Det luktar faktiskt kiss... Det kommer inte vara något annat än ett splitter nytt skit album från Snoop med titeln "Doggystyle 2" i hopp om mer uppmärksamhet. Förvänta er inte att Swizz kommer stå för några g-funk beats.
http://soundcloud.com/jasthesupacat
snoop har blivit en passiv rappare ..hans doggstyledays är över,,, hoppas dock att han kan leverera en klassiker som doggystyle..men det är nog ganska orealistiskt ..som vanligt kommer det bli nån poppig rnb platta nån enstaka låt där han påstår att han är gangster och att han är forfarande på topp tyvärr lilla vovven snoop har inte gett ut ngt klassiskt matrial sedan.. paid the coast to be the boss..
kanske det heter doggystyle 2 för att understryka hans nedfall? nu är det han som är ´givaren´ lixom.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
OsvenskTiger P27 hahahhahhha!!! nej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blue carpet treatment var dock en bra skiva.
Saknar Doggystyle som fan! Sensual Seduction eller vad fan den heter och alla hans låtar i den stilen suger snabel
Jag fattar inte varför Snoop bara inte låter det gå åtminstone två år mellan varje album han spottar ut, istället så kanske det blir kvalitativt. Han är redan en så pass folklig rappare i Nord Amerika, så han svälter knappast. Men jag antar att några pengar är bättre än inga pengar...
At the gates of Eternity...
Fan vad alla ska släppa en 2.a
Tecken på att karriären börja gå neråt...
Men snälla.. Varför hatar ni på Snoop? Orka leka gangster när man är multimiljonär, endå så är han fortfarande soft personlighet, inte alls som den där gayen Jay Z t.ex. fan Snoop kör sitt race bara, han har varit på topp utav gameat o hängt i radio och MTV sedan 93, det förtjänar respekt, och han har aldrig bögat ur som t.ex Jay Z mfl. nä han fortsätter blazea weed och tjäna feta kosing. Nu lyssnar jag väl iofs extremt sällan på Snoop nuförtiden, men att ens gnälla över att en snubbe som varit miljonär i snart 20år inte gör samma musik som när han var en "street thug" är ju löjligt :P Jävla playa haters är vad ni är :P
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Psyko : Jag hoppas det där inte var ett inlägg riktat till mig? Jag älskar Snoop! Men hans musik har inte varit så feta de senaste 3 skivorna.
BC riktat till alla som surar över att han inte låter som på doggystyle längre. Nä, jag håller med, men det är ju bara att inse det och gå vidare o lyssna på hans gamla eller andra artister.
han har varit på topp utav gameat o hängt i radio och MTV sedan 93, det förtjänar respekt Haha, det där citatet kommer jag nog aldrig att glömma. Jag trodde att man förtjänade respekt genom att INTE sälja sig och "hänga" i radio och MTV.
Ja.. Bland töntiga LoopTroop "rockers" som hatar allt så fort det sänds i radio, förutom Promoe som "driver med det, bara för att visa hur lätt det är". Men det finns ju olika, dem som t.ex leker gangsters och sen går mainstream och man märker direkt att allt var bara teater. Snoop märker man är sig själv, men han har inget behov utav att hävda sin streetcred längre, för vem ska han bevisa sig? han har redan gjort det, men han är samma person fortfarande. Sen är inte jag något radio-fan men artister som Madonna, Snoop, Michael Jackson och sådana som varit störst så många år förtjänar fan respekt.
Snoop är en legend, har man spottat ut klassiska skivor som Doggystyle, The Doggfather osv så får han för mig gärna sälja ut sig hur mycket han vill, så länge han gör det bra. Så jag skiter totalt i vem han gör låtar med, så länge det blir bra. Vilket det tyvärr inte varit de senaste åren. Men som sagt, gillar man inte det så är det bara att listen to his old shit.
det e ju rätt logiskt att hans musik inte låter som "doggystyle". det har gått 17 år, och om han skulle anamma sin musik efter hans unga dar som crip-gangbanger i Long Beach, vid nästan 40-års ålder skulle det ju bara bli pinsammt. om han hade varit underground hela sin karrir, skulle nog han fortfarande kunna rappa på den nivån (som typ Kool G Rap gör än idag) - men med tanke på vad hans liv har varit med om i mainstream, och musikaliskt dom senaste 10plus-åren - så är det inte mer än självklart att hans musik låter som det det gör. Snoop Dogg är en superstjärna, hans karriär är defintionen av "perfekt", inom HipHop - och han har aldrig försvunnit, eller "falled off" för en enda sekund. Han har rekord över mest "featurings" i HipHop (Busta Rhymes kommer tvåa) och är konsistent, aktivt år 2010. Det finns inte en enda rappare, förutom Snoop med sin karaktäristiska röst, som kan passa på varenda typ av instrumental, och få det att låta "givet" och/eller perfekt. Han är en pusselbit som funkar på ALLT - nått som inte nån annan rappare kan göra.. Där har ni en av anlednngarna till hans framgång. Om inte Master P hade plockat upp honom, efter hans avgång från Death Row - kan man ju debitera om hur det hade gått för hans karriär. Han är fortfarande sig själv, och fuckar fortfarande med gangsters från västkusten, och hjäper diverse longbeach-ligister med deras musik. Han envisas inte med att "bevisa" sina skills som mc, eftersom att det finns för tok för många bollar i luften att prioritera på annat håll (vilket ett liv i mainstream-Hollywood innebär). Han kan fortfarande rappa (känd för att vara en av dom bästa freestyle-rapparna någonsin exempelvis), men han skiter i det helt enkelt. Jag förstår det och accepterar det. Han kan fortfarande göra "bra" musik - och det behöver man ABSOLUT INTE vara en "bra" mc, för att genomföra. faktum är att dom "bra" rapparna, gör generellt sett "sämre" musik. Kan ni föreställa er Chino XL eller GZA/Genius på ett Timbaland, Dre eller Neptunes beat? *rysningar*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad jag saknar Dogg Pound nu när jag såg det där...
fattigt som fan att göra en Doggystyle 2 utan Dre, och framförallt då med Swizz Beats haha. han kan gärna göra ett helt album med honom men ska han kalla den Doggy 2 får han fan ringa Dre..
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Bra skrivet pump yo breaks. Kunde inte sagt det bättre!
haha... ja att ni orkar. jag tänker inte röra den där skivan kan jag säga iaf. hej.
pump ya brakes..knäckte tråden totalt med sitt inlägg mkt imponerande .välskrivit och vältänkt...jag kan bara hålla med dig..
Tycker det är konstigt när folk säger att Snoop borde göra musik som låter mer som hans gammla grejer. Men dom hatar ändå på låtar som Sexual Eruptions.