Konsertbesökare
2010-03-21 19:30
Brotha Lynch Hung - A dinner and a movie
Låter sjukt bra hittills, även fast jag saknar Season Of Da Siccness-soundet lite, men det är ändå 15 år sen den släpptes. Har bara lyssnat fram till 7. Murder Over Here och måste säga att det inte finns ett dåligt spår än så länge. TRACKLIST 1. Interrogation (Intro) (Ft. First Degree The DE, Don Rob) 1:14 2. Colostomy Bag (Ft. G-Macc, C-Lim) 4:05 3. D.O.A. (Ft. First Degree The DE) 5:37 4. Fuck Off (Skit) 0:34 5. Sit In That Corner Bitch 3:03 6. I Know Who Did Dis (Ft. First Degree The DE, Don Rob, C.N.I.) 1:05 7. Murder Over Hard (Ft. G-Macc, End Skit, B2O) 7:37 8. G (Skit) 0:28 9. I Tried To Commit Suicide (Ft. End Skit, G-Macc) 5:44 10. Split Personality (Ft. G-Macc) 4:16 11. Meat (Ft. First Degree The DE, G-Macc) 5:12 12. Siccem (Ft. First Degree The DE, G-Macc) 6:14 13. Dont Worry Momma Its Just Bleeding (Ft. Tech N9ne, Krizz 5:34 Kaliko, First Degree The DE) 14. The Police Is Here Ama Hit U Bacc (Skit) 0:44 15. I Plotted (My Next Murder) 3:13 16. Nutt Bagg 5:28 17. High Speed (Skit) 0:53 18. I Heard That Song B4 (Ft. C-Lim, Tallcann G, Cos, End Skit, 5:44 G-Smooth) 19. I Hate When Niggaz Get On The Phone When They Around Me 1:38 20. Anotha Killin (Ft. Snoop Dogg, Daz, Kurupt) 6:10 21. Ama Catch Up (Skit) 1:44 22. We Played You Like A Violin (Skit) 1:23
lyssnar på den nu och den är riktigt sjuk, låter bra.
Härligt att någon uppmärksammar denna sjukt grymma skivan! En av de bästa släppen hittills i år.. blaow!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Tänk om de andra 2 albumen som kommer släppas i år låter like bra som detta :o hade vart helt galet.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
"I only got enough money for some hamburger meat But I still aint trippin, that's the shit I like to eat" årets mest
äkta rad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kan inte låta bli att känna mig lite besviken.. o det är knappast "season of da siccness x 3" .. men det är ändå skönt att höra en av världens mest underrated mcs med en ny skiva..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Producent
2010-03-25 12:59
Denna album är sjuk rakt igenom! Season Of Da Siccness är en klassiker, men denna skiva är riktigt sjuk också... skönt att höra nytt från snubben! Det finns ju tre videos från albumet också; "Meat", "I Plotted (My Next Murder)" och "Colostomy Bag".
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Konsertbesökare
2010-03-25 23:33
Ja, riktigt grymt album. Han visar att han fortfarande kan. Hoppas resten av serien blir lika fet. A2K: Tack för tipset om Colostomy Bag, hade inte sett den än.
Upp!
förresten videon till Meat är jävligt bra
hela video-serien är iofs bra :p
satt i 9 timmar o väntade på releasen. 23. "She Thinks I'm A Psycho" bonustrack man inte få missa, 1a av 3 album av S!!!!CCNES! kommer bara bli tyngre tror jag. alla featurings på albumet är pff the hook, G-macc, C-lim, snoop, kurupt m.fl. video-serien som ni säger är DOPE! thanQ Sacramento, CA x-raideds nya platta va med tung btw!
Hur gör X-Raided en platta ifrån fängelset förresten? ELler är det gamla verser, eller via telefon?
Yes
no clue, vet att när han blev signad (eller skulle bli) spela han ju in xorcist över lur, riktig knas kvalle med andra ord men så jävla fett ändå.
Aa det vet jag, aja får la checka då :)
Producent
2010-04-07 21:54
Jag sitter och lyssnar på detta mästerverk just nu, tycker den är skitfet verkligen. Strange har gjort en superbra jobb och BLH också. En av de bästa detaljerna är att BLH inte är huvudperson i skitsen, vilket gör filmkänslan mycket starkare. Många har sagt att det inte är en Season of da siccness vilket jag håller med om och jag tycker att det är sjukt bra. Season of the siccness är ju redan gjord och det värsta som finns är rappare som gör comebacks med skivor man "redan" hört. Utveckling ftw! Sit in that fuckin corner bitch!!
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
x-raided har ju släppt allt förutom 1 skiva från fängelset typ, det mesta är väl mixtapes.. men när jag räknade så såg jag 12~ släpp från där inifrån. :p
så najs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt bra... Bara lyssnat på singlarna, måste få tag i skivan. Singlarna var feta.