Göra en sommarlåt?
göra en sommar låt ??? vilka skulle vilja vara med ? kom med förslag å lite om ni tycker alla ska hjälpas åt å fixa en nice sommar låt =) piiiizzz
jag e lätt på
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Vad ska det vara för sommarlåt då? Finns beatet redan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en soft sommarlåt .... man lägger några rader om sommaren fester å allt va som händer =) ....någon som skulle kunna tänka sej prodda ??? nee beatet finns inte ännu =) men det fixar vi om de e många som vill va med piiiiiz
Ilsqen P15 : okej soft soft adda mej på msn så kan vi snaka där aiiight
[email protected] piiiiz
Jag intygar sannerligen att Tomtefar har grymma beats! :D Sköna som fanken! Men jag vill va med!! Sign me up Bob!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill va med om ja får :P
fisk fiskar flickor få får fisk
kul att så många e med på det =) aaa det krävs lite skillz så inte allt för keffa får vara med..... åldersgräns vet jag inte men över 15 ialla fall aiiight.....låter det bra ?? piiiz
Producent
2004-04-21 23:25
just give me the beat and I'm on it!.. om det är ett bra beat
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Ja skulle va på
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Haha hur ska det gå till om någon bor här och någon annan bor där det kommer bli cp då
...::: N.a.m.e.l.e.s.S. CreW :::...
Men man spelar in där man kan och sen skickar man det till en snubbe som mixar ihop allt.. lugnt det! Säg bara till så fort ni har nåt beat.. Fred!
man skickar varandra mixdaownwn så lägger en till sin röst
Jepp man spelar in där man kan å så .... sen passar vi allt till en som mixar å allt ...beat e på väg =) jobbas med det .....Nån som vet nån som e skööön på att kicka refräng ?? piiiiz
Jag är skitskön på att kicka sångreffar! Säger i alla fall andra.. :)
Tack Ilsqen ! :D
ska skriva upp alla som ska vara med sen senare // men ja behöver höra nått från varje person cheka skillz å lite aiiight
Du har väl redan hört mitt shit?
186 : jag addar dej ;) BACKMAN : jepp har hört dej redan ;) lungt piiiiz
Tycker det ska vara någon brud som kör refrängen. Och då ingen rap utan sång.
Får inte jag sjunga på reffen? buhuu.. jag kan låta som en tjej! :p Nämen ärligt.. nåt som kunde va en snygg reff är om man hittar en kille och en tjej som sjunger samma reff i stämmor.. kunde väl va nice eller?
Backman: Jo, det skulle kanske vara nice. Längtar till att jag får höra låten, älskar sommar-låtar
Håller fullständigt med Ilsqen !
Jag hade gärna velat vara med men tyvärr har jag inte såna skilzz som ni "troligen" vill ha
186 p17 Bjäär PrefiX Backman P19 Ilsqen P15 TattarUngen P12 Fisk retardless P15 Zagge_pro Cee-Fyra P15 cliche P18 TheRealMagic P18 Ychuan P16 de e alla som vill vara med här ? säg till om ja glömt nån ? ps !! måste höra nått från alla skillz å sånt =) beat ska vi fixa så fort som möjligt så e nån sugen eller vet nån som kan fixa beat e de bra // så röstar vi sånna fall vilket beat vi ska använda låter de najs ?? annars kom gärna med andra förslag ...piiiz
Vajert! Det kommer nog gå galant ;)
jag vill va me !!!
Efter allt dom har vart me om , så tappar dom livsgnistan Dom lämnar livet och skriver upp sig på dödslistan ? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ?<br>
Men hur ska vi alla ta kontakt lr vem e det som ska ha hand om det "hela"? så kan jag adda på msn o snakka mer
I got skillz G ;)
.::: © Adasme™ ® :::.
PrefiX : vi blir nog fler än 13 jag har lite softa polare å sånt som ska vara med ochkså kan bli rätt många men men de e nice
Ychuan P16 : adda mej på min msn
[email protected] AdaSme P19 : aaa jag vet att du har skillz ;)
härligt att de här går frammåt =)
piiiiiz
R_oo_s P18: ärligt.. ingen vet vem du e.. vem vet, du kanske är skitkeff.. lägg upp en låt med dej så får man välja utfrån det!!!!!!!!!!!!!!!
Längtar efter ett beat.. ;D
Producent
2004-04-22 23:30
ah se till att nån riktigt bra gör beatet så det blir en clean låt fan!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Lorentz P12: Jag rappa mycket förrut ...just nu håller ja på med beats å sånna saker lär mej en massa /// sen om folk inte vill vara med för dom tror jag e keff så får dom avstå upp till dom........även om folk tycker ja e keff så kan de här bli soft...jag ska inte mixa de här eller nått ..har vänner som ska mixa allt /// jag har tyvärr ingen låt just nu på datan å lägga uppp .... men folk avgör helt själva om dom vill vara med eller inte ..... Backman P19 : beatet e på väg =) cliche P18 : självklart ska vi försöka fixa ett fett bra beat // Gummiskalle P17 : jepp vi ska ha standard på rapparna 186 P17 : en snubbe håller just nu på me ett beat..sen finns de fler som kommer göra tror ja så vi får rösta vilket vi ska använda // piiiz
Midgetz_inc F17 : jag gör så gott jag kan // om du kan så hjälp till så de blir bra då da // jag försöker göra så mycket jag kan för att de här ska bli av ....alla får hjälpas åt aiiight piiiz
har redan gjort en sommarlåt hah, kanske borde lägga upp den här så att folk får lite sommarkänsla
Éxitus
I'm in, du har mig på msn ifall att...
http://www.myspace.com/akinonline
hehe nu får ni alla Ta å Softa Hur många ska Vara MEd?? För jusst nu ser jag Ett Helt gäng som Micheal jackson som drog med Sej För Att sjunga WE Are The World!! shiiet hehehe:P om Det blir Av så E jag med om jag får men... ni får ha det Piiiiiizz
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
R_oo_s P18 adda mig på msn då =)
[email protected] så skickar jag mitt snipp på min låtar =)
Peffen P21 : JAG CHEKAR DE Cee-Fyra P15 : KOLLAR DEJ MED ;) Akin_O-Y P16 : ok Fabito P20 : lungt men måste höra nått med dej ... Ilsqen P16 : de jobbas med beatet vi snakar på msn TheRealMagic P18 : okej jag addar dej piiiiz
R_oo_s P18 aa bra att du har gjort deet så langar jag audioo
Jag skulle ha varit på men jag tror att CLICHÈ tycker att jag är för dålig! Inte sant min lilla klysha?
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
R_oo_s P18 kompis Jag kickar med therealmagic En av mina profetas manenn hhe;) han kan ge dej nått smak Prov av mej iaf Men hö av dej til han om du vill att jag ska vara med Piiiizz
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
TheRealMagic P18 : aiiight Fabito P20 : okej piiiz
Hanses P15 var inte barsnlig, han vet att du är bra ;) å skit i den här sommarlåten, vi har redan gjort en lyckad sommarlåt ju
Éxitus
Haha, ok, förlåt.
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Hmm jag vill oxå vara med om det e ok ?? Peez
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
Ja skulle oxå kunna va på.. om ja kan spela in hos Mi2 mannen!
http://soundcloud.com/rod_g
Mi2 P16 : skriver upp dej med ... Rod_G P15 : samma med dej piiiz
aiight sjysst roddan kickar hoss mej =)
Fezk Unot! ><((((º> MiToO