I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Eminem - Relapse, nu på spotify!

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-05-20 10:36

[Audio] Eminem - Relapse, nu på spotify!

Ligger på Spotify om någon nu har missat det. Lyssnar genom just nu, helt ok faktiskt. Är inget direkt Eminem fan men .... det funkar än så länge.

(rubriken ändrad av Oracle 2009-05-20 16:39:30)

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-05-20 14:16
tycker faktiskt bara för att få en disskution, köpte skivan i måndags(klarade att hålla mig från nerladdning;) så.. tycker jag de är en av de bättre skivorna på läänge. Varför, vet inte.. tycker bara att alla spår håller hög klass, utom möjligtvis Crack a bottle och We made you (även om jag diggar we made you myyycket mer än crack a bottle).. Försökt få ihop en Top5 lista över låtarna, men får inte ihop någon, blir att jag drar upp mina självklara

Deja Vu
Underground
Beautiful
Stay wide awake
Medecine ball

så vill jag ta med Same song and dance för den är så jääävla skön
vill ha med Hello, Bagpipes from baghdad, must be the ganja, 3 A.M, My Mom...

osv.. blir hela skivan jag vill ha in i top listan :) så.. hela skivan är kanon enligt mig
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-05-20 16:04
Same song & Dance är klart bästa spåret.
Careful what you wish for är oxå gryyyyym!
Highfive anyone, anyone?

2009-05-21 18:39
Fan vad spotify är det bästa som finns
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-05-22 01:37
Underground är ju heltklart den bästa låten! Så sjukt hård!
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night