jag fattar inte hur folk kan tycka att den e SKIT bra psss den e ok men ni går för långt bara för att den det e eminem
nej, den är riktigt bra. beatet är sjukt fett, och eminem har aldrig varit såhär bra sen the eminem show. kolla texten för guds skull.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Orkar inte hans jävla röst alltså.. fan, annars tungt
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
etna P25 > håller med fullständigt där, sinnesjukts bra text fett beat. fattar inte va folk bryr sig om rösten, stör mig inte alls. Och han har inte vart så här bra på 6 år typ, skivan kommer bli sjukt bra!!!
Kan nån ladda upp låten igen? Länken är auuff
Shoot at you actors like movie directors
Lyricist
2009-04-26 13:55
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Jobbig röst, refräng och delivery. Varför kan han inte rappa som han gjorde på MM? Beatet var helt okej. Nä, Em har fellt off.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
grymt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stukad P22 > Får se hur mycket han har "fellt off" när han skiva kommer och utklassar Wayne och T.I som sålde mäst förra året...
svanspelle lönt att skriva lyriken med massa fel?Håll käften din whacka snorunge?
Tack så mkt för texten
Olltre !
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
BanDiT_King P22 han e vit och har darför mer fans
BanDiT_King P22 Skillz definieras inte i hur många skivor du säljer. Självklart hoppas jag att plattan kommer bli fet, eller iaf ett par tunga låtar, men dom två låtarna jag hört från Relapse suger. Sens The Eminem Show/Encore har Em fellt off.
BanDiT_King P22 Skillz definieras inte i hur många skivor du säljer. Självklart hoppas jag att plattan kommer bli fet, eller iaf ett par tunga låtar, men dom två låtarna jag hört från Relapse suger. Sens The Eminem Show /Encore har Em fellt off. hur fan kan du tycka att det albumet va dåligt?! det är förfan hans bästa album, sen kommer MM.
tycker inte att eminem ngnsin har fallit av. han e kanske inte samma topklass som för ngra år sen, men ingen kan hålla det. men han slår förfan fortf. i princip alla som dunkas just nu.
äh orkar inte ens diskutera.
till låten; lyriken är heeelt sinnessjuk! och som ngn sa, man tänker fan inte på rösten ens. beatet och lyriken är överfet, och ja diggar låten som fan! dock hade ja inte trott detta skulle bli en singel av. men så är de tydligen!
längar att se vad albumet har att bjuda på! :)
de verkar som fler och fler bara hatar för att dom har för höga krav på eminem.
ingen rimmar eller rappar på hans nivå, ingen...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
han e fan tillbaka nu ju, lyriken, rimmen, flowet, beatet allt e bra, förutom rösten! :( Men fan vilka förhoppningar jag fick för att lyriken e så insane ! :)
3:e versen är DOPE. Tycker seriöst att rösten passar jävligt bra med denna typ av beat/text osv..
DOPE! Ingen, som någon skrev är ens i närheten av det han visar sig vara kapabel till att göra med sin musikaliska hjärna... säg till när någon flowar lika fint som honom med samma substans i texten som slim shady har, Då kommer jag att hitta någon mer som man kan anse som en av dom bästa i världen..
DOPE! Ingen, som någon skrev är ens i närheten av det han visar sig vara kapabel till att göra med sin musikaliska hjärna... säg till när någon flowar lika fint som honom med samma substans i texten som slim shady har , Då kommer jag att hitta någon mer som man kan anse som en av dom bästa i världen.. WORD!
3:e versen är DOPE. Tycker seriöst att rösten passar jävligt bra med denna typ av beat/text osv.. håller med dig, det går ihop liksom!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tycker den här singeln förmedlar samma känsla som i " Moosh " eller vad den hette från Encore plattan. Låter som han kör på din stilen fortfarande. Hade förväntat mig annat.. Nja inte förväntat mig men andra artister som hört, beskrev att soundet skulle vara taget från MM plattan. Förövrigt fett delivery!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stukad är ute o cyklar! ..Stukat Och tack för din ansträngan The_Dictionary P20 men jag vill kunna ladda ner låten, vet redan att den finns uppe på kingsize.
Shoot at you actors like movie directors
BanDiT_King P22 Skillz definieras inte i hur många skivor du säljer. Självklart hoppas jag att plattan kommer bli fet, eller iaf ett par tunga låtar, men dom två låtarna jag hört från Relapse suger. Sens The Eminem Show/Encore har Em fellt off. De är va person till person anses vara skillz, om många köper han skivor lär många tycka att han har skillz eller hur?
Jag är iaf helt nöjd med låtarna, 3 a.m är dalen och tycker rösten passar in låten rakt av.
Tror inte han kommer köra med nån brytning på varje låt på skivan iaf..Tror Skivan blir grym altså.
riktigt tung är han ju!
Stay strong
"De är va person till person anses vara skillz, om många köper han skivor lär många tycka att han har skillz eller hur?" Helt fel, de flesta som lyssnar på Eminem har inte ens en aning om vad "skillz" är. Genom en empirisk undersökning jag genomförde under början av 2000-talet kom jag fram till att Eminem och Jon Bon Jovi har samma fanbase. De som köper Eminems skivor är med andra ord samma personer som köper skivor oavsett genre så länge de innehåller trallvänliga refränger och lättsmält musik. Jag är fortfarande på jakt efter en person som gillar hiphop och samtidigt gillar Eminem. Att döma av detta forum så existerar "möjligtvis" denna sorts människor, jag har dock ännu inte kommit i kontakt med någon.
haha va tror du, så bara för att man lyssnar på Eminem så kan man inte lyssna på "riktigt" (aka underground?)hip hop?
BAHA!
"Jag är fortfarande på jakt efter en person som gillar hiphop och samtidigt gillar Eminem" HAHAHAHAHA!
hahahahaa, ja de lät lite som en kontaktannons :)
BAHA!
"haha va tror du, så bara för att man lyssnar på Eminem så kan man inte lyssna på "riktigt" (aka underground?)hip hop?" I teorin är det självklart möjligt, jag har dock aldrig träffat en sådan person.
ok, jag tycker att Eminem (mest baserat på MMLP och SSLP) är den bästa, men samtidigt lyssnar på hip hop som nog dom flesta skulle uppfatta som "riktig".....
BAHA!
vad anser du är riktig hiphop? Rugged Man, Kool G Rap mm?
You keep believing, I'll keep evolving
soundbwoy> shit du måste va den dumaste männsika som skrivit på ett forum, eller så kanske du bara saknar folk att umgås med?? Så du tror om Eminem säljer ut en stadion på säg 20 000 pers så är samtilga där För att dem tycker det är trallvänlig musik och ingen Gillar hiphop?? När fan så kan de inte vara så jag gissar vell att du saknar ett umgänge..?
Soundbwoy Ärligt talat nu, är det du som avgör vad skills är? Självklart håller jag inte med killen som skrev att sälja skivor är lika med skills, visst är det de på ett sätt då han lyckas nå ut med sin musik till otroligt mycket folk men med skills tror jag du menar lyrik, flow, rimteknik? Inom detta måste jag säga att jag tycker att Eminem är utan problem top 5 om man då främst ser till SSLP och MMLP men även i vissa låtar senare och om man inte ser hur otroligt grymt rimschema och storytelling i 3 A.m. måste man sakna all känsla för vad musik och lyrik är. Och att sen säga att bara för att man lyssnar på en viss musik så är man inte "äkta" gör mig bara förbannad, vem och vad definerar äkta egentligen? Och föresten, hej, jag lyssnar på riktig hip-hop. JMT och AOTP Biggie Chino XL Big LEminem Rocye da 5'9 Gangstarr Duger jag eller?
rabbiz: hehe den förstnömnda gillar jag väldigt mycket, den sistnämnde har jag adlrig gett en ärlig chans dock....så ja, bla!
BAHA!
besviken... ingen vidare text eller känsla.. beat dock nice.. fan har hänt me em
Soundbwoy , Säg eminem på gatan, vad säger folk då? hiphop? bara ett maybe i dina ögon men jag är nog självklart rätt så säker på att du cyklar fel riktning, när du säger att eminem inte är hiphop. :S
BanDiT_King P22 Så 50 Cent, Soulja Boy, Rick Ross osv (jag bara tar några exempel på lyckats kommersiellt, vet inte om dom sålt mest, håller inte koll på sånt) är bättre än t. ex Royce Da 5'9 eller Black Thought, rent tekniskt.. flow, delivery, texter?
Alltså...ni som klagar på rösten. Det är ju uppenbart att det är ett medvetet val för att framhäva det psykotiska i låten. Hela karaktären känns ju betydligt mer labil och galen eftersom han låter som han gör. Redan i början när man hör "vanliga" eminem köra "yeah yeah yeah" hör man samtidigt den galna figuren säga motsatsen i bakgrunden, för att framhäva klyvningen.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Stukad P22 > Okej ber om ursäkt för hur jag skrev för folk verkar vilja förstå fel, Håller med om dem exempel som du drog upp inte är särskilt bra på "skillz". iaf inte Soulja Boy, Rick Ross. (dem har förövrigt inte sålt särskilt mycket skivor heller). Soulja Boy kanske lyckas göra en Hit eller 2 men får inte skivan att sälja, och känns som att ross försöker skapa alternativt rädda sin sorgliga karriär genom att göra allt för att skapa "beef" mellan han och 50. 50 tycker jag har Skillz hursomhelst, iaf har han haft och tappat bort de på sista tiden(power of the dollar, get rich or die tryin, grymma rent skillz mässigt) aja hur som helst så tycker jag ingen av dem e bättre än dem 2 lirarna du drog exemple om, även om jag inte diggar dem heller.. Till saken, En rappare som sålt 75 miljoner album och haft ett antal utsålda turner i alla världs delar kan omöjligt sakna skillz, ledsen om jag använde de som ett argument för att han skulle ha de, mena bara att sjukligt många bör tycka att han har de.. Och då de viktigaste, HAN HAR DE!! , Få som har sån sjukt bra talang på att skriva text och få dem passa in lika bra på rätt beat. (även fast dem kommer av världens bästa producer)
Som sagt, jag är inte insatt i vem som säljer mest och bry mig inte om det heller. Fokusera dig inte på artisterna jag valde, det var bara några exempel jag tog på rak arm. Jag säger inte att en rappare som sålt 75 miljoner album inte har skillz, jag säger bara att hur många skivor du sålt inte kan definieras i skillz. Många av dom fans till artister som ligger etta på Billboard listan eller whatever är inte insatta i hiphop och har, för att ta ett exempel igen, inte hört talas om Black Thought.
Stukad p22 om det stämmer... haha blev tvugnen att kommentera det dära.. Jo men eminem har skillz det är ju ganska tydligen blundar man för det, Så ska man ligga under täcket resten av dagen.. Har ingen aning om vad black thougt är? Men om jag säger hoodrats vad säger du då tex? alla har olika smaker och om det är sjukt jätte många som tycker om eminem, Varför ska då folk vara tvärsimot och ens skriva något för att skapa en argumentation? Bara jag som tycker det är helt meningslöst,, Ska nog inte säga något egentligen men blir något less på detta forum när det kommer in någon på varje tråd man vill kolla och läsa lite på och förstör,.. Okej man lämnar sin åsikt thats it. Men det finns ju alltid folk som återkommer hela tiden och försöker överbevisa att dom verkligen är G' med sin musiksmak och har rätt hela tiden.. Nej usch fy nu kommer jag att bli hackad på =)
Jag gillar hur ofta folk använder uttrycket "riktig hiphop" här på whoa, är det en liten av whoa-eliten som varit här tillräckligt länge att det finns ett gäng rappare som oftast uteslutande är NY-lyricister från 90-talet? Finns det nån guide till hur man vet vad som är riktig hiphop? kan inte OS-medaljören i whoa-diskussioner träda fram och bara slänga upp en riktig lista där det svart på vitt står att Cormega är riktig hiphop medan Eminem är det, Wu-Tang, Jedi Mind Tricks och Lox är det medan G-Unit och Dipset inte är det osv. vore ju bra så man vet om man bara ska vara tyst om man tycker något i bra istället för att säga det är bra. Får det är väl ingen idé att argumentera med någon om man väl har sagt att en 50 Cent-låt är bra, för då kan man ju OMÖJLIGT lyssna eller veta något om, som sagt riktig hiphop, eller?
länk för nerladdning?
DIF!
Wow... soundbwoy Måste nog rätta mig in i den kategorin du söker. Skills för mig är multisyllables invävda i en text som har ett innehåll (lite relevans inte bara popping these bottles, touching these models)samtidigt som de vävs in i ett sjukt bra flow. Exempel på folk som klarar det är Eminem, han är i stort sett den enda mainstream rapparen som behärskar det. Sen finns det andra som inte får den uppskattning de förtjänar som Louis Logic, Murs, Az, Masta ace och många, många fler...
Grym video!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
BanDiT_King P22 Nu är du off-topic mannen.