Max B dömd till 75 års fängelse
För sin inblandning i ett misslyckat rån som ledde till dubbelmord fick Harlemrapparen och Diplomats anhängaren Max B 75 år!
STHLM GROOVE COLLECTIVE
tråkigt för honom men om han gjort vad han gjort förtjänar han att sitta bakom galler.
Oh shit! Jag laste det snabbt bara och trodde det var Bun B, mitt hjarta stanna dar for en stund. Max B kan jag inte bry mig mindre om.
At the gates of Eternity...
Hangaround
2009-09-04 13:13
Bara for att du inte ens forsoker!;)
faakking ejj då.....fan asså nu kmr ju hiphop dö ut fast det har den ju gjort för länge sedan men nu finns nada kvar bara massa mtv clowns faaain ooooow oooow Freeeee MAX B ooooww oooow soooo wavyyyy
TIF ONE THIS IS FEELING
Free Max B? två oskyldiga personer har ju dött pga honom. han är en kass rappare så jag kunde inte bry mig mindre.
Lite högt straff men han förtjänar det ändå. Om han börjar rappa om att han är "killahhh" nu skulle jag velat se ett förhöjt straff eller någon bestraffning. Inte för att det kan hända i lagens händer (möjligtvis vakter), men han skulle förtjäna det.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
hoppas han blir rövknullad i 75 år.
Fuck karma, I don't need karma!
vem fan e Max B. e han Maxat B som resten av dip?
----------------------------------------------------------------------------
Rektum : En dussinrappare som egentligen inte borde ha varit en rappare. For manga Tom, Dick and Harry's out there, trying to rap. He was one of them.
Känner inte till honom, men 75år är lång tid... btw: är det inte han 50 nämner i nya han släpps:
Början av vers 3, jo det måste väll va han...
www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se
free max b! blame it on the henney
dumt att säga free max b.. två st har dött då han varit inblandad, då får han allt skylla sig själv. sen har jag aldrig hört talas om honom heller så bryr mig inte så mycket
Vadå free Max B? som att säga "free c-murder" har man varit inblandad i mord eller begått ett mord så är det klart att man ska få sitta.
Haha!!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Där rök en av mina favoriter... tråkigt som fan Free Max B
Free Max B? Nej nej, Free Dawit Isaac istället. Max B sitter inne för nått man ska sitta inne för, men de gör inte Dawit Isaac. Istället för att göra kampanj om Free Max B, gör Free Dawit Isaac, han förtjänar inte att sitta i fängelse iaf till skillnad Max B. FUCK Max B as a matter of fact, han förtjänar att sitta i fängelse. Att säga Free Max B är som att säga Free Mijailo Mijailovic...
The only time you feel alive is when you're dead
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Döda två personer för 75 år är sjukt, yes, men åtminstånde 15 år! Nej till Free Max B...
The only time you feel alive is when you're dead
Han förtjänar att sitta inne. Men 75 år känns lite sjukt..
ah 75 år e sinnes men han kanske har vart dömd tidigare? oavsett vad förtjänar han att sitta inne men detta e nog inte det sista vi hör om detta. han lär väl överklaga.
USA kor valdig mycket med "symboliska" straff ocksa. Folk kan bli domda till 3000 ars fangelse osv. Max B kommer med storsta sannolikhet inte leva anda tills han ar 106 ar gammal (vilket kommer vara hans alder da straffet ar slut), men han har formodligen en chans om att soka om frigivning om ca 30-50 ar om han skoter sig. Det ar lite over kill, men det ar meningen att det ska sanda en signal till folk.
max satt 7år o kom ut för 3-4år. gjorde bort sig igen.... jävligt synd för talang har han fan i mig
Angående det här med "free den och den", det är ju inte så att man vill att skyldiga mördare ska gå fria, utan att man tvivlar på att dom faktiskt är skyldiga, som i C-Murders fall.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
R0feman P23 Missade du att två personer blev mördade eller tycker du helt enkelt att ett dubbelt rånmord inte är så mycket bråka om?
"....I ain't tryin go back in theeeeeer" <--- Rån, kidnappning och dubbelmord är nog fel sysselsättning om man försöker hålla sig borta från the pen...
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Den låten jag postade længre upp
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Ni måste ju vara dumma i huvet hela jävla högen asså Om man "TAR" två personers liv, hur fan förtjänar man då att få ha kvar sitt eget? Ni hade säkert inga invändningar när den där våldtäktsmannen nyss fick 2 år 9 månader för grov våldtäkt o försök till våldtäkt heller....
Free Max B Free Haga Niklas
Producent
2009-09-11 01:15
aldrig hört talas om killen men om alla hans låtar suger lika hårt som den där postad där uppe ere fan ingen loss för hiphop scenen...
https://soundcloud.com/macdusty - SP1200/S950
först finns inga "real gangster rappers" nu när han rånar o mördar folk förtjänar han att dö o ruttna? hahaha ni e hycklare
Dödade han dom eller någon annan? Är han mördaren?
i get more pussy then panty!
BC99 P26 Tror det har med praxis att göra och inte symbolik.
Max B var så jävla tung, och äkta - fast det gick ju som det gick. tycker straffet var för långt också..
Vem bryr sig... gör man fel får man sitta, och när det handlar om att ta andras liv, ska man med säkerhet sitta..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
mördade han de två personerna, eller var han bara inblandad?
i get more pussy then panty!