[Video] La Coka Nostra feat. B-Real "Im An American" prod. by Sicknature
Check it out: Merry christmas! (Rubriken ändrad av Oracle 2008-12-25 00:55:41)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet jävel
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
gifter sig fint med julmaten. ill bill jobbar jobbar tydligen på ett album med vinnie paz med, kan bli fint
chase the clouds away
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
nice låt. tyckte b-real mördade! förresten har inte ison & Fille kört på något beat med samma sampling? Grymt beat vare iaf!
JONIS REST IN POWER
Så vidrigt fet låt!
mok vurban
Sick shit! The beat is mad dope. Great song.
tuungt asså.. finns låten på nån skiva? eller vet någon var man hittar mp3an
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt fet! "Sick shit! The beat is mad dope. Great song." Du sitter på whoa, inte hiphop.dx
Han är inte svensk, så jag var snäll nog att skriva på engelska. Men kul att du försöker..
Fet låt. Slaine är alltid grym, Everlast vers var tyngst...
Detta är tungt. Ville bara klargöra det för alla. Så. Nu vet ni.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Haha, jeppe, alla kan ju inte veta vem en världskänd artist är liksom :J Låten är galen, galen, galen. La coka doing their thing
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
B-Real har en tendens att framstå sjukt mer professionell än andra han kickar med. fet skit.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
riktigt grym låt fan! vill ha mp3an! och vem av dom va everlast? :P skriv gärna vad varje heter? jag vet bara vem som är B-real ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Dizzy89 P19 B-Real var han som la den sista versen, Everlast är han med röd scarf som la den näst sista. Slaine var först och Ill Bill kom efter.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Jag har alltid trott att det vart Danny Boy som haft en förkärlek till röda scarf´s i deras videodesign.
Ill bill är tung.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
bara jag som tycker everlast ser ut som en gammal gubbe i videon? fet låt!
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
Mycket bra.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Redaktionschef
2008-12-31 00:48
haha ja, Everlast ser ut som en gammal gubbe. Men vad gör det, för hans insats var bra och låten var grym. Fan vad nice med lite hård skit.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
App: Jag vet vem det är, efter som ingen annan skrev på engelska fann jag det lustigt bara.
han är för övrigt dansk sicknature så han bör ju inte ha några problem med att läsa lovord på svenska. nån som vet när la coka plattan släpps?
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
Läget! Its produced by Sicknature / co-produced by Dj Lethal!
soft beat,,, ok video
Slaine 4 president! Var blir la cokas album av?
Producent
2009-03-10 18:32
Han är inte svensk, så jag var snäll nog att skriva på engelska. Men kul att du försöker.. Jag tror inte att danskar har så svårt att förstår svenska :(:(:(