2pacs fetaste låt
vilken låt tycker DU är 2pacs fetaste? här är en som jag gillar just nu
etotigana
o ta gärna med feta remixar
etotigana
Det där kan vara en av dom sämsta remixarna jag hört.
Favorit varierar men denna har alltid legat mig varmt om hjärtat
Första rapparen som öppet är bisexuell? Fuck fördomar ,jag är bara speciell!
hail mary och all eyez on me e de tyngsta enligt mig. den remixen var inget för mig.
2Pac är en utav mina favorit rappare genom tiderna och har många låtar jag älskar och samtidigt ett par jag hatar.
Här är en jag lyssnat på mycket den senaste tiden.
Ja
han har så många feta
här är en annan. fetaste beaten o han vers är hur grym som helst också
jag gillar låterna som dom sjunger i bakgunden av versen lite
etotigana
Lite mainstream kanske men jag tröttnar aldrig på den här
gillar denna remixen på hellraizor
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
lägg gärna upp feta remixer eller andra feta fast mindre kända låtar
denna tycker jag är fetare än originalet, beatet passar bättre
dom här är också rätt feta
etotigana
den versionen av hellrazor va fet! den hade jag aldrig hört förrut
etotigana
Finns för många. Men en som inte är så jävla känd.. Nutt-So feat 2pac.
2pac - Panther Power En av hans tidigaste låtar och lätt en av hans fetaste enligt mig! Kept my history of mystery but now I see The American Dream wasn't meant for me Cause lady liberty is a hypocrite she lied to me Promised me freedom, education, equality Never gave me nothing but slavery And now look at how dangerous you made me Tunga rader!
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
denna gillar jag mer än den som är på skivan
o denna är också ok remix
etotigana
mina två favoriter!!! BRRRAAAP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag gillar även denna
och mer klassiska grejer
etotigana
Producent
2011-06-01 02:14
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
gillar denna remixen, + video,
men ingen favorit precis,
men diggar den !
aldrig hört den förrut jag tyckte om den
etotigana
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
hur kan ingen ha droppat hans fetaste diss till biggie?
kross!
Ridå
Töntnörden, den låten har alla Kickers och plast-hiphopare förstört för mycket :/
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
lyssna inte på dom, det beatet å den öppningsversen är legendarisk. men okej, jag kan hålla med om att jag får lite rysningar av refrängen då man får lite plastiga associationer.
Ridå
det finns många låtar som har blivit uttjatade pga att man lyssnat sönder dom...men det behöver inte betyda att dom inte är bra
etotigana
Någon från Me Against The World. Svårt att välja ut en, nästan hela plattan är grym. If I Die Tonight, Me Against The World, F*ck The World och Death Around The Corner. Nån av dom fyra! Hehe...
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Antagligen någon med biggie :))
Old school Rap Gangsta Rap
Allt med 2pac är grymt, förutom skivorna som droppats efter hans död.. jävla besudlande av hans namn. Ofta Nas, 50cent, etcetcetc skulle va featuring om han levde.
pain är överfet... jag diggar han på andra versen jävligt mycket också. det finns 2 versioner av den. i den andra säger dom typ "dont come too close because you might get shot" i reffen
etotigana
"Rappers spit rhymes that are mostly illegal, MC's spit rhymes to uplift they people"