Eminem Relapse 2 Release Datum?
Någon som vet när Relapse 2 släpps? längtar efter skivan! har hört att den är mycke bättre än 1an
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lär inte komma i år. För ett tag sedan så var det någon fuck up som sköter Eminem's officiella fansida på Facebook som råkade skriva ut något i stil med "June 20, 2010, 'Home Alive' releaseparty" under spelningar, så det spekuleras för fullt om det är då nya plattan släpps. Eminem har ju själv sagt att hela idén med Relapse 2 egentligen är kastad i papperskorgen för att han kände att han var i så bra "mode" nu att han kunde prestera bättre och har spelat in nytt material hela sommaren. Relapse och sen Home Alive låter ju inte helt galet, ska bli spännande att se vad som kommer! Förövrigt så uppträder han på någon stor MTV-gala nu på söndag och fansen hoppas ju på en ny singel. Att köra gamla Relapse låtar nu känns ju inte direkt som en hit. "Beautiful" var den senaste singeln och den släpptes den 17:e Maj så det är dags att komma med något nytt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Relapse och sen Home Alive låter ju inte helt galet, ska bli spännande att se vad som kommer! what?! vad är detta för info som smugit sig förbi mig?! :O:O help me mexiflexi! :O
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Att han skrotar Relapse 2 helt låter inte trovärdigt, var väl inte länge sedan alls han sa i en intervju att den kommer ut i år. Tror också Relapse2 blir bättre, annars blir jag grymt besviken.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Just Blaze, The Alchemist, Dr. Dre och DJ Premier.. lär bli hur fett som helst om han håller kvar vid de producenterna och inte fuckar omkring för mkt med rösten och dialekterna.
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Maketo: Han snackar skit.
Lyricist
2009-11-18 18:52
Home Alive? har ja sovit eller e det officiellt med en ny skiva eller?
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
The_Dictionary P20 Haha ja, det har han ju sagt i massa intervjuer osv. Sägs ju tom. på Steve Berman skiten på skivan? :P Dock inte officiellt när den släpps
Haha sorry mexiflexi! Maketo: Han hade ju fan rätt också den jäveln. Fan vad jag hatar att ha fel.
Lyricist
2009-11-20 17:57
jaojao_ P19 jo alltså, jag vet att det kommer en till, men jag mena officiellt med ytterligare en, ska Home Alive bli en skiva efter relapse 2 eller whats up?
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Ja, så blir det väl?
Eller nej, Relapse 2 kommer ju ut nästa år.. skivan nu i december heter ju Relapse: Refill
vill uppa det här och fråga om någon vet när Relapse 2 släpps?
Den ska släppas tidigt detta år hursom, bara vänta & se =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Skulle gissa på att den kommer i Maj...
nån som har lite ny info om skivan?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Lustan, bra länk!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
jag trodde han skippade "Relapse II" konceptet och släppte de som blev över som "Refill" EP:n?? och att den som kmr iår skulle vara nått helt annat/nytt, men kan ha fel.
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
det som var refill var väl tänkt att vara med på ralapse 2 men sen fortsatte han jobba o började gå i en annan rikting och de låtarna passade inte in och samtidigt ville han ge fansen ngt. tror d va nått i stil med det. men som sagt, bra länk, låter lovande, energiska blaze beats med en hungrig em på kan bli riktigt fett. hoppas den indiska accenten e borta bara. det e typ det som hindrat mig från att bumpa relapse återkommande
DJ Khalil är så sjukt jävla bra.. Hoppas att Eminem slaktar de beatsen.
jag e faktiskt inte så jätte förtjust i khalils beats, jag har nog inte hört allt han proddat men rätt mkt ändå och jag vet i fan, inte min smak riktigt.
Hur kan man inte älska detta? Så jävla fett.
^^har hört alla de utom den med defari. footsteps diggar jag som fan men resten är bra, men i mitt tycke inget helt sinnessjukt.