I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Kanye West - Power (teaser?)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2010-08-06 16:21

[Video] Kanye West - Power (teaser?)

Inte hela videon. Det är typ en teaser.

Det är mäktigt iallafall!

Va sägs?

"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2010-08-06 16:22
Man bör se den förstorad och 1080p :). Annars är de inte lika fett.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2010-08-06 19:02
Wow, verkar riktigt bra faktiskt.
Rappare

2010-08-06 19:53
Kanye är i mina ögon extremt ojämn. Men hoppas hans nya släpp blir fett.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-08-08 19:14
Haha fan vad snopen jag blev

2010-08-09 16:27
Jävligt fräsht..
Highfive anyone, anyone?
Hangaround

2010-08-16 09:46
Första jag tänkte var: jahopp, vad har den där jävla kenny hittat på nu då.

Men det lät faktiskt, som ovan skrev, fräscht. Gillade soundet. Skall bli intressant att höra det kommande.