I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Arsonists & Non Phixion - 14 Years Of Rap

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-09-12 23:54

[Video] Arsonists & Non Phixion - 14 Years Of Rap

Nu vet jag inte om man kanske bara får posta nya låtar och videos här, men jag kör på ändå!

Lägg speciellt märke till Q-unique, (killen i gula kläder), riktigt fet.

Lite mer Q-unique;

Q-Unique - The Set Up
http://www.youtube.com/watch?v=X5VM-sjWkKA&feature=related

Q - Unique feat Ill Bill - This Thing of Ours
http://www.youtube.com/watch?v=ATL9XjjiusM

2009-09-13 00:17
Q-unique, är / var fett tung. Vengeance is mine är en av mina favoritplattor, men jag tycker allt han har gjort sen dess har varit skräp.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller

2009-09-13 00:26
Nja, han har la medverkat och gjort bra ifrån sig på en hel del efter den skivan också.. Här exempelvis;

Men men, smaken är ju som baken.. =)

2009-09-13 15:17
Q är en av mina favorit-rappare... Tycker att han har gjort jävligt heta nyare grejer, även om det inte är så mycket som släppts på senaste.
Men Connivers och Rise Above är två riktigt grymma låtar man borde kolla in om man gillar Q... Däremot slår inget Canarsie Artie låten på Vengeance is Mine.

Hans nyaste projekt e ju något typ Korn/P.O.D liknande rock grejs, Stillwell heter dem... Det verkar däremot inte vara allt för hett även om jag tycjer den här Killing myself to live e rätt grym

2009-09-13 20:54
Q e tung som fan...köpte hans skiva den e fan fet varför gör han inget nytt???

2009-09-14 16:51
MRsalesman

Tror att det blev nåt strul med var och hur hans soloalbum skulle släppas (Between Heaven and Hell), den skulle ju kommit ut i år på Necros label, PLR. Även flera andra album som var utlovade i år blev ju uppskjutna i PLR-klicken (som vanligt) när Necro är inblandad. Troligtvis för att allt som inte Necro själv är inblandad i eller kan tjäna pengar på skiter han fullständigt i. Så skivan är säkert klar för Qs del, men sen är det väl mycket efter som ska göras också

2009-09-14 19:38
jaha fan vad störigt han är ju typ bäst efter ill bill som iofs tappat det lite på sistone...

2009-09-14 20:20
14 years of rap / graffiti rock är en av de fetaste underground tracksen nånsin!
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!