Taiqwon105 - Honestly (feat. A.B.) NORRLAND
Taiqwon105 (Tidigare känd som Doggness) från Skellefteå 14 år gammal tillsammans med Hidemoney Entertainment och A.B från Umeå. Hidemoney Entertainment och Taiqwon håller på med ett album (Do you have a question?) och A.B håller på med sitt andra album. Honestly heter låten och den handlar om att ta det lugnt så länge sommaren räcker och sommaren i allmänhet. Do you have a question beräknas vara klar under hösten. DIG IT!! www.uh24.ac.se/027
4.ac.se Soft låt...
Andre rapparen, har en skön röst.
soft soft..
Btw, tror jag gjorde en direktlänk till låten. annars har jag ingen aning om hur man gör den..
Redaktionschef
2004-08-02 06:29
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Vilket äckligt beat. Kan inte lyssna på resten pga det. sorry.. :S
ärligt talat, det här är bra.. riktigt bra:)
nice! old school vibes...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
hey, Ab på internet, nu så kanske lite fler kids får upp ögonen. /daniel på fysikgränd
My man taiq droppar tungt! hoppas man får höra mer snart hans skiva kommer att bli fet go cop that shii
www.myspace.com/drdrogdisko
enligt min åsikt är detta en av de sämre låtarna med taiqwon, höga förväntningar!
Soy-Soy P19: tack för direktlänken, jag var för trött för att klura ut det så sent på natten :) Dirty-Dave P22: yeah, word! kul och höra... ledsen att det var halvtaskig kvalla, strul med konverteringen men det blir inga problem till albumversionen..!
Har aldrig gillat Taiqwon's röst, fast inte lika pipigt som tidigare iaf.. kul att höra. Skellefte represent! Du har fått bättre engelska också.. Lite stelt flow kanske, inte så härliga rhymes.. men det blir bättre. AB, skön röst, bra eng, sluddrigt.. en överraskning! Pis
Aahh.. denna var grym. No doubt.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
KamaSutra P18: "Taiqwon1o5" på whoa för personliga kommentarer. Det är inte så jäkla svårt att bedöma helheten i en låt :) det är dessutom enklare och tar mycket mindre tid. och brukar oftast uppskattas mer..
jag tycker det var en trevlig lite truddelutt faktiskt fast haidar..ni skulle ha haft mina cuts god dammit!
www.twitter.com/chefovic www.randombastards.com
du var inte i stan man! :( next time..
Tvärtom.. enskild kritik brukar önskas mest här.. det är den jag ger, men du kan ju alltid be nån mod radera inlägget :P
nej nej, det är lugnt.. jag hade också tänkt ställa en enskild fråga till dig: visst har du battlat Taiqwon förut?
fet låt! Propps.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nja snarare han som la mot mig, och jag typ 2 rader sen gav jag upp haha.. aldrig mer beatbox-freestyle :>
fast det var ju 2 år sedan också.. då var kisen bara 12.
Producent
2004-08-03 19:52
taiqwon...var de du som var så duktig på freestyle? (har ja hört iaf)
KamaSutra P18: och du var 16 :)
KamaSutra P18: damn boy, hur vågar du kommentera taiqwons engelska when you sound like swedish potatoes?? du borde lynchas..
haha fniss aja om du vill diskutera skicka medd..
nej, tack! inga diskussioner.. nu har jag ju fått höra dig rappa så.. men du kan ju alltid be nån mod radera inlägget :P
Knappast att jag underhåller eran tråd, det får ni göra själva.
Låter shysst detta... kanske kan mixas bättre och så, kul att höra Simon på micen, var länge sen. A.B. också, har bara sett honom live, han var rätt duktig när han körde efter oss i umeå... Bra jobbat...
norrland tar över hiphopsverige. =)
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem