I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tech N9ne - K.O.D

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-10-26 17:42

Tech N9ne - K.O.D

Vad säger vi? Jag lyssnar på den just nu, väntar lite med att säga något.

2009-10-26 21:22
Det låter bra änsålänge! gillar första spåret som FAN!

2009-10-27 17:52
Nu har jag lyssnat igenom den några gånger, några spår är riktigt feta. RIKTIGT bra. Medans några är mediokra och ett par dåliga.

Tech levererade återigen!

2009-10-28 00:24
Tänk på att minst 8 av beatsen är producerade av Young Fyre ifrån Large Money Ent

var av Leave Me Alone singeln :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-28 11:18
"Strange Music Box"
"Check Yo Temperature"
"B. Boy"
"Hunterish"
"Leave Me Alone"
"The Martini"

och bonus spåren:
"F.U.N. (Fuck You Niggas)"

Young Fyre är en suverän producent!

2009-10-28 11:56
Sorgligt vad Tech n9ne har gått ner sig sen absolute power... Leave me alone är verkligen inte en tech låt :P

2009-10-28 12:37
De köpte dock 17 beats till detta albumet det är synd att vi inte fick prodda hela :D

Tack för att ni uppskattar Young Fyre. Jag kommer alltid att pusha åt honom.

Han kan bli den där nya producenten alla jagar så småningom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-28 12:38
Förövrigt har inte Tech N9ne gått ner ett skit han fortsätter att utvecklas gång på gång.

Hade han gått ner sig så som du tycker hade han nog tappat en stor del av sin fanbase och inte ökat den eller hur?

2009-10-28 13:12
Tech som rappare har väl inte gått ner sig direkt. Det är mer att hans album har blivit rätt tråkiga.

2009-10-28 18:46
Men fan vad detta album var bra. Helt jävla sanslöst! Jag gillar det som fan. Fattar inte ert snack om att han gått ner som rappare. Tycker han håller samma höga och snabba standard som alltid. Dock tyckte jag Sickology 101 var lite sämre. Men K.O.D är helt jävla suveränt!

B.Boy, Demons och K.O.D. är redan klassiker.

Producent

2009-10-28 21:41
grym uppföljare till killer och sickology :) vissa låtar är segare än andra men lyssnar man in sig ordentligt så förstår man ju varför det hamnade på albumet.

Har märkt det med dom tre senaste albumen, tech har verkligen hittat sitt sound och killarna på chapman har verkligen tappat in på tech's visioner och utför dom utmärkt.

Demons och strange music box är ju hur feta som helst. strange music box är ju definitivt det starkaste tracket, brotha lynch dödar den!

Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!

2009-10-31 03:41
hehehe ni diggar låtarna vi har proddat props :D

2009-10-31 14:02
Tech som rappare har väl inte gått ner sig direkt. Det är mer att hans album har blivit rätt tråkiga.

Precis vad jag menade. Hans album mer och mer intetsägande.

Grymmaste låtarna på plattan är nog Demons, Horns och Lynchs vers Strange music box.

Beatsen är väl inte direkt de bästa om man jämför med tidigare skivor men inte heller de sämsta om man jämför med killer. Det bästa med skivan är just tech n9ne och en del av gästerna som grymt bra rappare.