I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[VIDEO] Snälla släng ut sopan Kanye West.

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2008-08-07 13:24

[VIDEO] Snälla släng ut sopan Kanye West.

Länk till http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhXXvJV70b8f1FKJi9

Han skämmer bara ut sig. Det är fan tragiskt.

(Inlägget ändrat av Oracle som flyttade till audio & video 2008-09-03 16:36:21)

2008-08-07 13:40
pallade inte ens att lyssna på de där.. wtf vare me rösten?
det finns en chat! missa inte den...

2008-08-07 13:41
Dålig kvalitet på videon/ljudet bara...

2008-08-07 13:50
vad ska man slänga ut honom från o varför?
vidga dina vyer din jävla tönt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-07 14:00
Ja, fattar inte vad du menar.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner

2008-08-07 14:11
Kanye West gay rapper that's where lines are drawn
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift

2008-08-07 17:12
innan att ens ha sett klippet kan jag hålla med om att han är riktigt jävla skitdålig coh fattar inte varför han får vara med på låtar som till exempel classics med krs nar och rakim.... han förstör nästan allt han gör förutom vissa feta beats...

2008-08-07 18:21
^^Håller med! Men han e duktig på beats, men jag har aldrig gillat när han rappar.

Rappare

2008-08-08 21:28
Kanye är grym! open your minds !
 www.rapperkingchris.se

2008-08-08 21:43
Tycker kanye är bra och det är hans egna åsikt, ni behöver ju inte bry er om det.

2008-08-09 00:55
Kanye är som Adam Tensta, han gör musik som är skön att lyssna på, men han är verkligen inte en duktig rappare.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-08-09 04:44
Till börja med kan man konstatera att Kanye har byggt på sig skillz sedan har började rappa. För det andra: han smutsar inte ner branschen med skit. Han är en av dom få miljonärsrapparna som syns på MTV som levererar bra musik (Jay-Z hmmmm fler?)

Det roliga är att många av dom som totaldissar kanye lyssnar på sjukt mycket sämre rappare (och ja, vi snackar skillz som vanligt, inget man kan mäta med sin personliga smak). Och resten är den del av Keepitrealgänget (ja jag är en av dom) som per automatik förkastar Kanye för att han inte är real. Nej han är inte real, men han gör en del bra musik, han är en av dom man tvingas höra på klubben utan att bli irriterad.. haha det betyder iaf nåt för mig! Självklart skulle jag hellre lyssna på critical beatdown BUT GET REAL FOLKS!!!

innan att ens ha sett klippet kan jag hålla med om att han är riktigt jävla skitdålig coh fattar inte varför han får vara med på låtar som till exempel classics med krs nar och rakim

jag håller med om att han känns malplacerad bland dom legenderna, men la han sin vers dåligt? pajade han låten? nej, bara för dom som hakar upp sig på att det är kanye vi snackar om. Ta saker för vad dom är.

Kan för övrigt berätta att jag irriterar mig som fan på Kanyes personlighet, men det har ingenting med saken att göra. Helt medvetet gör jag en helt, HELT skamlös jämförelse--- Michael Jackson är en sinnesjuk narcissistisk (möjligen) pedofil..... MEN han har gjort musik som vi bör vara tacksamma att få uppleva.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-08-09 04:58
innan att ens ha sett klippet kan jag hålla med om att han är riktigt jävla skitdålig coh fattar inte varför han får vara med på låtar som till exempel classics med krs nar och rakim

skulle varit kursivt.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-08-09 18:53
vad menar du med att han inte är "real"?

2008-08-09 18:56

kanye är fruktansvärt dålig och har alldeles för stort ego. hade han skaffat lite distans och INTE trott han är bäst i världen kanske han hade gått att lyssna på.

men hans "förklarande" sätt att rappa på... nej usch han är verkligen vidrig.

han gör bra beats dock! borde hålla sig till det.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-09 20:51
Han verkar vara jävlig dryg.

2008-08-10 00:17
Kanye är ingen musiker. Han är en entertainer som tror sig vara både Premier och Vangelis samtidigt för att han lägger kaka på kaka och tror att det låter fett. Det låter bara fett tråkigt och helt utan funk.

Fast flashing lights är fet!

2008-08-14 14:14
Jag tyckte Kanye va grym på "classic"

Så jävla skön quote från kommentarerna på videosidan :D
"i get so sick of you fake ass niggas talking bout who would get slapped in the "hood". aint no damn internet in the hood so shut up! and if he would get slapped in the hood, how is that a good thing?maybe if you ingnorant muthafuckas stop slapping people and do what he saying, it'll stop being the hood"
Ason Unique RIP