I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dr. Dre’s ‘Detox’ Releasing July 26th ?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2011-06-06 21:18

Dr. Dre’s ‘Detox’ Releasing July 26th ?

Are you tired of hearing release dates for Dr. Dre’s mythical album Detox? Well, here’s yet another one. According to HMV, the album is set to release on July 25th in the UK and based on the norm, it should arrive a day late in the US which means Tuesday, July 26th. High time we hear it from the horse’s mouth.

If you have the desire to experience something that is original Hip-Hop, Soul, R&B and Mashups then Ladies & Gents your dreams have now been fulfilled. Nextonstage.se have the privilege to present: http://urbanconnect.wordpress.com/

2011-06-06 21:26
Förbeställ idag. Få den hemskickad 2023.

http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.do?sku=649865

Har du fler källor att dela med dig funk_mode?
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2011-06-06 23:56
Känns troligare att Tupac lever än att Detox ska släppas
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2011-06-07 00:03

haha +1

2011-06-07 03:07
Förbeställ idag. Få den hemskickad 2023.

+

hahah!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-06-07 23:09
Fattar inte riktigt varför folk väntar på!?

Glöm den!

2011-06-08 07:36
Ja men det är ju klart man vill höra den oavsett, man ska aldrig glömma att Dre kan ha pressat in en massa äldre spår på plattan! även om jag inte tror på det själv, men man vet aldrig.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent

2011-06-08 08:41
I need a doctor är kanske den sämsta dre-låten någonsin. men jag tror inte den är talande för hur resten av skivan låter, det är nog bara en Eminem-låt som Dre fick ta över för att få lite kommersiell hype inför detox.

Kush är helt OK, beatet i den här Chrysler-reklamen är sjukt fett (ska visst vara hämtat från någon Dre & 50 Cent-låt), Die Hard med eminem låter också lovande.. jag gillar även den låten med Jay-Z som man aldrig fått höra färdig version av. så jag tror fortfarande att det kan bli en riktigt fet skiva!

Även om det inte riktigt pekar åt en ny The Chronic / 2001..

https://soundcloud.com/jakkthemixer
Rappare

2011-06-08 12:54
Detta är kanske året av comebacks. Duke Nukem Forever och Detox.
Ja

2011-06-08 21:54
man ska inte glömma att snacket inför 2001 var likadant även im jag inte tror att han levererar en skiva i klass med sina tidigare två mästerverk. men att dömma ut honom helt gör jag inte.

2011-06-11 19:49
Ja, I Need A Doctor är den vidrigaste Dre låten jag någonsin hört. Men folk verkar inte få nog av äckliga poprockiga refränger och Eminems skrikiga emo-rap. Hoppas innerligt att dem tar bort låten från albumet och att han distanserar sig från "Slim".

Tycker ändå Kush är fet för att det låter som en Dre-låt.

Kan han inte bara nöja sig med pengarna från sina jävla hörlurar och nöja sig med att släppa ett kritikerrosat album. Features från The Game, 50 Cent, King Tee, Snoop, Xzibit, Defari, Jay-Z, Royce, Kurupt. Make it happen.

--

I ärlighetens namn har jag verkligen inte höga förhoppningar på Detox. Hade det varit bra hade han ju släppt de redan.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2011-06-12 13:16
Hade det varit bra hade han ju släppt de redan.

ja man kan ju tycka det

2011-06-12 22:24
jag tror dr. dre tappade känslan eller förmågan när han började med steroider
etotigana
Skivsamlare

2011-06-18 16:27
jag var rätt nära att köpa hans hörlurar. Provlyssnade i affären. Mycket bra ljud, dock rätt mycket pengar så jag ville fundera på saken först. Gick hem. Hörde "I Need A Doctor" och bestämde mig för att avstå ifrån allt som Dr Dre sysslar med just nu.

2011-06-18 22:53
@ E_NO_LA haha :)).

Föresten så har jag hört flera gånger att 50 cent inte kommer att vara med på skivan!
Men att det finns en chans att kendric lamar kommer att vara med på Detox :))
Old school Rap
Gangsta Rap

2011-06-19 10:57
Jag har också hört att Kendrick Lamar ska vara med på skivan. Hoppas verkligen på det och att varken 50 cent, Game eller Eminem kommer va med på skivan, om nu skivan kommer dvs!

2011-06-19 19:37
Eminem är ju redan med på den.
Old school Rap
Gangsta Rap
Poet

2011-06-20 12:34
Exakt varenda låt jag hört från "Detox" eller låtar som skulle ha varit med på "Detox" har sugit röv. Jag kommer köpa skivan, för jag är ett Dre fan och jag har hans två andra skivor. Men jag ser knappast framemot denna. Kanske lika bra att ha höga förväntningar?
At the gates of Eternity...
Poet

2011-06-20 12:41
Vems röst är det i dessa Chrysler reklamer? Skitfet röst! Hans röst är ju fan det som gör dessa reklamerna till vad de är.

At the gates of Eternity...