellefte represent! :D
självklart suttra ;)
Moget
kul grej synd bara att rappen är så dålig, annars hade det varit kul
Trendnet P21 : men det var ialf kul att du ens orkar lägga en kommentar på en "dålig" låt ....
Moget