From Sydney to Stockholm, 06-07
uff records .. låter som nått second hand bolag... oh8 .. låter som nån kemisk förening wiipee .. låter som nån disktrasa .. lr va d wettex? :/ beatet .. låter som äppelskrutt ahha nemen det va nice mannen :D nice sång o rapp :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Hahahaha Legenden jävla lirare. Mackan ,,l,,
Legenden låter som nån Legend, som vi alla vet att du aldrig kommer bli hahaha
varför bli sur när ja säger som ja tycker?
orka
tackar NeedleZ :P Upp
Nice BEAT ...Nice sång ,och rapp ..BRA LÅT SOM FAN I HEL HELT , men tycke rösterna va lite låg i gämmförelse med beatet ; / ? ... aja nice iaf .. peaace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar tackar. ok kan hålla me om att rösterna skulle höjas lite PZ
tack BB
hehe håler på o aldda ner om BB snubben tycker den e tung så e den säkert sköön..!! =)
24:7
www.myspace.com/dandoncr www.myspace.com/chorizorecswe
:D Den e gryyyym LockZ right? hehe :D oh8 feat Danielito twenty 4'7 broosh :D
wiipee .. vad e 24:7 för låt? Inspelad var?
Hemligt :) Du får höra i morn hehe (Ingen låt)
haha har modem--!!jag ladda ner sen hoppa modemet ur ..!! men det jag hörde var riktigt nice ska lätt ladda ner hela vid nåt annat tillfälle..! =)
thx LockZ gör så :P
D lät rätt niuce, dock lite mesigt för att ja skulle gilla d fullt ut. Det var nog rösten som gjorde det. Men var bättre än mycket man hör här på whoa iaf (vilket kanske inte säger så mkt). Keep up!!!
In case you didn't notice, I was being sarcastic.
up again
kritik?
dead line nu :) sista upp
Puss
oh8 Entertainers! www.oh8sthlm.com
Skönt lir :D
sandra <3 jag har slagkraft hårdare än stenskott i motvind
tackar :P vadå Puss Richen? :P
kefft engelsk uttal på reffen & på verserna den kändes fett gay :S Men er musik kanske e riktat till fjortisar..för där kanske den skulle slå....beatet va najs :D Ger den G-
.::: © Adasme™ ® :::.
Vet inte om du hörde att andra versen va på Svenska? Tack för kretiken ändå;)
oh8 Entertainers! www.oh8sthlm.com
addo: Call it what u wanna call it. HipHop e de iaf... AdaSme: Visst vi riktar oss mot bl.a fjortisar. dom som köper... tillskillnad mot dig riktar vi oss mot nåt iaf. o kör vår grej. sen de du utför är nog verken uppskattat av verken fjortisar eller övrigt hiphop folk? pz
hehe lugnt adoo pz
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, grova svar mot de som langar kritik, vågar knappt langa kritik nu:P hahahahahahhaa va händer brush, keep it up, LASCHMAJON!!!!
www.myspace.com/dandoncr www.myspace.com/chorizorecswe
Fan. Ni var ju riktigt tunga! Snackas om er här i Spånga/Vällingby så såg jag att ni hade släppt en låt hära. Ska ladda ner resten av låtarna på frizon också. Keep up tha work!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
hahahahahah Danne. Laschmanjon HAHHAHAHAHAAHhahaahhahHAhA Totte: thnx man :P
mer kritik?
sista upp nu dead line :)
Wiipee P18 "AdaSme: Visst vi riktar oss mot bl.a fjortisar. dom som köper... tillskillnad mot dig riktar vi oss mot nåt iaf. o kör vår grej. sen de du utför är nog verken uppskattat av verken fjortisar eller övrigt hiphop folk? pz" ta kritiken din hora o kom inte jämför dig som Ö-artist med mig..bara för ni fuskat er upp på frizon betyder det inte att ni e bra :D
AdaSme: Varför bli sur o börja anklaga oss för fusk bara för vi äger sönder dig. resten i ditt crew e mycke bättre än dig. vi behöver inte fuska upp oss på frizon ens. Inte direkt nån respekt att ligga med "what I feel" som e vår första och sämsta låt på top 10. e inte ens stolta över de. Du borde inte heller va stolt över att folk får höra din vers i vart har vi vart på top 10, den e e verkligen inget spec.
Wiipee P18 HAHAHAHA...hahahaha..svääär jag döööör av skratt...du e sääämst mannen..har ni inte fuskat?? Chechin säger motsattsen..ahahah..så snacka inte skit horunge..jag äger sönder dig din b-rappare :D hahaha..du e för rolig..kom tillbax när du har fått fans
hahahahahaahahahah AdaSme svär att ja har fler fans än dig. kom tbx när du har nåt vettit att säga jävla horunge. säg till när du har nåt vettit att berätta i dina texter. Strösta skitsnackarn på hela whoa. keffaste rapparn på hela whoa. största fittan på hela whoa. FETASTE tönten i hela sverige. hahaha. du klagar på min engelska. Folk klagar på din svenska OCH din engleska så sluta snacka mannen
HAHAHAH...harru fans?!?! HAHAHAHA årets skämt mannen :D hahaha...du är för rolig din hora..svääär döör av skratt..du e en b-rappare du har inget att komma med..du suger på sjunga..HAHAHAHHA...du har fans..ahhahahahah...det va det bästa jag höört :D ingen känner till dig..säg Arte Latino o de flesta vet vilka vi är :D men ni HAHHAHA...abooow det e för enkelt :D
Inte många vet vilka ni är. Däremot dom som vet vem du är vet vem du är bara för att du suger så jävla hårt. Du e sämst på rappa, svenska allting. Du e inte ens värd att klassas som B-rappare. Du e inte ens en rappare. Du suger bara för hårt. Kom tbx med nåt när du har lärt dig språken ordentligt man.
HAHAHAHAHAHAH...oki vi säger så :D hahahahahah...sväääär jag har aldrig skrattat så mycket åt något som åt dig din keffa sångare..lär dig lägga noter din ö-sångare..HAHAHA..jag o alla jag snackat med döööör av skratt varje gång de hör nån av dina låtar ..HAHAHH...du e keff mannen..inse fakta..medans jag får kontrakt får du sitta hemma o lära dig att få en fiiin röst vilket du aldrig kommer få :D o svenska kan jag :D och om inte SYND...stäm mig eller nått
hahahaha de ända ja har lust o stämma e dina stämband mannen. Rappar och sjunger och flowar och freestylar bättre än du nånsin kommer göra mannen. Folk skrattar inte åt dig när dom hör dig här, folk gråter när dom hör dina dåliga verser. Hur många som helst som snackar illa om dig så du vet. Har skönare röst än du nånsin kommer få. Ge upp rappen mannen. Inte din grej. Du kommer aldrig nånsin att få ett bra kontrakt o du kommer aldrig att bli känd heller. Koncentrera dig på skriva dikter eller nåt istället
hahahhaha..oki vi säger så :D den som lever få se ;)
Den som lever får se mannen.
aah verkligen den som lever får se
tönt
lägg ner båda två.