I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] B.o.B ft.Keyshia Cole,Eminem-Airplanes Pt.2 & Not Afraid (BET awards)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2010-06-30 00:19

[Video] B.o.B ft.Keyshia Cole,Eminem-Airplanes Pt.2 & Not Afraid (BET awards)

tycker framträdandet från bob e riktigt grymt faktiskt, och självklart glänser eminem mer och mer på scenen igen enligt mig!
men alltså, vafan gör den jävla idioten Keyshia Cole med Refrängen?! hon dödar den totalt förfan! (ALLT ANNAT än positivt!!!) jävla idioten borde skjutas alltså!
http://www.killerhiphop.com/b-o-b-keyshia-cole-eminem-airplanes-part-2/

en annan sjukt rolig & lite cool sak att lägga fokus på;
kolla hur stora delar av publiken som ställer sig upp när Eminem kommer in! (Kändisarna alltså!)
det är inte ofta det skett vad jag vet om! tror många har nyfunnen respekt för hans senaste platta!

http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-06-30 00:47
Keyshia Cole våldtog låten. Skit dålig röst, låter helt off.

2010-06-30 11:47
gäspade otroligt mycket under eminems uppträdande... har han fått tics i sin arm eller? ingen scen närvaro alls .. inte alls som han va förr.. nej eminem .. get back on them drugs! du är wack!
you wish you was me but woke up n' you was you again
Producent

2010-06-30 12:12
fyyfan vad fett detta var.

riktigt gött!!
Poet

2010-06-30 13:33
Överfattigt. B.o.B kommer vara denna sommarens Gnarls Barkley.
At the gates of Eternity...
Poet

2010-06-30 13:34
And jeezez Keyshia sucked ass in this song!
At the gates of Eternity...

2010-06-30 16:39
playback?
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög
Den skulle vara ny, men skylten ljög

2010-06-30 17:46
Vad i helvete gör hon?
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2010-06-30 18:12
döda henne.. och b.o.b var la inte bra live? tyckte bara det lät rörigt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-30 23:13
Ludret som la reffen var bland det sämsta jag har hört.
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2010-07-02 00:00
Eminem live är ju skit, verkar ju nervös.. Och varför kör han alltid hela låten i bakgrunden och inte bara beatet? Klarar han inte av det? Är ju på alla hans framträdanden typ.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2010-07-02 00:49
jag håller fan med keisha cole förstörde låten fan vad dålig hon var
Producent

2010-07-02 09:25
isen P20
hahahaha varför skulle han inte klara av det? :s

2010-07-02 13:13
Nog finns det folk som hittar något att klaga på.,

jag tyckte framträdandet var helt galet bra alltså em's delar. Bob var inte med typ haha men not afraid låten klarade han fint kolla hur publiken reagerar.

Och som dizzy säger det är bara kändisar

2010-07-02 13:38
Keyshia Cole våldtog låten. Skit dålig röst, låter helt off.

Word

2010-07-02 14:51
keyshia cole get off your high horse
 graffiti är som bäst, olagligt.. på en snutbil.

2010-07-02 18:58
alla som hackar på em' kan nada...han har ngra hooks i bakgrunden, och killen försöker med ny image (stavning)..
Han har tom skippat byxorhänderunderröven stilen och satsar på ngt lite mer moget, men han e fof EM' o kommer alltid o va, finns ingen bättre!

sitt ni här o hacka o ruttna på whoa o va hatiska, tror knappast de kommer ta em's respekt från honom..

pejjz!
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~

2010-07-02 19:04
Nej fyfan för Keyshia Cole, Hayley Williams göre så mycke bättre!
Slim o Bob gjorde de jävligt bra tycker jag, men jävla censurerat skit.

Najs att Bob sitter o håller på med beatet samtidigt, han e jävligt cool den snybben

Keyshia Cole, snälla håll käften förfan
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-07-02 19:09
Oh höj Em's mick förfan, o han måste känna sig ensam, tänker inte ens säga vrf, vill inte bli anklagad här
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-07-03 16:56
Haha fyfan det va nog det hemskaste jag hört någonsin, hon borde skjuta sig själv, helvete va dåligt det var.

sen håller jag med KharMA

2010-07-18 22:46
hahah fyfan vad dåligt av cole : { Är det bara jag eller sjunger eminem faktiskt vissa delar där? live.. vafan, har jag aldrig skådat / hört förr..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-08-18 21:35
stört bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.