I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-05-08 22:25

CAGE NYA STIL

Vad tycker ni om Chris Palko aka cage nya stil? / vilken är hans bästa låt?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-09 10:36
Nya som i "nya för DFM" eller "nya som i efter han slutade med droger"?

Och Hells Winter är ju utan tvekan hans absolut bästa platta, och nästan varje låt på den är bättre än t.ex. Agent Orange imo. Bästa låten? Kanske Death Of Cris Palko, Shoot Frank eller Hells Winter.

Och DFM släpps 30 Juni och en gratis Ep ska vad jag vet släppas typ när som helst.

2009-05-09 13:11
hells winter var ett grymt album även om jag gillar hans äldre drog inspirerade grejer mer, han har imo aldrig vart bättre än på waterworld plattan där han är sinnes på varje spår. det som släppts de senaste åren efter hells är inte i min smak, rock-emo beats som inte alls faller mig i smaken. men oavsett vad är han en grym artist o jag kommer köpa hans platta även om jag förmodligen kommer bli besviken.

2009-05-09 20:11
Jag tyckte cagesarens nya stil var en rolig film även fast den är lite gammal nu
Ason Unique RIP

2009-05-09 20:37
Han är tvungen att ändra stil nu va, eftersom Eminem snodde ju hans stil buhuhu

2009-05-10 15:01
Han borde börja knarka igen och göra bra musik.

2009-05-10 20:55
han borde relapsa som eminem(Y)
Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2009-05-11 08:53
Hells Winter är överlag en bättre skiva än något han släppt tidigare tycker jag. Men frågan är om inte see thru från waterworldplattan är hans bästa låt? :) Jag tror att depart from me kommer bli sinnesjukt bra.

2009-05-11 20:40
Hells Winter är ett mästerverk. Movies for The Blind-plattan och all den tidigare Cage-musiken är skön i sin råhet men saknar allt det musikaliska och språkmässiga djup som HW besitter. Depart from Me kommer knäcka.

2009-05-11 20:46
jag betvivlar inte att depart kommer innehålla grymma texter och att skivan som helhet kommer att vara bra och välgjord. men jag personligen gillar inte hans nya stil och framförallt inte beatsen. tog mig rätt länge att uppskatta hells winter beatsen. om han tonar ner sin emo stil lite och kör lite mer hiphopaktiga beats blir jag nöjd. snubben har ju haft ett sjukt liv så allt han kommer fortfarande vara intressant.

2009-05-12 13:31
Emo-stil?

själv ser jag gärna att han tar ut svängarna ännu mer när det kommer till beatsen (och allt annat också för den delen). Tycker f.ö att det är en jävligt intressant utveckling mannen gjort på alla sätt och vis.