I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilken EMINEMbok är bäst?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2010-02-09 18:42

Vilken EMINEMbok är bäst?

Hejsan Dizzy89 och alla andra monsterdiggare

Jag undrar som flundran vilken bok om Eminem som jag ska köpa? Det verkar ju finnas en hel drös och jag undrar om ni har läst någon bok om han och kan avråde/rekonemndera.
Länk till http://cdon.se/b%C3%B6cker/title/search?q=eminem

MVH
tack fpår föjand

2010-02-09 20:57
The Way I Am är ju skriven av honom själv och borde vara det självklara valet.
your heart pump project kool-aid

2010-02-09 21:44
The Way I am är enda boken jag skulle läsa så att. Dock inte gjort det men funderat på det ett flertal gånger, just av anledningen elem utpekade; den är skriven av han själv.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-02-09 22:26
hahah va roligt att bli utpekad xD
aja som dom andra säger är bästa boken troligen den skriven av honom själv "the way I am". vill själv få fingrarna på denna bok, men inte blivit av ännu, hittar du den billigt så länka gärna fan!:)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-02-10 00:49
The way I am är tyvärr hyffsat dyr på de flesta ställena och har så vitt jag vet inte kommit ut i pocketversion än.

2010-02-10 01:04
Ja The Way I Am skulle jag oxå säga med tanke på att han själv skrivit den men även oxå för att det är väl den nyaste?

2010-02-10 12:39
Har The Way I am som ebook. Om någon e sugen så PMa för mer info
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!

2010-02-10 15:14
Är inte speciellt sugen att anstränga mej för att man kanske inte förstår något ord, eftersom att läsa, gör jag oftast innan jag lägger mej, så finns The Way I Am på svenska?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-13 08:55
The Way I Am ar grym i alla fall, forsta sidorna om Proofs dod ar sa javla bra.

Bruzz: Nej, det finns den inte.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?