I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka engelskspråkiga rappare är "next up" tror ni?

Utländsk Hiphop - Allmänt

Manager

2012-01-25 19:17

Vilka engelskspråkiga rappare är "next up" tror ni?

Ja, vilka är på väg upp på samma sätt som Wiz Khalifa, Tyga osv för ett par år sedan och som ASAP Rocky kanske gör i nuläget?

Vilka är påväg att ta sin mixtape hype till rampljuset tror ni?

Nu pratar jag om next up att sälja ut shower runt om i världen och tjäna stora pengar.

Spekulera lite!

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2012-01-26 09:09
borde va denna snubbe iaf

Troligtvis inte dock, men jävlar va fet han är =D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-02-05 20:38
Troligtvis ingen. Den enda bra rappare som kommit på 2000-talet är saigon, all annan bra musik som kommer är från de gamla etablerade rapparna.

papoose är grym men håller alldeles för låg klass, 90% av låtarna på hans tapes är crap. Ganska sjukt att det knappt kommer några nya bra rappare, vad ska hända när alla 80-90-tals rappare lägger micken på hyllan?
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Producent

2012-02-05 21:08
Tycker det finns rätt feta rappare som kommit nu under 2000-talet. Roc Marciano, hela Outdoorsmen, Rasheed Chappell är några exempel. Sen debutterade t.ex Guilty Simpson 2008 med sin soloplatta.
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Poet

2012-02-06 06:25
Trodde ett tag pa Tyga, men jag tvekar pa det.

Tror ocksa det blir ASAP Rocky.
At the gates of Eternity...

2012-02-14 19:34
Brandt89 skrev:
borde va denna snubbe iaf

Troligtvis inte dock, men jävlar va fet han är =D

Fick väldiga Sadat X-vibbar av den snubben rent röst- och flowmässigt.

Men, som du sa, han var jävligt fet. Inte direkt talanglös!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-16 13:05
sveningmar skrev:
Troligtvis ingen. Den enda bra rappare som kommit på 2000-talet är saigon, all annan bra musik som kommer är från de gamla etablerade rapparna.

papoose är grym men håller alldeles för låg klass, 90% av låtarna på hans tapes är crap. Ganska sjukt att det knappt kommer några nya bra rappare, vad ska hända när alla 80-90-tals rappare lägger micken på hyllan?

så jävla trött svar
Jadu

2012-02-17 20:39
Fele P25

Varför? Vilka nya rappare är i klass med de bra från 80-90talet?

Jag hoppas verkligen att rappare som tex Ghostface, MOP etc inte lägger micken på hyllan på ett bra tag, för då lär den bra hiphoppen sakta men säkert dö ut till skräpig "pop-hiphop" som kaney west, jay-z, lil'wayne, kid cudy mm
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2012-02-17 21:02
Brandt89 Jävlar vad han lät som Scarface
 ----------------------------------------------------------------------------

2012-02-18 01:47
Lär väl inte bli några giganter men...

Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

2012-02-20 02:20
Svårt att säga men här är några.. Iggy azalea, Overdoz, Lec Luther, Azealia banks mfl.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-20 10:01
rektum
Aa det var det första jag tänkte på när jag såg me !

Första gången jag såg videon hade den typ 4k views nu har den 70-80 , lite fame får han iaf ;D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2012-02-26 03:21
Glömde nämna dessa grabbar

Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

2012-02-27 11:49
kolla in A-Mafia ... kan bli den "nya"