Sjukaste beatet någonsin?
http://svtplay.se/v/2583796/skidor/17-arige__supertalangen__sven_ar_peppad_infor_vc-premiaren?cb,a1364159,1,f,-1/pb,a1364158,1,f,-1/pl,v,,2608970/sb,k103723,1,f,-1 Stört tungt beat i början, skulle gärna vilja veta vad det är för låt också om nån vet.
Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.
Finns för många för att nämna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tröttnar aldrig på full clip
eller hip hop med Royce.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2011-11-27 12:42
Finns ju typ 1000 att nämna. Men denna instrumentalen lyssnar jag nästintill på dagligen.
PERFECTION!
At the gates of Eternity...
Graffare
2011-11-28 22:21
ok sjukaste beatet alltså. droppa en med beatet i början av klippet. Men då kör vi:
Får väl bli antingen Top Billin' eller Can't Front On Me för mig. Beroende på om man är på rowdy humör, eller sitta-i-öronlappsfåtöljen-och-sippa-single-malt-humör den dagen. Peace PS. Lustigt nog är just Full Clip en av de få riktigt bra låtar jag tröttnat lite på pga spelades ute jämt på alla klubbar och konserter i tio år. Snackar vi Premier kan jag däremot ALDRIG tröttna på Who's Gonna Take The Weight och Come Clean-beatsen. DS.
personligen tycker jag att stillmatic intro instrumentalen är rätt sjuk... nån som vet vad låten i början av klippet heter?
aha de va ju coup, fett man
Fuck looking cute, im strictly timb-boots and army certified suits
Too many to mention like someone already said....but try Dead by Design by Canibus Or better still, We right here by DMX...its old thought
I ain't your average Nigga
Tror bara Axbrink ville veta vad låten i början av klippet han länka heter .heh !
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
mobb deep - more trife life galet beat
Producent
2012-02-28 19:15
4 Stycken som ploppade upp i mitt huvud atm
Det finns så mycket sjuka beats....
Hur ska man kunna väla endast ett?
Skulle kunna lägga upp minst 50 till.
One Day.
"Ring Ding Dong"? Haha, wtf, dessa människor som laddar upp låtar på youtube och inte ens orkar ta reda på titeln på låten de laddar upp, they get the gas face!!
that white med fetingen lyssnar jag på dagligen typ.. superfet :)
Producent
2012-02-29 05:02
"Ring Ding Dong"? Haha, wtf, dessa människor som laddar upp låtar på youtube och inte ens orkar ta reda på titeln på låten de laddar upp, they get the gas face!! +1
One Day.
Finns för många för att nämna. Yes men här är några av flera tusen:
Jag kommer inte med en liten avstickare, då jag jag vill nominera den sjukaste S&C någonsinn
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
AOTP-Bloody tears och Jedi min tricks-Heavy metal kings
Producent
2012-03-11 13:35
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2012-03-15 00:44
Sen vet jag inte va som definerar "sjukaste" beatet, men något jag tycker är riktigt nice är iaf detta
I'm Just A Human
Producent
2012-03-17 01:45
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2012-03-17 11:47
"Prodigy & Nas - Self Conscience" är fet!