I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka vill höra Eminem & Lil Wayne i samma låt?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-07-11 19:18
Det får du gärna tycka, men du behöver inte nämna Jay-Z i varenda inlägg.

2009-07-11 19:27
Lustan käften du behöver inte bry dig bara blunda och bläddra vidare

2009-07-11 19:30
alltså... eminems nya platta suger på en snorre och lil wayne visste jag inte ens att han räknades som rappare.

med det sagt undrar jag varför bbking ens nämner jigga? var han med bland alternativen eller vad är grejen? och med DET sagt så är ingen bättre än slick rick, ta er jävla blonderade bimbo och... ja vad ÄR lil wayne? vill inte låta som en bakåtsträvare, men är det här verkligen vad hiphop har blivit? Fuckit, ge mig behind bars och the chronic och ni kan behålla era falska gudar.

ps. varför har dick-riding blivit socialt accepterat bland hiphop-skallar? kolla på era inlägg fan, SKAM!

2009-07-11 19:38
verbose- P24 snackar du om dig nu?? du rider ju slick rich

2009-07-11 20:12
BBKing vinner lätt dickriding-priset iallafall. Har inte sett nån annan suga någon rappares kuk i så många trådar som inte har ett skit med honom att göra.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-07-12 05:59
och med DET sagt så är ingen bättre än slick rick

Mer sant än att Jay-Z skulle vara bäst. Plus att Wu-Tang Clan har 4 MCs som är bättre än Jay-Z. Han är fan den mest överskattade rapparen någonsin förutom Biggie och Tupac.
OnT så kan det bli bra eller dåligt beroende på det som alla redan sagt.......................
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-12 10:39
LIL WAYNE IS THE BEST RAPPER ALIVE!!!!!!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2009-07-12 14:13
Det här den enda saken jag inte tycker om med Eminem just nu. Varför i helvete kan han inte säga vad han tycker om andra hiphop artister? För om han ärligt tycker Lil Wayne är en bra rappare har jag tappat nästan all respekt jag har för honom. Varför kan han inte bara säga "i think he sucks" när folk frågar honom vad han tycker om rappare som varenda hiphophead vet suger gris kuk?!
You keep believing, I'll keep evolving

2009-07-14 20:45
Dom är väl bra allihopa annars skulle dom väl inte tjäna multum på varenda jävla låt de gör?. Folk gillar ju dom, tur att alla inte gillar samma saker för hur skulle det se ut då ? ..

Jag tror att det skulle bli en fet låt om dom verkligen körde seriöst skit.

2009-07-15 00:13
Det här den enda saken jag inte tycker om med Eminem just nu. Varför i helvete kan han inte säga vad han tycker om andra hiphop artister? För om han ärligt tycker Lil Wayne är en bra rappare har jag tappat nästan all respekt jag har för honom. Varför kan han inte bara säga "i think he sucks" när folk frågar honom vad han tycker om rappare som varenda hiphophead vet suger gris kuk?!

Eminem har ju börjat snack väldigt mycket om vilka rappare han gillar just nu... Tycker han har pratat om det i varje interjuv han har gjort. Och han gillar ju Lil Wayne, T.I. och Kanye. Det är iaf dom jag kommer ihåg han har sagt några gånger.

själv tror jag en låt med wayen och emienm kan bli sjukt bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-15 00:23
NEWS: Eminem Speaks On Drugs, The Death Of Proof & Praises T.I. & Lil Wayne On New XXL Cover
Länk till http://www.xxlmag.com/online/?p=43370

2009-07-15 09:53
lil wayne & eminem som ett samarbete, hade låtit förjävligt. vem vet när Lil Wayne´s nya album Rebirth släpps?

2009-07-15 14:23
NEWS: Eminem Speaks On Drugs, The Death Of Proof & Praises T.I. & Lil Wayne On New XXL Cover
Länk till http://www.xxlmag.com/online/?p=43370

den är ju gammal som fan

2009-07-15 15:26
Eminem har ju börjat snack väldigt mycket om vilka rappare han gillar just nu... Tycker han har pratat om det i varje interjuv han har gjort. Och han gillar ju Lil Wayne, T.I. och Kanye. Det är iaf dom jag kommer ihåg han har sagt några gånger.

själv tror jag en låt med wayen och emienm kan bli sjukt bra!

Jag tror han ljuger om vilka artister han tycker är bra och inte eftersom att han inte orkar med beefs och sådant.

2009-07-15 16:10
rabbiz Haha mhmm, Eminem drar ju sig verkligen för beef.....

2009-07-15 16:15
Som lil wayne låter nu och eminem låter nu hade det ju bara varit kasst och konstigt. Ingen av dom speciellt bra längre. Sen är dom ju knappast samma sorts rappare heller, men möjligtvis om dom båda hade gjort en låt runt 98 så hade jag lyssnat.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2009-07-15 16:19
rabbiz Haha mhmm, Eminem drar ju sig verkligen för beef.....

Jag menar att han inte drar sig bara att han inte orkar gå igenom sådant igen, benzino, ja rule, everlast mm. Därför säger han att han tycker dåliga rappare är ok och att han kanske skulle kunna collaba med dom.

2009-07-15 16:35
rabbiz Känner du Eminem?

2009-07-15 16:53
KillaWith3Chins
den är ju gammal som fan

runt realaps släpptes... så två tre månader...skit gammal. Han har nog hunnit fått nya favorit rappare...

rabbiz
Jag tror han ljuger om vilka artister han tycker är bra och inte eftersom att han inte orkar med beefs och sådant.

jaa ush jag tror också att han ljuger. Han säger nog bara så för att han ska låta cool. DEt är jag nästan 346,2% säker på! För så gör Eminem. Och eminem tycker också om potatis och köttbullar men han ljuger jämt och säger att hans favorit mat är mcdonalds bara för att låta cool! för det vet jag...

2009-07-15 23:32
runt realaps släpptes... så två tre månader...skit gammal. Han har nog hunnit fått nya favorit rappare...

tack för att du berättade, jag hittade inte vart det stog mådaden på tidningen........

2009-07-16 00:03
Min synpunkt på det hela. Tror inte en kille som gillar underground hiphop kan tycka om Lil Wayne bara.

2009-07-16 23:25
Min synpunkt på det hela. Tror inte en kille som gillar underground hiphop kan tycka om Lil Wayne bara.

Lil Wayne har gjort bra låtar. Synd att han bästa låt Lighting up my (lalala) eller vafan den heter inte spelas på radion. A Millie är rätt skön också. Men han är ju knappast the best rapper alive hahah så överskattad
Producent

2009-07-17 00:54
Jag hatar verkligen Lil Wayne, så för att inte bli allt för subjektiv så kan jag bara säga att Em och gayne inte kör samma stil alls. skulle bara låta konstigt att höra dem tillsammans.

Återuppliva Big L och slå ihop honom med Em. Där har vi en vinnande kombination, tror jag.

Och ja, jag älskar att suga kuk, ååh.. mm..
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz