I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Warning shots 2!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-10-06 01:19

Warning shots 2!

Nytt SAIGON tape! någon som hört? Vart kan man köpa?

Saigons andra mixtapes har ju varit helt galet bra, jävligt nice att han kommer med ett nytt! Om ni missat saigons tidigare tapes så kolla in dem, han är en av dem absolut bästa i gamet! Hoppas verkligen att han droppar ett album snart för han förtjänar verkligen att slå fett!

How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2009-10-06 19:58
Nice att du tipsar om Saigon, han har nog itne många hört talas om... Ehh...

2009-10-06 22:18
PrinsMio

Fyfan va skönt med ironi DU KNÄCKER HEHEH!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-06 22:58
Lägg ner den onödiga drygheten. Dessutom tipsar han inte ens om Sai utan tråden handlar om hans nya mixtape som släpps idag.

Har själv inte hört den än, hade glömt att den skulle släppas idag. Så tack för påminnelsen. =) Finns att köpa på amazon bl.a.

Roligt att de även slänger in Buddens skiva i slutet =)

Video till singeln Aye Aye Aye Nigga från Warning Shots 2:
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2009-10-07 01:38
Caliber P24

Jaha det är idag det släpps.. Hade för mig att den släpptes för några dagar sen. Tycker att "Aye Aye Aye.." var dålig för att vara från..

Någon som vet vad frakten från amazon ligger på? Måste ha skiten direkt!

2009-10-07 01:40
En sjukt fet låt från tapet:

Fuck va nice att höra nytt från saigon asså!

2009-10-07 02:18
Såg att de fans att tanka nu. Och jag tror aldrig någonting har varit så mycket under mina förväntningar om man säger så. =/

2009-10-07 14:08
Gotta believe it är tung, men legat ute ett bra tag ju! Var bombsäker på att det va T-Pain på hooken men Just Blaze visar sina "sångfärdigheter" alltså :)
2048 || Militia Sound Crew

2009-10-07 17:41
Haha just blaze's musikaliska bana fortsätter rusa rakt mot det überkommersiella! inte mig emot dock, han är duktig på det.
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2009-10-07 19:14
Jag ger den godkänt, men inte mer än så. En stor besvikelse och inte värd att ha "Warning Shots" i titeln.
5 jävla spår om pussy/broads/bitches/whatever?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2009-10-07 19:54
Caliber P24 Jag skulle säga att den är lååångt ifrån godkänt med tanke på att saigon är en av de absolut bästa ska han fan leverera bättre asså! Sjukt sunkiga beats, och inte riktigt samma stil som han kört innan. De känns som han försöker göra mer kommersiell musik men misslyckas helt. Till och med låten med lil' fame är ganska dålig tycker jag.

2009-10-07 22:15
När ska han få släppa ett album?! Han är fan signad till Amalgam Digital. Dem låter ju han där Joe Budden släppa skivor, så låt Saigon släppa nåt ordentligt nu..
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2009-10-08 01:10
Tycker skivan är okej. Håller med om att han bytt stil lite och det vet jag inte om jag gillar, men det är bara inse, killen sitter inte inne längre och har inte lika mycket tid eller lust att skriva ordentliga låtar... Jag tror han aldrig kommer få sitt genombrott ordentligt.