I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Pizza reklam med Boom Bap beat a la Uhh!

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2010-12-06 01:12

[Video] Pizza reklam med Boom Bap beat a la Uhh!

Yo, vad händisch?!

Har hookat mitt första reklamjobb som producent! Reklamen är för pizzerian Fresh Slice Pizza i Kanada och gjord för att promota öppnandet av deras nya restaurant i Vancouver. Reklamen kommer visas online och i den nya restauranten. Tyvärr kommer den inte gå på TV, vilket hade vart galet men ändå.

HUVUDRÄTT

Fresh Slice Pizza Reklam

DESSERTER

Jae Yu + Uhh - Dear Vancouver (My City)
Jae Yu + Uhh - Granville 2.010
Jae Yu's Hemsida
Uhh Myspace

BAKAT OCH SERVERAT AV

Jesenka Duranovic (Skådespelerska)
Jae Yu aka Jaekwon The Chef (Regissör)
Uhh aka Aron Zana aka Jamie Uhhliver aka Gordon RUhhmsay (Musik)

Smaklig måltid, baby!!

2010-12-06 13:03
Väldigt feta beats!

Samma snubbe gör How To Make It In America introt?
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Rappare

2010-12-06 16:14
beatet var sjukt fett

2010-12-06 18:08
word, överfet beat man!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-06 23:07
Roethlisberger: Tack, det uppskattas! Nej, det är inte samma snubbe. Önskar att det vore det dock:) Är inte förvånad över att du frågar. "Dear Vancouver" videon är jäkligt lik "How To Make It In America" introt men han gjorde den som typ ett svar på introt med fokus på Vancouver istället så det är ingen bajt going on eller nåt sånt.

limp och -asma: Tack yo! Ni get mig en najs ego-boost:)

2010-12-07 23:01
Riktigt fet video och grym musik! Vill se och höra mer
http://soundcloud.com/relicbeats

2010-12-08 11:31

2010-12-09 10:51
galen brush, värsta katten också haha säg åt henne och ringa guzzmac, han kan få alla hennes problem o försvinna haha
"ask beavis i get nuthin butt head" - Big L

2010-12-10 03:52
fett! fan va sugen ja blev på pizza
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-10 12:40
Ta_din_guzz: Haha alright, GM.
päronpung : Haha tack mannen!

2010-12-12 16:05
fett!
antar att dom döpt en pizza efter dig nu?

2010-12-12 22:17
Gillar det. Skulle dock lägga lite feta cuts på beatet (tyvärr så är det bara det jag kan tänka på när jag hör order fresh) skulle passa bra till hackning av grönsaker.
Sen gillade jag inte den där jämförelse med sminkning vs påläggning av ingredienser. Gillar inte när folk sminkar sig, dessutom smink är fett äckligt , vem fan vill tänka på smink när man äter,det rimmar bra med onaturellt . Hon skulle duscha istället, (fresht!) ,sätta på sig kläder och fucka ur.

Fan vad jag blev sugen på kanadensisk pizza .Hörde de har feta veganska produkter där...
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2010-12-12 23:56
håller med tigern ovan om att jag inte blir ett dugg hungrig av att associera smink med pizza. funkade inte för mig. andra delen var bra dock. förutom att jag inte gillar de blixtbilderna som var insprängda här och var, då hon är i profil.
de kändes "billiga". hade blivit säkert blivit bra om man använt blixten på ett bättre sätt, nu kändes det bara som om det var kamerans egna blixt rakt på.

2010-12-13 11:58
perimaki: Haha, hoppas det. Det minsta man kan begära:P Tack!

OsvenskTiger: Funta på och cutta in det klassiska "Fresh!" men tänkte att det skulle va för klyschigt och göra eftersom det har använts så mycket så jag lämna det. Men vem vet, det kanske hade blivit tungt?

OsvenskTiger och enuff_fish: Synd att inte smink-konceptet och blixt-shotsen diggades. Tack för feedbacken!

Soft och höra folks åsikter oavsett om det är positivt eller negativt!