I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Just Blaze snackar överraskande om Eminems kommande Relapse!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2010-04-03 09:17

Just Blaze snackar överraskande om Eminems kommande Relapse!

http://www.thisis50.com/profiles/blogs/just-blaze-talks-eminems

- This is definitely going to be up there with the best of his albums.

LÄNGTAR!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-03 11:02
Fyfan, jag längtar som in i helvete!
The only time you feel alive is when you're dead
Rappare

2010-04-03 11:14
Fan va dom ska sukta då! Hahahaha.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-04-03 12:39
Relapse 2 kommer bli ett av årets bästa album. Förväntar mig att det ska vara i klass med TES i princip. Har höga förväntningar på beatsen också. Just Blaze, DJ Khalil, Mr. Porter, Dr. Dre..

Med tanke på att Em själv sagt att han kommer vara mer "emotionally driven" istället för att bara rappa som på första Relapse så lär det inte vara många meningslösa låtar alls heller. Sedan har ju hans gästinhopp på Forever och Drop the world minst sagt varit feta.

2010-04-03 13:10
Relapse 2 kommer bli ett av årets bästa album. Förväntar mig att det ska vara i klass med TES i princip. Har höga förväntningar på beatsen också. Just Blaze, DJ Khalil, Mr. Porter, Dr. Dre..

Med tanke på att Em själv sagt att han kommer vara mer "emotionally driven" istället för att bara rappa som på första Relapse så lär det inte vara många meningslösa låtar alls heller. Sedan har ju hans gästinhopp på Forever och Drop the world minst sagt varit feta.

hur mycket jag än oxå vill tänka såhär, så kommer jag inte göra det. för då kan man bli jättebesviken, trots att det kan vara ett bra album, bara att de inte kom till de mått man förväntat sig.
det är viktigt att inte förvänta sig för mycket.

men av att dömma på intervjuer med eminem o folk runt om honom, så verkar han och dom tycka det är grymt ju! ^^

och som jeppe sa, hans gästinhopp har varit dem fetaste jag personligen har sett/hört. utan honom hade nog ingen av låtarna slått igenom som dom gjorde.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-04-03 15:16
Jag är så jävla taggggggad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-04-04 15:03
dope!

2010-04-04 23:42
Nu får han ta tummen ur arslet och släppa albumet någon gång.
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman

2010-04-05 01:03
Be till gudarna att han talar sanning!

2010-04-05 21:00
Lite tveksam. Relapse va helt ok men inget mästerverk precis. Å andra sidan e Just Blaze en av mina favoritproducenter så det blir nog bra i alla fall...
I got a letter from the government the other day

2010-04-06 03:32
grunshyman, dom säger ju att relapse 2 och relapse inte ens är nära varandra på kartan så att =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent

2010-04-08 15:49
ja tror de kommer bli kung
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2010-04-08 16:01
Han har väl slängt både Shady och fjantrösten åt helvete nu så det kommer nog bli hur bra som helst.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2010-04-08 17:09

Lite tveksam. Relapse va helt ok men inget mästerverk precis. Å andra sidan e Just Blaze en av mina favoritproducenter så det blir nog bra i alla fall...

Att säga Relapse är helt okej är fel. Den var tung som fan jämfört med dom andras fjantiga albumsläpp. Det var dock långt ifrån Eminems bästa album. Men man måste också tänka på att han pausa och sluta rappa på ett bra tag och försökte ta farväl till drogerna. Och yes, jag tror också att relapse 2 kommer låta helt annorlunda jämfört med den första. Och det kommer bli jävligt kul att höra. Eminem kommer alltid vara den bästa, finns ingen bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.