7 År's Olycka - Insidan (Steel & Acke)
här är en låt som vi inte visste riktigt vad vi skulle göra med! men vi lägger upp den här så folk kan digga :)! www.soundclick.com Älska, Hata. bara ladda ner :P! Peace
de soft.. ni flowar exakt lika. haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack Toffer! Tack TK! mer?
Just fan! sorry Johnik haha glömde nämna dig :S shiit =/ Johnik står för beatet hehe
den smaka bra i öronen.
- malmØ, för helvete..
fett bra text... flowet e soft.. lite utjatat men men.. d e bara steel.. =).. och acke.. beatet blir tråkigt i längden.. fett bra mixat.. kanske höjja lite trummorna.. i helhet va låten bra!... creds
soft låt .. nice flow .. o steel e tuff :D
If feels like I just left town, got the whole city behind me
de är bra, bra text! livet kan dra åt helvete.. fridens..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
acke grymt skönt flow, gillar din vers i casa nostra bättre, men men. steel e också skön, era röster passar bra ihop. fint samarbete, och till skillnad från memo så tycker ja inte att beatet blir långtråkigt/uttjatat efter ett tag. enligt mig bland det bästa som droppats på whoa på länge! nice
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Tackar allihopa! kul att ni gillar! Legenden. ja! och du är söt :P
schysst som vnligt len!
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen
har hört låten nu några gr,,den blir bättre efter några gånger dne är riktigt skön faktiskt bra jobbat
la chrille
Den är riktigt vacker. Men det vet ni väl redan. Skynda på med Epn jao.
Broa_Fett P21 hmm jag har ingen som HELST aning om vem det ens än är! vad får dig att tro att det inte är en slump? tack för kritiken alla ! =) mer?
Broa_Fett P21 mm så är det vadå kopiera flow? varför måste du hålla på att anklaga för bait? varken jag lr acke har inte kopierat nåt flyt, detta är så vi kör. gillar du det inte..lyssna inte. bry dig inte
Broa_Fett P21 näe inte vad jag kan komma ihåg isf! det du säger är skitsnack.! sluta fukka up tråden nu.. skriv i gästboken om du vill fortsätta anklaga mig för bait/skitsnack
Vems flyt skulle de ha baitat då? Broa fett? Haha snälla.
hehe tack steel :P
If feels like I just left town, got the whole city behind me
Gillar inte rösterna, låter lite dryga men helt ok låt :)
steel...jävla barndomskompis! :) fan vad du blivit bra...haha. kommer ihåg när vi körde från första början o alla jams..klockrent. fortsätt så. feting bra ju! ;)
erkänn N-line! annars Uffline. Nuffline!
Det låter nice. Acke, du har tagit min plats vid steels sida bra måste jag säga. och Broa_Fett P21 ...Om så många andra kör med detta flowet så varför hackar du inte på dem också då? Kan intyga att ingen har haft för avsikt att härma nåns flow. Dem kör ett rätt enkelt men flytande flow och har lika stor rätt att köra det som alla andra. :)
Vi försöker anpassa oss, men ingenting passar oss, vi har försökt att kassa loss, men man står och passar bloss ! tungt
hmmm... Förstår dom som tyckte flowet var koppat, för det var inte nyskapande direkt. men fan alla kan inte vara nyskapande, även fast det är för få som är det här. Annars gör ni det ganska bra, går att finslipa som det mesta i världen. Texten var inte heller så nyskapande, känns som att fly från verkligheten grejen inte e direkt ny och sättet ni levererade allt på var inte heller nytt. En i mängden text helt enkelt, helt ok, men jag gillade den inte så mkt. Beatet var riktigt bra. I och med att rappen ändrades så mkt hela tiden funkade det där. Helt rätt rap för beatet helt enkelt. Sumering: En helt OK låt, en i mängden dock med ett beat som passar perfekt. ha det gott!
http://www.myspace.com/souldbeats
Nice som fan! skönt flow och beatet e tajt! 7 År's Olycka - Steel & Acke <-- Tajt! Man märker att det finns en frammtid för er. Keep it real! Peace! ÖLEN Crew!
nice..gillar mycket...fan va bra du har blit..
ovanligt orginellt för att va whoa
nice
Better active today than radioactive tomorrow
skÖn lÅt som faN assåå..piiiz..feta propps
A.C.A.B
åhhhhhhh ja sväÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRR....låten e fan fet som fan..lr låtarna=) texten till 7 års olycka...den va fet som fan..flowet bra som fan..aja..skÖÖöön...super feta propps!
A.C.A.B
riktit bra.. gav mej rysningar
Iaf lugnt det bästa som släppts på det här forumet på väldigt väldigt länge!
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
ne fan..kan inte sluta lyssna ¨på låten...riktigt bra e den..den e fet som fan=) yaO feta prOOppS
A.C.A.B
_Steel_ P17 . Nää inget vettu :p
Vandalic P15 hehe ok! Tackar allihopa! mer? :D
mycket bra! påminner dock helt å hållet från Fjärde Världen ... så ni har dessvärre ingen egen stil ... men det betyder inte att det är helt hopplöst .. för ni är skit duktiga!
- da locos crew -
Brukar inte digga mycket på whoa. Men detta var riktigt bra grabbar. Riktigt bra flow, inte mycket mer jag kan säga. Propps! Lycka till i framtiden grabbar.
Kul att så många gillar! mer ? =)
hehe du har utveklats steel.. =) hehe och tare nu lugnt när du spetsar öl... hehe ;) ya know what i mean... hehe Peace out...
Tack Allihopa! rino P17 thx man! haha fy fan :P den kvällen var ganska rolig ;)
beat, najs 1 låter bra.. jepp lite mkt 123 123 123 (om du hajjar) men ändå najs 2 samma här overall najs, kör!
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Hamisch har gjort en låt som heter 7 års olycka va??? Kanske inte har med den här att göra i o..
www.soundcloud.com/hybrismusik
verkar fett soft, ska lyssna när ja kmr hem..
den e väldigt bra, ni körde den på solberga, va?
-Lubbish- P15 Tackar ! kul att du gillar=). jo min röst fukkade ur rätt mycket då. för jag var otroligt förkyld just då. men jag tyckte att för man är förkyld så ska man inte ställa in en spelning, och svika Acke hehe! så jag gjort mitt bästa! Spyder P21 kul att du oxå gillar :D Fakktup nej det har ingeting me det och göra, du får tänka på att just 7 År's Olycka är ett ganska känt ord om man säger så heeh c-dwoRF P13 yes vi körde dom här låtarna i solberga