I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Nas - The Don

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2012-05-20 19:47

[Video] Nas - The Don

Hittade inget, konstigt nog, när jag sökte på den här låten i forumet.
Jaja, om någon har missat videon och/eller låten, enjoy.

2012-05-20 19:53
Taggad på skivan... Låt oss slippa nån sellout save the world låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-05-20 20:05
Ja, låt oss.. har riktigt höga förväntningar!!

2012-05-22 16:28
Jag har faktiskt grymt låga förväntningar.. låten Nasty var sjukt grym, men allt han släppt efter det har varit rätt mediokert. sen hörde jag att t ex drake kommer vara med på skivan, det var alt jag behövde höra för att inte köpa den.

Tycker heller inte om den här låten särskilt mycket. Bra lyrics (som vanligt), den där jobbiga samplen som går genom hela låten är som tagen ur en Nicki Minaj låt.. blärgh

Nej, jag är ingen hater, vill verkligen gilla detta, Nas är en av mina största influenser, och så länge som han har gjort musik och fortfarande kunnat leverera så hoppades jag på att denna platta skulle bli överfet menmen.. vi får se, förväntar mig iaf inte alls särskilt mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare

2012-05-23 21:53
Låten Daughter släpptes väll för bara ett tag sen och va mycket bra

2012-05-23 23:33
Daughters måste jag erkänna är rätt bra, inget speciellt egentligen men knappast en dålig låt. men jag får ändå ostablia vibbar av hur albumet kommer bli som helhet

2012-07-11 23:05
Fet låt!
svartsprit a visst njut vafan ska jag betala skatt för mitt missbruk

2012-07-12 19:35
Nu har förresten albumet läckt ut på internet. Det finns några guldkorn men jag är fan besviken..

2012-07-13 15:31
VRGNHNS skrev:
Taggad på skivan... Låt oss slippa nån sellout save the world låt

Woooord
Fuck you and have a nice day!