Woooohooo
The only time you feel alive is when you're dead
Videon är inte lika bra som låten, enligt mig, tills Eminems del kommer. Då tar videon en konstpaus, likt låten, för att sedan belysa årets vers som så symboliskt backas upp av Slaughterhouse (real rap). Och videon får ett värdigt avslut. Marshall! I övrigt är det någonstans fint att se Lil Wayne så självgott leendes.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förvånad över Slaugterhouse cameo .. dock länge sen man såg royce o eminem "tillsammans" .. hoppas royce är med på relapse 2 !
you wish you was me but woke up n' you was you again
Jag hoppas bara eminem äntligen inser att han inte kan göra musik med sopor som inte ens försöker i hans sällskap ;P Är ju ungefär som när Em fick köra med Jay-Z på blueprint skivan... Eminem lyste över Jay-Z, det är också så det ska vara... Men här märker man inte ens någon satsning av någon, minst kanske av Kanye överraskande nog.. Det är heelt dött till mr slim shady grabs the mic.... pinsamt ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Halvrisig video, riktigt dålig reffräng.. Nja, Em som gör att den går att lyssna på.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Battlerappare
2009-09-23 12:29
Är ju ungefär som när Em fick köra med Jay-Z Eminem Ft Royce da 5'9 - renegade,, är den riktigt ,,,eminem kör samma vers så, det är jay-z som kör med eminem inte em med jay
You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.
asså, låten och videon i helhet suger. tråkigt att eminem droppar så fet vers på den. för jag klarar verkligen inte lyssna igenom den. den e skittråkig fram till em. ingen av dom andra levererar med fet flow eller ens en fet text. dom suger bara här! eminem droppar grym text, med ett helt otroligt flow. för övrigt så tyckte jag eminem så fet wierd ut i videon. skitfula kläderfan! :P haha men fan asså, vilken känsla när hans vers börjar. EMINEM is FOREVER.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
hold on här...
Eminem Ft Royce da 5'9 - renegade,, är den riktigt ,,,eminem kör samma vers så, det är jay-z som kör med eminem inte em med jay skojar du eller? haha du kan inte seriöst mena att Jay-z lägger det bättre än Em på renegades?! omg, det em levererar finns inte många som klarar av på den nivån.
jay-z droppar det överfet oxå, Ja. men det han snackar om e inget speciellt jämnförelse med ems delar.
ne pallar inte ens gå in i det. got shit to do.
men nej, EMINEM leker med jay-Z. that's that...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Eminem är ju så jävla mycket bättre än Jay på Renegade.. Som Jay själv säger: His flow on Renegade Fucking awesome Applaud him
eminem ägde sönder låten , asså drake och lil wayne hahaha så jävla kassa , reffen är ju helt värdelös , drake måste fan ha betalt eminem miljoner kroner för att få me han i den låten så kass va drake ahhahaha
Ni sitter för hårt på Eminems kuk alltså. Visst, han switchar upp sitt flow i jämfört med dom andra, men resten droppar ju punchline efter punchline.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mexiflexi har en poäng. Ja Eminems vers är fet(fast han rappar lite väl snabbt?). Men alla lägger fan bra verser. Tycker Waynes är bäst. Ni andra som tycker dem andra är kassa är ju bara inställda på att hata. Jag tror inte det var så svårt att få Eminem och de andra att gå med på denna låt med tanke på vilken hype Drake har i USA nu. Angående Renegade diskussionen. Båda två är jävligt bra på den låten. Men det är ingen hemlighet att Eminem var bäst på den låten. Men den låten var skräddarsydd till Eminem eftersom han producerat den själv och redan skrivit sin text innan han skicka den till Jay.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Eminem + Slaughterhouse i bakgrunden = TÖÖÖÖÖÖÖNG
haha hur fan kan ni digga lil wayne för de första ? han låter som han kommer direkt från dagis haha helt värdelös :S alltid samma text och flow
Jaja Em var bättre på reneged men egentligen så blev aldrig mördad på sin egen skit för att det var ems låt egentligen och beatet passade eminem som faaan. Låten forever är sådär men hade varit bättre om man hade plockat bort kanye och lagt till jay-z på den.
det var ems låt egentligen Ursäkta mig? Trodde den fanns med på Jay-Z's Blueprint som Jay-Z's låt??
The only time you feel alive is when you're dead
Ursäkta mig? Trodde den fanns med på Jay-Z's Blueprint som Jay-Z's låt?? håller med ?! vad e rätt och fel? gärna bevis på vad ni uttalar er om.
Men den låten var skräddarsydd till Eminem eftersom han producerat den själv och redan skrivit sin text innan han skicka den till Jay. vad är det ni två här över mig inte förstår?
IT'S THE ROC!
ja rådiggar denna versionen med alla på. kul med video även om den inte var mkt variation på den. kul och se hur alla hatar! :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Längesen man såg nån så överlägsen på en låt. Grymt att se Eminem steppa upp! Resten gräver ner sig... Drake var helt ok dock.
www.mofetajerre.se
Drake och Em mördar den här låten. "Labels want my name beside the X like Malcom"
Alltså "the greastest rapper alive" lägger före Em, som lägger en halv-kass vers och outshinar som fan. Em e den ända vettiga på låten, då är han ändå inte bra.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Angående Renegade så är originalet med Eminem och Royce da 59'' och gjordes långt innan Jay-Z's version.
Kul med video. Drake va ganska soft, eminem dödade, de andra kunde de ha skippat.
Producent
2009-09-24 16:59
eminem lägger det så fruktansvärt jävla tungt! hatar att resten förstör låten.
Låten är fan bra RAAAAKT igenom, grym jävla refräng.. alla spottar det tillräckligt bra för att det ska kännas gjutet och sen avslutar eminem big time!
Eminems vers va tung, men fan inte så gudalik som ni får den att låta. Tycker Drake minst höll samma nivå som Em. Refrängen sätter sig på hjärnan. Jag tror också att Eminems vers får så mycket mer tyngd i sig eftersom de ändrar beatet när han kommer in.
You wanna learn how to rhyme, you better learn how to add. It's mathematics.
Producent
2009-09-24 18:40
en brygga gör la inte en vers bättre. haha
Videon var riktigt kass... Låten är helt okej.. Men asså, fisst är Eminems text och flow bra.. Men jag tycker att han väljer helt fel flow till denna låt och text... Jag anser att detta är lite av en Mainstream låt, då borde hans vers oxå va det.. ingen fattar ju att han lägger 424223 rim på 20 bars lr va det är ändå :) Drake är grymt skön asså :)
Highfive anyone, anyone?
eminem var klart bäst på låten, drake gör det helt okej.
Drakes skiva kommer i feb för er missat!
Riktigt jävla bra video och låt. Förstår inte vad folk klagar på.. De kunde ha tagit bort Kanye West dock, nästan så man måste stänga av ljudet när hans vers kommer.
wack video! helt ok låt, drake är kung. eminem bra också, besviken på kanye..
hets, stress, fest!
Fyfan man måste ju bara älska Eminem, jag ser hans del av videon som nästan som ett distanstagande från de andra på låten då han har Slaughterhouse i bakgrunden, lixom fuck u, detta är äkta hiphop! Hoppas nu de kommer lite collabos mellan dem oxå :D
Va fan försöker dom befläcka Lebron med den här skitlåten för??!? vad har han gjort dom?
Men lika glad är jag för det!
låten va bra pga eminem. vafan kör han med dom jvla nollorna för?
Producent
2009-09-26 19:59
vafan kör han med dom jvla nollorna för? det är en fråga som hela min kompiskrets ställer.
Eminem har inget med dessa grabbar att göra, han är för bra för dom. Btw Bara jag som tycker drake är gryyyyymt överskattad?
asså var de nån hylning te lebron james vidon eller med tanke på att han visades....själv tyckte jag att de va em som drog upp den här låten ärligt talat jag höll på somna men då kom Em o visa vars skåpe skulle stå :D
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
gggg_hatt - ja..
hets, stress, fest!
SKÄMTAR NI MED MIG??!! Drake va ju värdelös.. Kenye West lika dålig som vanlig.. Lil wayne för grym till en skit låt som detta.. skärpning på han.. Eminem är så underskattad men har jävlig skön rap ton.. så det lyfte tack gode gud låten lite..
Sean_1 P20 på vilket sätt är Eminem underskattad?
eminem dominerar denna låt. helt klart.
Stay strong
Sean_1 ... Säger precis som mhhk , hur fan kan eminem vara underskattad? Kanske den största rapparen i dags läget..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Synd bara att Kaney West och Lil Wayne var riktigt kassa på denna låt...Eminem var ju...Ok...
Skivsamlare
2009-12-07 13:42
Bra låt förutom kanye o wayne, Drake's vers va halv skön Em dödade som vanligt!
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Eminems vers är riktigt riktigt bra.. flera år sedan jag hörde honom droppa en sån fet vers. Ge oss lite mer av den här kalibern så kommer Relapse 2 bli en klassiker.
Eminem är så äckligt fet så jag blir tårögd, världens bästa rappare genom tiderna! LÄTT! Ingen har något annat att säga. PUNKT SLUT!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!